Питане!
|
|
murdera | Дата: Четвъртък, 06.11.2014, 18:21:12 | Message # 16 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 372
Статус: Офлайн
| Реално може да го засилиш много прилично само със заводски(стокови части)
Ето това са ITB, ест. има и по евтин вариант.
http://www.erzperformance.com/OBX-ITB....h22.htm
ps. силно препоръчвам да махнеш пеперудите и да запълниш отворите с лепило течна стомана. После с дремел/шкурка се махат остатъците от вътрешната страна на отворите...
Редактирано от murdera - Четвъртък, 06.11.2014, 18:38:18 |
|
| |
MonsterOOD | Дата: Четвъртък, 06.11.2014, 22:05:51 | Message # 17 |
ARBITER
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 198
Статус: Офлайн
| rollin, Определено 2.3 моторетка е много по добра до 5 пред 2.2 Витек. Моят мотор биух казал че е супер и тегли стабилно. Идеята е да я засиля и след 5 к обороти
murdera - благодаря ти, но чак до там няма да стигна
Engine: H23A2 160 ps
Редактирано от MonsterOOD - Четвъртък, 06.11.2014, 22:07:15 |
|
| |
NightRider | Дата: Четвъртък, 06.11.2014, 22:23:41 | Message # 18 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| Quote rollin ( ) Щото Х22-ките са толкова спряли преди втек че не е за говорене.... Х23 с втек си е сила ! Имам приятели с куп направени Х22-ки по над 210 коня на гумите и все като се кача да се возя след това се смея за какво са си дали парите... или нито една няма читаво направена(което адски много ме съмнява) или съм прав, че Х22 преди втек е мъртъв и такъв си остава дори и с хиляди модове(NA) Всеки возил се на читаво стоково Х23 знае как върви още в ниските, а като се понаправи става...... много добре става Доообре
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Четвъртък, 06.11.2014, 23:04:16 | Message # 19 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
eDaniel | Дата: Четвъртък, 06.11.2014, 23:22:57 | Message # 20 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Недко, аз не съм убеден в това и по-специално си мисля, че изказването ти е твърде крайно. Незнам дали всички си спомняте, но съм имал и H22A и H23A2 - сток и двете. Освен това (има свидетели, даже влизат и тук) съм се пускал доста пъти с моя стоков H23A2 срещу европейски H22A2 и мога да кажа, че имах шанс само докато не влезне във VTEC на втора. Тогава всичко свършваше за мен. Говоря за стокови коли и за доста стартове. Взимал съм доста пъти старта на H22 европейски, но никога не съм имал реален шанс срещу него. Само за статистиката ето макс. въртящ момент за японския H22A и щатските H22A1 (VTEC) и H23A2 (Si).
H22A - 219 Nm @ 5500 H22A1 - 207 Nm @ 5500 H23A1 - 212 Nm @ 5300
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
murdera | Дата: Петък, 07.11.2014, 00:05:15 | Message # 21 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 372
Статус: Офлайн
| http://store.picbg.net/pubpic/67/4B/9b970570848b674b.jpg Ето я моята графика,това е безнастройка на диното, само улична настройка(т.е може да изкара още някой и др кон) Така на първо гледане графиката прилича повече на х22, отколкото на х23. Конете не падат много до 7200-7250, като пикът им се е изместил с 500-550 оброта нагоре спрямо стоково х23(въртящият момент по същия начин е максимален на ~5250 вместо на 4500рпм). Главата няма порт,стоковите валове са. Единствно е портнат всмукателя,махнати са пеперудите и е добавена 2ра плочка(с махнати пеперуди)+ леко сгъстяване(пилена глава).
http://s4.photobucket.com/user....pg.html Това е графика на стоково х23
пс. заводските валовете на х23ката са много убити
Редактирано от murdera - Петък, 07.11.2014, 00:09:32 |
|
| |
TG_Fan | Дата: Петък, 07.11.2014, 00:24:56 | Message # 22 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| живот и здраве, зимата като сложа и генерацията и аз на Х23, ще ида на настройки и дино и ще кача и моя графика, но аз заставам зад Недко и Иво в случая, защото за мен, при тази конфигурация, мощността е много по-използваема в реалния живот, отколкото от 5к нагоре, което освен за драг и изпреварване не е смислено, поне за мен де . Не ангажирам никого с мнението си
|
|
| |
nightfighter | Дата: Петък, 07.11.2014, 01:00:58 | Message # 23 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Х23 блок с глава Х22 ще се получи с по-ниска степен на сгъстяване от стандартен Х23, и доста по ниска от JDM Х22
|
|
| |
TG_Fan | Дата: Петък, 07.11.2014, 01:25:27 | Message # 24 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| Затова е и подходящ проект за турбо на нисък надув, а иначе за N/A най добре със стоковата глава и +++ от всмукатели, изпускател, портната глава и добра настройка.
|
|
| |
rollin | Дата: Петък, 07.11.2014, 07:49:20 | Message # 25 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Вижте сега, чете май през ред... Казах че ! - Заводското Х22 е много слабо преди Втек ! не съм казвал че нагоре е по слабо от Х23. Ако не ми вярвате направете сверка м-ду два читави екземпляра като гонката е до 5500оборота и да видите какво ще се случи с прословутото Х22. Аз не съм твърдял никъде че две стокови с Х22 и Х23 на гонка до макс обороти чер Х23 ще бие.
По другия въпрос - тука не ми се вижда на 5500 да започва да умалява H23-ката ПРЕДИ да и сложа спортния вал на испускателя, но след това така и не направих клип... http://vbox7.com/play:5b2f6d29f2
Вярно е че се разрежда мотора при стоково състояние, ама Х22 глава е добре да се ползва с Х22 бутала понеже ъглите на атака на клапаните са различни спрямо Х23 Аз бях с P13 - (ако не знае някой това са 200 коньови бутала) на Х23 долнище и без да намалям нито от блока нито от главата бях на сгъстяване 11.8:1
Степента на сгъстяване не винаги помага ! В моя случай тя беше нужна заради валовете, който разбира знае защо, но на стокови валове 10:1 си е пре достатъчно мисля аз.
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
murdera | Дата: Петък, 07.11.2014, 12:58:08 | Message # 26 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 372
Статус: Офлайн
| Ще си позволя да направя 1 коментар само на базата на заводските ЕКУ-та. П13 има 2 карти, с и без втек. Авансовите карти извън Втек на цялата газ са доста намалени. 2100 рпм-13 2500-17 3000-21.5 3500-23 4000-24.7 4700-24.7 Във втек са 29 на 5000 и нагоре 30.25 градуса
Х23ковите за сравнение: Има само 1 карта за авансите:
2000-10 2200-14.75 2500-20 3000-25 3500-25
T.e ако х22-ката се ремапне правилно,може значително да и се увеличи силата в ниските. Няколко градуса качен аванс и повечко гориво извън в-тека значително ще подобрят динамкита преди 5000.
Редактирано от murdera - Петък, 07.11.2014, 12:59:14 |
|
| |
rollin | Дата: Петък, 07.11.2014, 18:39:45 | Message # 27 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Не всичко идва от ремап. Хода на коляновия вал на Х23 благоприятства за по голямата сила още в ниските обороти за сметка на това че не понася на прекалено високи обороти. За сметка на това Х22 е с по кус ход, по слабо в ниските но може да се върти на 10 000К
Със софтуер ще има ефект но реално концепцията на двата мотора е различна и от там разликата в поведението.
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
murdera | Дата: Петък, 07.11.2014, 20:04:56 | Message # 28 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 372
Статус: Офлайн
| http://preludebg.clan.su/_fr/0/1366204.jpg Ето я графиката от Х22(преди генерацията и колекторите) на Дани, гледай конете по оборотите преди 5000 как се движат спрямо моята графика(с всичките модове, сметни стоково х23 колко по зле ще е)
рпм Х22 Х23 2000 50 50 2500 65 67 3000 78 82 3500 90 92 4000 108 98 4500 120 125 5000 130 142 5500 162 165
Не е много голямо предиствто на х23, да не кажа, че почти няма... пс. неговата е на проспиидското дино,загубите на хъбовете са минимални и директно ги смятам на мотора, на моята графика също са на мотора,след корекция по ДИН се умножва по 1.09 за реалните...
Редактирано от murdera - Петък, 07.11.2014, 20:06:09 |
|
| |
rollin | Дата: Неделя, 09.11.2014, 12:20:44 | Message # 29 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Преди генерацията и колекторите Дани не е стоков ! Той е с лек маховик, софтуер, ако не се лъжа беше и с афтърмаркет изпускател и леки ролки... Но това не е важно, няма как да сравняваш две графики направени от два различни дино стенд-а Ако трябва да повярвам на тея графики това означава, че моята е най слабата от 3-те коли... може да питаш Дани той се вози на Джап Феста, дали е била по слаба и ако да с колко. Няма как да оборите законите на физиката
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |