Гориво Efix 95 Rompetrol
|
|
Mkilla | Дата: Понеделник, 01.10.2012, 14:25:09 | Message # 16 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| 100 Октановият бензин на ОМВ мисля , че е внос.Ако греша ме поправете.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
NSBOP | Дата: Понеделник, 01.10.2012, 14:25:35 | Message # 17 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Малко офтопик: Вижте колегата tougeboy и после ми говорете за бавни F20-ки
|
|
| |
prelude_driver | Дата: Понеделник, 01.10.2012, 14:34:37 | Message # 18 |
Сандан (3)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 62
Статус: Офлайн
| Quote (Garfi) prelude_driver, Ромпетролските горива от Румъния, Еко от Гърция. Другите бензиностанции от Бургас на 80%
Ясно и аз така го разбрах. Мерси.
Редактирано от prelude_driver - Понеделник, 01.10.2012, 14:35:09 |
|
| |
Mkilla | Дата: Понеделник, 01.10.2012, 15:17:55 | Message # 19 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Е да де ама колегата си е оставил 2 седалки и всичко друго е голи ламарини.Къде е удоволствието от цялата тази работа ? Ако искам бърза машина , ще е кола с по-голям двигател или мотор.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
Garfi | Дата: Понеделник, 01.10.2012, 15:30:11 | Message # 20 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Е неговата бавна ли е? Виж времената от пистата! Прелюд с 2.2 с оборудване не вярвам да даде по-хубаво време, там нещата зависят много от пилота.
|
|
| |
Mkilla | Дата: Понеделник, 01.10.2012, 18:44:21 | Message # 21 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Garfi , ако правиш сравнение м/у Ф20йска разкостена и натоварен прелюд H22 може би но само може би ще са на кантар.Ако направиш H22 по този начин как ще са времената ? Няма лошо кой както иска да кара , може и като Mr.Been от покрива да се качи човек но къде е смисъла на цялата работа ? Моите разбирания за кола на писта са като на Ивака с неговата 3та генерация + H22 мотор.Ползва си я само и единствено за писта и така.Иначе това е ни рак ни риба.Да не се сърди колегата ако следи темата , нямам за цел да засегна който и да е било.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Понеделник, 01.10.2012, 18:44:49 |
|
| |
Garfi | Дата: Понеделник, 01.10.2012, 18:59:18 | Message # 22 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Знам, че обичаш да спориш за щяло и нещяло ама отвори страницата на писта дракон и виж какви коли се състезават главно и като видиш запитай се аджеба, защо няма прелюди. И понеже каза, че ако искаш бърза машина то тя ще е по голям мотор това значи ли че Ф20-ката е бавна като гледаш с какви малки купенца се е състезавала на писта дракон. Виж и на драг какво време е дал. Знам, че сега ще запалиш фитила и нека го загася авансово като кажа, че не бих си "съблякъл" колата така заради вървежа.
|
|
| |
Mkilla | Дата: Понеделник, 01.10.2012, 19:18:07 | Message # 23 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Е какво да го запаля човек.Споря само с теб , защото отговаряш "заядливо" или поне аз така го разбирам и ако не е така ти се извинявам.Винаги изказвам в такива и подобни теми моето си мнение за нещата.Гледах ги времената още като ги постна пичагата.Еми не е толко бърза и аз лично бих инвестирал ако съм любител на пистово каране на кола в автомобил специално подготвен само за това а не в евридейка с изкорубени пластмаси и тн..Колкото и да се зори 133 коня са си 133 коня.И генерации да слага и филтри да бучат и перка да и върже на покрива няма да е като един мотор 200 коня примерно на същото купе пък който и каквото иска да говори.И на мен ми се иска прелюда да ускорява като CBR 1000 RR и да харчи 5/100 ама няма как да стане. Ето това е бързо : http://vbox7.com/play:229051f7 А прелюда бих го заменил за този мустанг чарджър :
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Понеделник, 01.10.2012, 19:34:49 |
|
| |
eldesa | Дата: Понеделник, 01.10.2012, 20:12:47 | Message # 24 |
Джудан (10)
Град/Държава: /Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1207
Статус: Офлайн
| колегата tougeboy се е справил отлично.С или без задна седалка той си е добър даже много добър пилот.И ако някой се съмнява да дойде на ломското да го пробва .Някой от нас му ядоха попарата(това го казвам без да се присмивам на никой) При това доколкото знам (ако не се лъжа все пак) под предния капак си е F20-ka и то без подобрения. Единствено Age го е гледал на пистата и сподели във форума,цитирам: "Браво на колегата, кара перфектно и колата стоеше супер на пистата, Ф20-та се представи невероятно.Поздравления за постигнатото и очакваме скоро времена под минута" Аз мисля че и другите коли на пистата са били подобрени и олекотени за да се извади максимално време така че Ф 20 си се е представила много добре
Редактирано от eldesa - Понеделник, 01.10.2012, 21:33:16 |
|
| |
tougeboy | Дата: Понеделник, 01.10.2012, 20:41:39 | Message # 25 |
Годан (5)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 110
Статус: Офлайн
| Да се включа и аз в темата, колата не е съвсем евридейка като за начало. Да, движа се и из града с нея, но рядко. Правя си я за най-голямото удоволствие, което получавам-каране по завои (писта и в планината). Не твърдя, че колата е много бърза, смятам, че за това, което е, се справя добре. Или аз поне съм доволен на този етап от нея. Не се впечатлявам от много коне или екстри. Затова и си я карам разкостена. Колкото и странно да е, ми харесва, а и главното- правя я и се старая да е сериозна и бърза на завои, на писта, не съм драгаджия. А относно често срещаните реплики от собственици на Prelude-и, че ако искат кола за състезание, ще си купят друга... еми добре. Аз тази кола я обичам и тази кола правя. Само моля не слагайте мустанг при състезателни коли...
|
|
| |
pikaso906 | Дата: Понеделник, 01.10.2012, 21:01:47 | Message # 26 |
Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| Много добре казано,продължавай все така.По-натам пипни и двигателчето.
|
|
| |
Mkilla | Дата: Понеделник, 01.10.2012, 21:30:48 | Message # 27 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Колега tougeboy , не ме разбирай погрешно.Евала за труда който влагаш а предполагам , че имаш и добри умения за да караш по пистите с други лудаци но нещо не ми се връзва разбираш ли ?:) Казваш "Не се впечатлявам от много коне" и в същото време искаш "гола" кола за да върви по-добре т.е имаш нужда от повече кончета.Ако си вървеше добре прелюда с този двигател нямаше да го разкостваш предполагам поне.Ако седнеш в кола с 2 пъти по-мощен мотор няма ли да ти е по-добре по планинските гонки и пистите ? Искам да кажа от самото начало на постовете ми , че специално този двигател и гонките по разни писти нещо не ми се връзват.Не съжелявам , че карам и аз същият мотор но на мен ми е малък а камо ли на човек който прави обиколки за време
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Понеделник, 01.10.2012, 21:32:39 |
|
| |
Garfi | Дата: Понеделник, 01.10.2012, 22:17:35 | Message # 28 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Бях решил да не пиша повече в тази тема (в оффтопик частта и) но няма как. Mkilla, не е нужно да ти се връзва на теб, има неща, които не разбираш нито ти нито аз. Все пак няма как да разбираме от всичко. Автомобилния спорт не е толкова прост колкото си мислим ние и люлинските булевардни пишман състезатели (днес имах наблюдение в/у един такъв индивид). Ти май не разбираш, че конете не са всичко. Пак ти казвам виж времената от различните коли на писта дракон и ми отговори. Да не си мислиш, че олекотен 2.2 прелюд ще даде някакви невиждани времена, та разликата във времената на различните коли е в порядъка на 5-7сек. като ф20-ката е с 1.01мин, а най-доброто е 0.57мин. и е CRX.
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Понеделник, 01.10.2012, 22:32:54 | Message # 29 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
eDaniel | Дата: Понеделник, 01.10.2012, 23:00:52 | Message # 30 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Аз съм на мнение, че добре олекотен F20 ще скъса H22A на драг 400м. Знам, че е малко общо казано по този начин, но за да ме разберете правилно си представете как качвате два тюлена като мен (клуб 105+) и как се пускате на драг. Който мисли, че олекотяването има минимално значение може да пробваме на следващата среща. Правим два старта с колата на Тома Неверни (някой неверник по желание) като при първият старт колата ще е само с шофьор, а при вторият с мен и още някой охранен задник за "стабилност" Вярвам, че F20-ката е хубав мотор, но купето му идва доста тежичко А за времето на Иван от драга (15.889) няма да казвам нищо. Направете справка със стартовете на другите участници.
プレリュード 夢のカ
Редактирано от eDaniel - Понеделник, 01.10.2012, 23:04:07 |
|
| |