летни гуми избор
|
|
VIPER-CH | Дата: Вторник, 07.05.2013, 00:24:52 | Message # 46 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Доколкото знам си със стандартни амортисьори.Аз имам този проблем само отпред защото там съм със оригиналните и същия размер гуми навсякъде.Отзад колата си стои супер а съм с жълто кони.По принцип пружината е понижаваща но при мен е друго и е факт.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
NightRider | Дата: Вторник, 07.05.2013, 00:41:45 | Message # 47 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| аз до сега бех с некъв шантав размер гуми 225 -45-17 който ми стигаха до ръба на калника в момента може и да не съм свикнал ,но ми седи странно ето тук една снимка на колега от априлската среща така изглежда и мойта в момента
а ето пак от априлската среща как изглеждаше преди ,нямам моя снимка сори ,че ползвам снимки на колеги ,а ето и апексито и оригинална пружина ,честно не знам какво да правя в цайтнот съм
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
Редактирано от NightRider - Вторник, 07.05.2013, 00:43:24 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 07.05.2013, 00:59:45 | Message # 48 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Моята стоеше така и след слагане на спортни пружини и амортисьори отзад нещата си дойдоха на мястото но отпред само с пружини и оригинални амортисьори е точно както твоята сега виж за кво говоря http://imageshack.us/photo/my-images/259/55619511.jpg/
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Вторник, 07.05.2013, 01:05:30 |
|
| |
NightRider | Дата: Вторник, 07.05.2013, 01:05:57 | Message # 49 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| мен ме опасява ,че ако я смъкна още ,ще опирам по гърбиците ,а тук гърбиците са да ги ринеш с лопата през 30-40 метра по малките улички а за спортни амортесйори с пружини идва доста дебела манджата
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
NightRider | Дата: Вторник, 07.05.2013, 01:08:28 | Message # 50 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| по скоро се чудя за размер на гуми 225-40 17 утре ще я снимам
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
Редактирано от NightRider - Вторник, 07.05.2013, 01:10:34 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 07.05.2013, 01:08:34 | Message # 51 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Аз не мисля така ако намаляш малко повече и все пак без да пробваш,няма как да знаеш
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
NightRider | Дата: Вторник, 07.05.2013, 01:12:58 | Message # 52 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| абе с 2 думи рунтава работа тука гледам има некви сетове на д2 и к-спорт ма са цифра ако дам толкоз пари ще спя на палатка
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
eldesa | Дата: Вторник, 07.05.2013, 08:22:40 | Message # 53 |
Джудан (10)
Град/Държава: /Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1207
Статус: Офлайн
| Quote (NightRider) реебах се в момента съм с червени пружини ХР обаче днес си монтирах най-тъпия възможен размер гуми и съм бесен 215-40-17 от страни колата изглежда супер смешно . а незнам тъпите пружини с колко са я понижили защото не съм ги слагал аз. знаете ли с коя марка пружини мога да я смъкна надолу ??? Познато чувство ,което се получава след дълго избиране .И аз така се чувствах след избора на нови гуми преди месец ,ама да знаеш че като е погледаш малко повече и ще ти мини . Все пак честито ти нови обувки
|
|
| |
NightRider | Дата: Вторник, 07.05.2013, 18:10:03 | Message # 54 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| не е проблема в гумите ,те са си супер и добре стоят на пътя Дънлопа взех за който споменах .става въпрос за размера им ето го грозника
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
otacon1 | Дата: Неделя, 19.05.2013, 21:25:07 | Message # 55 |
Годан (5)
Град/Държава: /Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 101
Статус: Офлайн
| Някой колега,има ли впечатление от FEDERAL 595 RS-R (SEMI-SLICK)
Редактирано от eDaniel - Неделя, 19.05.2013, 22:28:49 |
|
| |
eDaniel | Дата: Неделя, 19.05.2013, 22:43:46 | Message # 56 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Quote (NightRider) по скоро се чудя за размер на гуми 225-40 17 Не препоръчвам такива гуми. Широка нископрофилна гума = проблеми. Проблемите са от дреболии като тежък волан и повече шум, до по-дразнещи неща като ниска защита на джантата и осезаемото влечение към самозавиване на колата спрямо неравностите на пътя. Казвам го от опит. Не се хвърляй на повече от 215/40 като бих ти препоръчал дори комбинации с по-висок профил като например 205/45 и 215/45.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
eDaniel | Дата: Неделя, 19.05.2013, 22:54:43 | Message # 57 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Quote (otacon1) Някой колега,има ли впечатление от FEDERAL 595 RS-R (SEMI-SLICK) Никога не съм карал с такива гуми, но от това, което чета си правя заключение, че ще не си струват освен ако не подготвяш колата за писта. Съдейки по ревютата получаваш страхотно сцепление на сухо и много добро на мокро, с няколко НО-та: - къс живот на гумата - рязко влошаване на характеристиките с намаляване на грайфера - много шум - нужда от загряване на гумата, преди да достигне оптимално сцепление Аз ако съм на теб просто ще инвестирам в качествени нормални гуми, освен ако не подготвяш кола за писта.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 20.05.2013, 01:09:09 | Message # 58 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (eDaniel) Проблемите са от дреболии като тежък волан и повече шум, до по-дразнещи неща като ниска защита на джантата и осезаемото влечение към самозавиване на колата спрямо неравностите на пътя. Той със ниската защита в холандско няма да има проблем а самозавиването се оправя със стрът-бара което си е добра инвестиция.За всичко друго си прав
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
eDaniel | Дата: Понеделник, 20.05.2013, 01:39:22 | Message # 59 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Не вярвам, че стрът-а ще оправи проблема. Даже според мен ще го влоши допълнително. Усукването между лявата и дясната половина ще намалее, което директно ще увеличи влиянието на едната гума спрямо срещуположната. Особено интересен е случаят, когато центъра на тежестта е изнесен към гумата, която е на (по-големия) наклон. Понеже гумите са нископрофилни и са напомпани здраво почти нямат възможност за огъване и колелото се опитва да завие само (поради голямата площ на гумата и заради невъзможността на гумата да поеме наклона). В този ред на мисли, способността на купето да се усуква в някакви граници според мен по-скоро влияе положително на този ефект. Аз все пак мисля, че и този проблем едва ли ще бъде кой знае колко на дневен ред за човек, живеещ в Холандия. Сложи обаче 225/40/17 и мини участъка на Тракия около Пазарджик... *Това си е мое мнение, което се базира на опита ми с такива гуми
プレリュード 夢のカ
Редактирано от eDaniel - Понеделник, 20.05.2013, 01:41:42 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 20.05.2013, 02:13:39 | Message # 60 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| И аз говоря от опит.Минах от 195 -14цола на 215/40-17 цола и колата почна да следи всички неравности.След монтажа на стрът-бара проблема ми изчезна.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |