XTD Маховик и олекотени ролки
|
|
persssi | Дата: Сряда, 03.12.2014, 21:45:40 | Message # 16 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
| Имам голям интерес към ролките. Утре ще звънна за повече инфо!
|
|
| |
NightRider | Дата: Сряда, 03.12.2014, 22:23:38 | Message # 17 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| Малко офф някой може ли да ми обясни в какво се изразява далаверата от тези олекотени ролки ?
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Четвъртък, 04.12.2014, 01:36:57 | Message # 18 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Образно казано олекотяваш масата на детайли които двигателя развърта. Колкото са по леки ролките толкова по лесно ще ги ускори и по малки загуби ще има с което се дига кпд на двигателя. При Дани диното показа повече коне и повече въртящ момент с леките ролки. По смомен 7 коня качи Дани.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
Garfi | Дата: Четвъртък, 04.12.2014, 03:22:36 | Message # 19 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| NightRider, ето кой не е чел книгата на Коджима... или както там се казваше.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 04.12.2014, 21:34:56 | Message # 20 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote NightRider ( ) някой може ли да ми обясни в какво се изразява далаверата от тези олекотени ролки ? Ако не ти е ясно,винаги може да говориш на приятели за алтернативата
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
eDaniel | Дата: Четвъртък, 04.12.2014, 22:16:46 | Message # 21 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Намалява се теглото и диаметъра на ролките. Теоретиците твърдят, че падал въртящ момент, климатика почвал да работи слабо, хидравликата ставала тегава и тем подобни глупости. Аз от практиката мога да кажа, че не съм усетил абсолютно никакъв негативен ефект, колкото и усърдно да съм искал да се хвана за нещо... Освен това доста хора са карали колата ми и те могат да кажат дали усещат някакви драми с хидравликата или пък нещо проблеми с въртящ момент. Диното показа пик от 5 коня и 10 нютонметра. Като по-интересното беше, че въртящият момент е доста приятно дебел след около 4000 оборота (по памет). Всъщност всеки си знае за него си. Аз чета какво пише Майк Коджима, той човека ги разбира нещата.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
Golden | Дата: Петък, 05.12.2014, 21:28:19 | Message # 22 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 202
Статус: Офлайн
| Ролките заминаха Честито на колегата.
|
|
| |
Golden | Дата: Събота, 06.12.2014, 23:11:48 | Message # 23 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 202
Статус: Офлайн
| Хоп и маховика замина. Честито на колегата
Ключ
|
|
| |