• Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Forum moderator: ZAPPA, NSBOP, batkosio  
Форум » Технически дискусии (Technical Discussions) » Общи технически дискусии (Common Technical Discussions) » Какво да гледаме при покупка на Прелюд (съвети)
Какво да гледаме при покупка на Прелюд
eDanielДата: Петък, 28.10.2011, 01:13:15 | Message # 1
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Available to users only


プレリュード 夢のカ


Редактирано от NSBOP - Вторник, 23.04.2013, 10:19:55
 
eDanielДата: Четвъртък, 03.11.2011, 01:57:59 | Message # 16
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
При 5-та има ли го този проблем?


プレリュード 夢のカ
 
GarfiДата: Четвъртък, 03.11.2011, 11:27:45 | Message # 17
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
Да, окачването е същото! Аз съм се сблъсквал с това.
 
eDanielДата: Четвъртък, 03.11.2011, 12:02:34 | Message # 18
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Хммм. Значи трябва да го добавим и на двете места... Довечера ще видя дали не мога да извадя някакви парт номера. Ти ако искаш виж за 5-та ген...


プレリュード 夢のカ
 
ZAPPAДата: Четвъртък, 03.11.2011, 23:21:52 | Message # 19
ARTIST

Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
Available to users only

PRELUDE 2.2 TYPE S
 
eDanielДата: Четвъртък, 03.11.2011, 23:35:48 | Message # 20
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Много благодаря friends


プレリュード 夢のカ
 
MkillaДата: Понеделник, 16.01.2012, 20:13:17 | Message # 21
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
За коланите и аз не съм съгласен , не са критерий.Воланите ги боядисват за отрицателно време така че незнам кой би познал точно по волана...Тези гумените степери за педалите струват по 5 лева и се сменят за 2 мин.За винтовете по километража...Аз лично съм виждал отверка с нещо като силиконово(не знам точно какво беше и ще излъжа но на такова ми приличаше ) покритие да не дере повърхността при напън.Но има доста други неща по-които би познал колата дали си струва или не според мен а и лично аз винаги съм избирал автомобила по-друг начин и не съм грешил поне до момента а хондата също е кола :) Според мен е добре да се гледат не външните ламарини а гредите и ботушите като вдигнеш предният капак като начало.Там най-добре се вижда дали е имало удар отпред или не.Дори и да е правено от добър тенекиджия , винаги ще забележиш дори и да не разбираш толкова къде е напасвана преднага греда за купето.Да не забравяме , че заводската сглобка по купе/греди няма как да се копира и най-малката намеса там се вижда много лесно.В багажника на люда като му вдигнеш корите се виждат идеално заводските сглобки , няма как да ги сгрешиш и няма как да се повторят.Ако отпред и отзад/встрани всички заварки са си специфичните от завода няма какво да му мисли човек за сериозни удари а това че е със сцепена броня , жулната тук таме това е само предпоставка да си свали човек една добра сума от цената на автомобила за външният му вид.Относно мотора....надали има човек от този или от друг форум който само като се качи и покара малко да познае дали мотора е добре или зле.Да не се залъгваме...състоянието на мотора се вижда след като му смените маслото.Ако мотора е натъпкан с добавки и смеси против шум , дим , за висока компресия и тн..вероятността да познаеш мотора дали е окей е почти нулева.До тогава стискаме палци , хвърляме боб и всякакви други ритуали докато не си отдъхнем или пък пием студена вода в крайна сметка.Добре че японските мотори са здрави , че дори и лошо експоатирани издържат голям брой километри.Окачването според мен се прикрива трудно ако въобще може.Там си скърца/тропа/хлопа като си се качиш и добре се чува ако има нещо.Досега съм нямал проблеми с окачване на нито една кола която съм взел до момента от "скрити" дефекти.За тампоните съм съгласен , че на студено се чуват най-добре особено зимно време.Като цяло дефекта за ходовата част идва от началото на моя пост т.е ако е удряна.Не е лошо човек да гледа гумите какви са т.е с какъв ДОТ са , дали акумулатора не е много стар , дали всичките ел.системи работят.Аз лично като взимах колата само едно нещо не проверих а то се оказа , че не работи а именно страничното стъкло за задно виждане е било сменено и залепено със силикон :) Не че нямаше да я взема но можеше още нещо да се свали от цената.Лично за мен е най-важно да не е била на 10 човека преди мен и да не е удряна/усуквана по греди/купе.Всичко друго е в рамките на нормалното за 12 годишна кола.

Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now


Редактирано от Mkilla - Понеделник, 16.01.2012, 20:22:29
 
HRCДата: Сряда, 29.02.2012, 17:43:01 | Message # 22
HONDA LOVER

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 252
Статус: Офлайн
Коланите се връщат бавно защото с годините се наслоява мръсотия и след отваряне и почистване ще са по-бързи!

 
eDanielДата: Вторник, 10.07.2012, 23:08:34 | Message # 23
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Павката е прав. Коланите се замърсяват и могат да бъдат накарани да се връщат по-бързо чрез почистване както е обяснено в сервизен бюлетин 91-030 от 27 Август, 1993. :D


プレリュード 夢のカ
 
GarfiДата: Вторник, 19.03.2013, 00:09:59 | Message # 24
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
Ето и как изглеждат старите сплескани тампони до новите.

Приложени файлове: 1241876.jpg (85.1 Kb)
 
TG_FanДата: Четвъртък, 12.11.2015, 22:11:29 | Message # 25
Нанадан (7)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
Още нещо много важно: проверете дали колата не е съдебно запорирана!
Нотариуса , при който обикновено се извършва сделката , НЕ ГАРАНТИРА ЗА ЧЕ ПО КОЛАТА НЯМА ЗАПОРИ ИЛИ ДРУГИ СЪДЕБНИ ВЪЗБРАНИ, ТОЙ ЕДИНСТВЕНО ЛЕГИТИМИРА САМАТА ПОКУПКО-ПРОДАЖБА!
т.е. можете да си купите колата и тя да е ваша по договор, но като отидете да я регистрирате в КАТ, ще ви откажат регистрация и изпадате в един параграф 22, в който става сложно, затова ВИНАГИ проверявайте преди самата покупка (тази информация можете да получите само и единствено в КАТ) или плащайте колата, след като мине успешно пререгистрацията й в КАТ!!!
 
Форум » Технически дискусии (Technical Discussions) » Общи технически дискусии (Common Technical Discussions) » Какво да гледаме при покупка на Прелюд (съвети)
  • Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda