Някой има ли идея дали такъв радиатор ще стане на 2.3 :)
|
|
nightfighter | Дата: Петък, 10.02.2012, 00:47:56 | Message # 16 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Тук не си изцяло прав!На по старите модели автомобили целия радиатор +казанчетата са от мед или по скоро месинг Едва в по новите модели почнаха да правят тази изгъзица с медна или алуминиева пита и пластмасови казанчета с цел поевтиняване. И проблемите се почнаха А най-ташак изпълнение са тези на които алуминиевите тръбички не са споени с основата на казанчето а само занитени,и за уплътнение се ползва една гумена подложка която обхваща всички тръбички. Аз затова ти посочих онази обява,понеже на доста от прелюдите 4 ген радиатора е изцяло метален (примерно моя е такъв),не искам да споря от каква сплав е , мед месинг или т.н. но от личен опит мога да ти кажа че се запойва
|
|
| |
eDaniel | Дата: Петък, 10.02.2012, 01:23:19 | Message # 17 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| На един Сивик, на един Опел Вектра и на един Прелюд радиаторите им протекоха през пластмасови части. Засега съм се ориентирал към вариант без пластмаса и ако намеря такъв нов ще си го купя вероятно. Иначе ти благодаря за предложението, но тъй като работата не е на зор предпочитам да си купя чисто нов.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
Garfi | Дата: Петък, 10.02.2012, 12:36:50 | Message # 18 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Абе така като го гледам поставен алуминиевия не ми изглежда никак зле.
|
|
| |
nightfighter | Дата: Петък, 10.02.2012, 16:06:29 | Message # 19 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| А аз като гледам, този е различен от показания от eDaniel Не съм казал че тези радиатори са боклук,просто оня първия не ми хареса как е направен! За цена от 160 паунда, очаквам нещо по добро,а тук сякаш заготовката на питата е дошла голяма,и са я нагаждали като са рязали казанчетата, за да пасне на закрепването.
Редактирано от nightfighter - Петък, 10.02.2012, 16:31:23 |
|
| |
ManiaK | Дата: Петък, 10.02.2012, 16:31:06 | Message # 20 |
Templar
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 365
Статус: Офлайн
| Сега първо искам да се извиня на nightfighter тъй като по тона му оставам с впечатление че по някакъв начин се е засегнал. Не съм искал да те обидя или да омаловажа мнението ти. Чел съм ти всичките мнения и знам че си наясно с много неща. Точно за това е и този форум да дискутираме и изказваме мнения и всеки сам да си направи извод за дадената тема. Така че ако наистина се чувстваш обиден с нещо: Изинявай!!!
Така сега по темата: Нямал съм възможност да карам кола с меден радиатор нямал съм и допирни точки до такъв, но нещата които съм чел за тези радиатори са че медта наистина пренася топлината по добре от алуминия ... факт... А нещата зареди които изтъкват като недостатък са високата цена, голямото тегло и точно тези спойки за които ти по горе говори, тъй като спойките забавят преноса на топлина. Другото което се получава са едни бели отлагания в следствие на химическите реакции пречинени от различни видове материали (мед, олово, калий и други вещества намиращи се във водата/антифриза) А за алуминиевите са направени изцяло от алуминий. Това елиминира несходствата на материали който се получават при медните. Другото което е че използват по-широки трабички което създава повече контактна повърхност а от там и по-добро охлаждане. А и не на последно място тежи с 30% - 40% по малко от медния което при един състезателен автомобил си е от значение.
Относно външния вид... това си е нещо строго индивидуално... всеки си има право на вкус. Мен лично и в това отношение алуминиевия ми харесва повече защото като се полира до блясък изглежда брутално в коша.
ManiaK's Lude
|
|
| |
nightfighter | Дата: Петък, 10.02.2012, 17:40:17 | Message # 21 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Колега Maniak,в никакъв случай не съм се обидил!!!Аз по принцип избягвам да правя изказвания,за нещо в което не съм сигурен,но когато мисля че съм прав се старая да защитя тезата си.В крайна сметка нали това е целта на спора и разискването!Все пак, ние не сме се събрали тука само да си ръкопляскаме и викаме евала един на друг ,така че нямам нищо против критиката
Както преди малко писах,на мен не ми хареса конкретно показания модел!За мен няма никаква логична причина,за тези срязвания и заварки в краищата, освен че малко по голяма заготовка е препасвана за прелуда. Радиатора показан от Garfi , доколкото мога да видя от снимката е различен и наистина стои хубаво!
Моето мнение е твърдо за медните радиатори,поради следните причини: -Практически са вечни,ако не го спукаш или удариш някъде няма какво да му стане. -Дори да се пробие някъде лесно можеш да го ремонтираш с най-обикновен поялник. -Не гние и не се разрушава от лугата като алуминиевия. -Дори да се запуши, може да отпоиш едното казанче да си го почистиш и пак да го запоиш. -Ние не сме състезатели и колите ни не са болиди от Ф1,така че по-голямата тежест на радиатора не е от значение,много по важно е да е дълготраен и да не създава проблеми. -Белите отлагания за които ти говориш или така наречения котлен камък си се образува в всички съдове в които се загрява вода която съдържа разтворени соли, затова препоръчват да се ползва антифриз и дестилирана вода.При медния радиатор може лесно да ги почистиш с различни киселинни разтворители,докато при стандартния алуминиев с пластмасови казанчета е доста рисковано, защото е много вероятно да повредиш гумените уплътнения.Е в случая на изцяло алуминиев това не важи! -И като последно,от мой личен опит, при колите които съм имал с меден радиатор никога не съм имал проблем с него,а при тези с алуминиев ,проблеми с радиатора съм имал доста често.
Естествено всеки си има право на собствено мнение, за някого може и да не съм прав!Но лично аз ако имам възможността да избирам бих предпочел медния радиатор. Поздрави!
Редактирано от nightfighter - Петък, 10.02.2012, 17:46:26 |
|
| |
eDaniel | Дата: Петък, 10.02.2012, 19:42:51 | Message # 22 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Има и Mishimoto ама там цените са умопомрачителни когато се калкулира и доставката от щатите. http://www.mishimoto.com/honda-p....96.html
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Неделя, 12.02.2012, 03:11:05 | Message # 23 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Има,има от мед,месинг и алуминий.Между другото от месинг май среден вариант.По-добре топлоотдаване от алуминия и по-евтин от медния.Има фирми в България които произвеждат и от трите метала. пп.май тук не е редно но ето един случаен линк
http://www.radiano.bg/custom.php пп2.ако модераторите сметна,да редактират поста
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
NSBOP | Дата: Четвъртък, 21.06.2012, 16:55:24 | Message # 24 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Скоро ще разберем дали алуминиевият радиатор от 5-та ген става на 4-та
|
|
| |
Jack | Дата: Вторник, 26.06.2012, 06:50:20 | Message # 25 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
| Aз имам такав като на снимката по-горе-Мишемото и си става перфектно обаче проблема са перките.Оригиналните не стават.трябват много по тънки щтото този радиатор е спортен и е 3 редов а оригиналния е едноредов. Added (26.06.2012, 06:50:20) --------------------------------------------- изглежда супер и колата не ми качва температурата като я държа в обороти няколко минути.С оригиналниа ми се качваше температурата/светкаше и третата част/
|
|
| |
NSBOP | Дата: Вторник, 26.06.2012, 14:47:58 | Message # 26 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Колко инчови са ти перките? Четох някъде, че 12-ките ставали в оригиналния корпус, в който седи вентилатора. Не, че не може без него
|
|
| |
Jack | Дата: Вторник, 26.06.2012, 15:07:30 | Message # 27 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
| Мисля че са 12 инчови.Никакъв корпус не става защото растоянието е много малко.Захващат се с едни пластмасови пръчки които минават през радиатора и се слага отдругата страна една пластмасова шайба която ги държи.Амам много снимки за цялата процедура ама немога да качвам снимки,незнам защо??? снощи пробвах поне 5-6 пъти
|
|
| |
NSBOP | Дата: Вторник, 26.06.2012, 16:10:47 | Message # 28 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Така като гледам радиатора, мисля, че и 14 и 16 биха станали. Ти какво мислиш? Имам някъде снимка на 12" наложен върху обикновен радиатор и определено изглежда като да стават и по-големи. Колкото до снимките, преди успявал ли си да качваш?
|
|
| |
Jack | Дата: Сряда, 27.06.2012, 05:04:54 | Message # 29 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
| качвал съм.Сега съм с другия лаптоп и ще пробвам.Мерих днес и има още към 3 инча растояние и тожа ще рече че 14 инчови ще станат ама 16 -не. Added (27.06.2012, 05:04:54) --------------------------------------------- не става с Iphone4,sony vayo laptop,sony vayo desktop i toshiba satelite laptop.drugo neznam kakvo da probvam???
|
|
| |
Jack | Дата: Сряда, 27.06.2012, 06:54:00 | Message # 30 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
| a sega
Редактирано от Jack - Сряда, 27.06.2012, 07:06:25 |
|
| |