Forum moderator: ZAPPA, NSBOP, batkosio  
Някой има ли идея дали такъв радиатор ще стане на 2.3 :)
nightfighterДата: Петък, 10.02.2012, 00:47:56 | Message # 16
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Тук не си изцяло прав!На по старите модели автомобили целия радиатор +казанчетата са от мед или по скоро месинг :) Едва в по новите модели почнаха да правят тази изгъзица с медна или алуминиева пита и пластмасови казанчета с цел поевтиняване.
И проблемите се почнаха :) А най-ташак изпълнение са тези на които алуминиевите тръбички не са споени с основата на казанчето а само занитени,и за уплътнение се ползва една гумена подложка която обхваща всички тръбички.
Аз затова ти посочих онази обява,понеже на доста от прелюдите 4 ген радиатора е изцяло метален (примерно моя е такъв),не искам да споря от каква сплав е , мед месинг или т.н. но от личен опит мога да ти кажа че се запойва :)
 
eDanielДата: Петък, 10.02.2012, 01:23:19 | Message # 17
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
На един Сивик, на един Опел Вектра и на един Прелюд радиаторите им протекоха през пластмасови части. Засега съм се ориентирал към вариант без пластмаса и ако намеря такъв нов ще си го купя вероятно. Иначе ти благодаря за предложението, но тъй като работата не е на зор предпочитам да си купя чисто нов.


プレリュード 夢のカ
 
GarfiДата: Петък, 10.02.2012, 12:36:50 | Message # 18
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
Абе така като го гледам поставен алуминиевия не ми изглежда никак зле.

 
nightfighterДата: Петък, 10.02.2012, 16:06:29 | Message # 19
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
А аз като гледам, този е различен от показания от eDaniel :) Не съм казал че тези радиатори са боклук,просто оня първия не ми хареса как е направен! За цена от 160 паунда, очаквам нещо по добро,а тук сякаш заготовката на питата е дошла голяма,и са я нагаждали като са рязали казанчетата, за да пасне на закрепването.

Редактирано от nightfighter - Петък, 10.02.2012, 16:31:23
 
ManiaKДата: Петък, 10.02.2012, 16:31:06 | Message # 20
Templar

Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 365
Статус: Офлайн
Сега първо искам да се извиня на nightfighter тъй като по тона му оставам с впечатление че по някакъв начин се е засегнал. Не съм искал да те обидя или да омаловажа мнението ти. Чел съм ти всичките мнения и знам че си наясно с много неща. Точно за това е и този форум да дискутираме и изказваме мнения и всеки сам да си направи извод за дадената тема. Така че ако наистина се чувстваш обиден с нещо: Изинявай!!!

Така сега по темата: Нямал съм възможност да карам кола с меден радиатор нямал съм и допирни точки до такъв, но нещата които съм чел за тези радиатори са че медта наистина пренася топлината по добре от алуминия ... факт... А нещата зареди които изтъкват като недостатък са високата цена, голямото тегло и точно тези спойки за които ти по горе говори, тъй като спойките забавят преноса на топлина. Другото което се получава са едни бели отлагания в следствие на химическите реакции пречинени от различни видове материали (мед, олово, калий и други вещества намиращи се във водата/антифриза)
А за алуминиевите са направени изцяло от алуминий. Това елиминира несходствата на материали който се получават при медните. Другото което е че използват по-широки трабички което създава повече контактна повърхност а от там и по-добро охлаждане. А и не на последно място тежи с 30% - 40% по малко от медния което при един състезателен автомобил си е от значение.

Относно външния вид... това си е нещо строго индивидуално... всеки си има право на вкус. Мен лично и в това отношение алуминиевия ми харесва повече защото като се полира до блясък изглежда брутално в коша.


ManiaK's Lude
 
nightfighterДата: Петък, 10.02.2012, 17:40:17 | Message # 21
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Колега Maniak,в никакъв случай не съм се обидил!!!Аз по принцип избягвам да правя изказвания,за нещо в което не съм сигурен,но когато мисля че съм прав се старая да защитя тезата си.В крайна сметка нали това е целта на спора и разискването!Все пак, ние не сме се събрали тука само да си ръкопляскаме и викаме евала един на друг ,така че нямам нищо против критиката :)

Както преди малко писах,на мен не ми хареса конкретно показания модел!За мен няма никаква логична причина,за тези срязвания и заварки в краищата, освен че малко по голяма заготовка е препасвана за прелуда. Радиатора показан от Garfi , доколкото мога да видя от снимката е различен и наистина стои хубаво!

Моето мнение е твърдо за медните радиатори,поради следните причини:
-Практически са вечни,ако не го спукаш или удариш някъде няма какво да му стане.
-Дори да се пробие някъде лесно можеш да го ремонтираш с най-обикновен поялник.
-Не гние и не се разрушава от лугата като алуминиевия.
-Дори да се запуши, може да отпоиш едното казанче да си го почистиш и пак да го запоиш.
-Ние не сме състезатели и колите ни не са болиди от Ф1,така че по-голямата тежест на радиатора не е от значение,много по важно е да е дълготраен и да не създава проблеми.
-Белите отлагания за които ти говориш или така наречения котлен камък си се образува в всички съдове в които се загрява вода която съдържа разтворени соли, затова препоръчват да се ползва антифриз и дестилирана вода.При медния радиатор може лесно да ги почистиш с различни киселинни разтворители,докато при стандартния алуминиев с пластмасови казанчета е доста рисковано, защото е много вероятно да повредиш гумените уплътнения.Е в случая на изцяло алуминиев това не важи!
-И като последно,от мой личен опит, при колите които съм имал с меден радиатор никога не съм имал проблем с него,а при тези с алуминиев ,проблеми с радиатора съм имал доста често.

Естествено всеки си има право на собствено мнение, за някого може и да не съм прав!Но лично аз ако имам възможността да избирам бих предпочел медния радиатор.
Поздрави!


Редактирано от nightfighter - Петък, 10.02.2012, 17:46:26
 
eDanielДата: Петък, 10.02.2012, 19:42:51 | Message # 22
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Има и Mishimoto ама там цените са умопомрачителни когато се калкулира и доставката от щатите.
http://www.mishimoto.com/honda-p....96.html






プレリュード 夢のカ
 
VIPER-CHДата: Неделя, 12.02.2012, 03:11:05 | Message # 23
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Има,има ;) от мед,месинг и алуминий.Между другото от месинг май среден вариант.По-добре топлоотдаване от алуминия и по-евтин от медния.Има фирми в България които произвеждат и от трите метала.
пп.май тук не е редно но ето един случаен линк

http://www.radiano.bg/custom.php
пп2.ако модераторите сметна,да редактират поста


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
NSBOPДата: Четвъртък, 21.06.2012, 16:55:24 | Message # 24
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
Скоро ще разберем дали алуминиевият радиатор от 5-та ген става на 4-та :D

 
JackДата: Вторник, 26.06.2012, 06:50:20 | Message # 25
Нанадан (7)

Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
Aз имам такав като на снимката по-горе-Мишемото и си става перфектно обаче проблема са перките.Оригиналните не стават.трябват много по тънки щтото този радиатор е спортен и е 3 редов а оригиналния е едноредов.

Added (26.06.2012, 06:50:20)
---------------------------------------------
изглежда супер и колата не ми качва температурата като я държа в обороти няколко минути.С оригиналниа ми се качваше температурата/светкаше и третата част/

 
NSBOPДата: Вторник, 26.06.2012, 14:47:58 | Message # 26
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
Колко инчови са ти перките? Четох някъде, че 12-ките ставали в оригиналния корпус, в който седи вентилатора. Не, че не може без него :)

 
JackДата: Вторник, 26.06.2012, 15:07:30 | Message # 27
Нанадан (7)

Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
Мисля че са 12 инчови.Никакъв корпус не става защото растоянието е много малко.Захващат се с едни пластмасови пръчки които минават през радиатора и се слага отдругата страна една пластмасова шайба която ги държи.Амам много снимки за цялата процедура ама немога да качвам снимки,незнам защо??? снощи пробвах поне 5-6 пъти :(
 
NSBOPДата: Вторник, 26.06.2012, 16:10:47 | Message # 28
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
Така като гледам радиатора, мисля, че и 14 и 16 биха станали. Ти какво мислиш? Имам някъде снимка на 12" наложен върху обикновен радиатор и определено изглежда като да стават и по-големи.
Колкото до снимките, преди успявал ли си да качваш?


 
JackДата: Сряда, 27.06.2012, 05:04:54 | Message # 29
Нанадан (7)

Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
качвал съм.Сега съм с другия лаптоп и ще пробвам.Мерих днес и има още към 3 инча растояние и тожа ще рече че 14 инчови ще станат ама 16 -не.

Added (27.06.2012, 05:04:54)
---------------------------------------------
не става с Iphone4,sony vayo laptop,sony vayo desktop i toshiba satelite laptop.drugo neznam kakvo da probvam???

 
JackДата: Сряда, 27.06.2012, 06:54:00 | Message # 30
Нанадан (7)

Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
a sega
Приложени файлове: 1468058.jpg (194.7 Kb) · 0071962.jpg (209.1 Kb) · 5685543.jpg (234.5 Kb) · 1246184.jpg (218.9 Kb)


Редактирано от Jack - Сряда, 27.06.2012, 07:06:25
 
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda