Цериева капсула
|
|
eDaniel | Дата: Събота, 25.08.2012, 23:47:15 | Message # 31 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Quote (VIPER-CH) Там вече не знам. Аз моа се пусна с Ф20-та да видим колко ти струва Н23-то ама на газ и като сложа цирея Като видях старта на Недко срещу онзи Сивик, мога да предскажа, че евентуалният резултат 0-180 км/ч ще е победа за H23-ката с три тира, два рейса 313 и една малка каравана Сериозно, не подценявайте H23-ките, особено тази музикалната на Недко разбирам, че върви много.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
eldesa | Дата: Събота, 25.08.2012, 23:56:48 | Message # 32 |
Джудан (10)
Град/Държава: /Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1207
Статус: Офлайн
| Интересно развите на темата.Мисля че японците не са тъпи и неслучаино има развитие в мотора на Хонда.Всеки един от двигателите има и плюсове и минуси .Аз съм с F20 А4 т.е със "куция кон" както му викате.Куц куц ама е бетон(особено за времето когато е сложен за първи път).Дуракоустойчив и за това си е добър защото се е доказал като здрав двигател.Масло не харчи е набира по малко от другите ама и харчи гориво по малко.Мен ме задоволява и не мисля да му добавям още коне.Най доброто е фабричното .Ако искам повече мощ ще си взема друг .Мен повече ми харесва визията и осанката на прелюда и за това го харесвам. Дано има и национална на нашия форум та да си пробвате колите и да оставим темата за кой какъв го в....ди и колко му е г...лям.Нека фактите говорят там на пистата.Туко виж rollin ви е отвял всичките
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Неделя, 26.08.2012, 00:02:29 | Message # 33 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Писта в града ми има 2.5км летище с невероятен асфалт на което се провежда едно от нац. драг-рейс.С абсолютно свободен достъп е ама аз не пускам без капсули пп.Вчера треснах 210 на газ
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
eDaniel | Дата: Неделя, 26.08.2012, 00:51:21 | Message # 34 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Бат Сашо, никой не отрича достойнствата на F20-ката. Подозирам, че това е най-здравият мотор слаган на Прелюд след 1991-ва година. Все пак не е неестествено някой запознат да се обади, при опит за сравнение между F20 и H23. От мнението на Жоро и на мен ми се стори, че адски много подценява H23-ката. По мое мнение разликата между F20 и H23 е доста по-чувствителна отколкото между H23 и H22. Което не е причина да направите един тест ако сте мераклии
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
schnapps | Дата: Неделя, 26.08.2012, 09:34:31 | Message # 35 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Stara Zagora/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 241
Статус: Офлайн
| Да се сравнявам Ф20 с Х23 е смешно,най-малкото,че разликата е 27 коня.Но и Ф20 не мога да го нарека куц кон за конете и килограмите си,в сравнение с Х23 и Х22 е даже и магаре,ама то и Х22 е магаре спрямо М3 .Ф20 си върви много прилично за кончетата си и може би е една от най-пъргавите коли с тези си характеристики като изключим малките френски и германски хечове по 900-1000 кила .
Редактирано от schnapps - Неделя, 26.08.2012, 09:36:16 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Неделя, 26.08.2012, 09:34:44 | Message # 36 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Тя темата отиде на майтап бе Дани,много ясно е ,че Н23 е силен мотор.Още навремето карах една швейцарка с този мотор и бях доста впечатлен но мнението ми е,че за 2300сс конете му са доста малко.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |