Forum moderator: ZAPPA, batkosio, NSBOP  
Maverik's Prelude 4th gen H22A 4WS
NightRiderДата: Неделя, 16.11.2014, 01:33:05 | Message # 46
Aristocrat

Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
Да




The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
 
NightRiderДата: Неделя, 16.11.2014, 12:04:28 | Message # 47
Aristocrat

Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
Quote DIVALDO ()
Опел кадет 800 кг орязан целия даже прозорците му не се отварят 170 коня срещу прелюд 1300 кг с 17 джанти 185 коня ако се пуснеш с една корса 2.0 само с чип и генерация ниска 13 на 402м тогава прелюда на пункта ли ще дадеш ??????
Пич нема ми се обиждаш ама си още млад и зелен . Винаги когато има гонка между две неравностойни коли единят от участниците е глупак .
Обикновнно става следното некой като тоя с орлето го е направил само за гонки и търси балъци с по мощни коли които са за ежедневно каране . Първо може ли да се пускаш с кола 1300 кила с орле което по рождение е олекотено ?  Говориш ми за корса с 2 литра мотор ,ми то е ясно ,че тя е правена само за драг . Аз лично тук ако се захапя по сфетофарите тук с някой то това са коли като яки аудита ,поршета и прочие . От къв зор трябва да се пускам с някой от който със сигурност ще падна и после оня глупак ще се изтъква ,че е бил яка кола ? Бил съм на доста гонки участвал съм в тях и винаги съм го правел .Спомням си един индианец с е46 328 бмв .отидох при него и му викам знам ,че ще падна ама да я замеря все пак с колко ще ме биеш .И глупака се нави .Естествено го отнесох и после всички му се смяха . Та така и с теб ама в случая ти си тоя с Бмв то .  Дано да си разбрал ко ти пея .





The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
 
DIVALDOДата: Неделя, 16.11.2014, 13:23:21 | Message # 48
Нанадан (7)

Град/Държава: Frankfurt/Germany
Група: Напреднали
Съобщения: 271
Статус: Офлайн
Аз не мога да търся коли по 1300-1400кг и 180-200 коня  ;) това са уличните гонки всеки се пуска с това което има  :)  и аз карах сивик д16а8 ++ олекотен  хич не мие пукало кой тежи 1т -2т има ли климатик нямали  :D :D :D
 
batkosioДата: Неделя, 16.11.2014, 14:07:55 | Message # 49
BKDM

Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 915
Статус: Офлайн
Холандеца, ако искаше да се мери с горепосочените от него коли, да се бе пуснал на Нюрбургринг... Аман от клавиатурни рейсъри!

 
MonsterOODДата: Неделя, 16.11.2014, 16:57:37 | Message # 50
ARBITER

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 198
Статус: Офлайн
А бе тема за колата на Мартин......

Engine: H23A2 160 ps

Редактирано от MonsterOOD - Неделя, 16.11.2014, 19:56:17
 
NightRiderДата: Неделя, 16.11.2014, 18:47:15 | Message # 51
Aristocrat

Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
Quote batkosio ()
Аман от клавиатурни рейсъри

Това бе доста аматъорско изказване .  punish Ще го отдам на студеното време в България . :D После на мен ми се искаше ама знаеш ,е не бях сам . А да слушам критики по целия път на връщане ,а нема нужда .  %)





The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
 
Maverik999Дата: Неделя, 30.11.2014, 19:16:12 | Message # 52
Годан (5)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 145
Статус: Офлайн
АБС (компютър + модулатор) от 5ген набавени ;)

На пръв поглед изникват 3 проблема:
1) 4g модулатора е с М12, а на 5g с М10 за тръбите към колелетата
2) 4g модулатора е с 3 селеноида, а на 5g с 4, следователно май ще се наложи да тегля още един кабел от компа до модулатора
3) нямам буксите които влизат в донорските комп и модулатор, а не ми се струва добра идея да запоявам кабели директно към пиновете.



HONDA PRELUDE 4g, 92, H22A, 4WS
 
nightfighterДата: Неделя, 30.11.2014, 21:38:18 | Message # 53
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Ще ме извиняваш колега,ама на това аз му викам ,,Сам да си го завреш,и после да се чудиш как да си го изкараш" :) Ако можеш да ми обясниш разумно от какъв зор искаш да слагаш от 5 ген на 4 мога да разбера, ама обяснение от рода ,,понеже съм чел така в някакъв форум" ми изглежда меко казано глупаво!
Не приемай поста ми като заяждане!!!!Просто ти казвам че без основателна причина правиш нещо просто,
по-най-сложния начин.
 
NSBOPДата: Понеделник, 01.12.2014, 10:10:42 | Message # 54
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
Най-важната причина е, че ABS-а на 5-та генерация е по-добър - четириканален. С други думи ABS-а на 5-та генерация може да управлява всяко колело поотделно, докато този на 4-та управлява само предните спирачки независимо. По-маловажна причина е спестяването на 10 кг остаряла техника :) 4 кг при 5-та генерация срещу 14 при 4-та :)
И аз се бях замислил за този суап/ретрофит, но в момента имам други неща на главата и нямам време да го правя.


 
nightfighterДата: Понеделник, 01.12.2014, 18:56:12 | Message # 55
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Точно така Дани, само че за да станат нещата трябва и тръбичките да се преправят :) Налягането към задните колела трябва да се раздели->трябва да имаш почити всичко от 5 ген.ще има и доста стругарска работа.Сериозен таралеж в гащите :) разбира се ако всичко бъде направено както трябва, полза ще има, но няма да е много голяма, и със сигурност няма да може да се усети. Затова според мен не си заслужава!
Евала на колегата че се е захванал,има  моите уважения за този не особено лесен проект! И му пожелавам успех!
 
Maverik999Дата: Понеделник, 01.12.2014, 22:42:40 | Message # 56
Годан (5)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 145
Статус: Офлайн
Дани е описал съвсем точно ЗАЩО съм се нахванал с тази процедура, само предисторията липсва ;)

За момента както съм споменал имам компа за АБС-а и модулатора от 5 генерация, и си мислех, че това е всичко което ми трябва от донора. Оказа се че и куплунзите е хубаво да са налице, но инсталацията от донора беше вече продадена и ....

Да, тръбичките ще се преправят. За момента се чудя дали да разпробивам и навивам М12 в модулатора или при стругар да си правя преходник М12 към М10 (доста грозно ще изглежда, но пък е по-лесно и сигурно).
Разделянето на задните колела си става вътре в модулатора, просто в 5ген модулатора има 4 селеноида, докато при 4ген са 3 и задните колелета се управляват като едно, което води след себе си нуждата от още 2 кабела от АБС компа до модулатора. (в англоезичен форум колега, завършил процедурата ни е спестил кои две жици от настоящата инсталация е ползвал, та може би ще се наложи да си прекарам нови).

Колкото до разликата .... в момента съм с изкормен АБС (т.е. без) и при всички положения ще има разлика спрямо сегашното положение. Да възстановявам оригиналният АБС ми се струва не много смислено занимание в сравнение с суап от 5-та, а може би трябва да си призная, че самият процес по присаждането е по-важен от крайният резултат :D

Ако някои се е борил с подобен суап, моля да подсказва за подводните камъни. Съвети и препоръки приемам всякакви!


HONDA PRELUDE 4g, 92, H22A, 4WS

Редактирано от Maverik999 - Понеделник, 01.12.2014, 22:45:06
 
GarfiДата: Понеделник, 01.12.2014, 22:58:11 | Message # 57
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
Quote Maverik999 ()
Ако някои се е борил с подобен суап, моля да подсказва за подводните камъни. Съвети и препоръки приемам всякакви!


Ще си пионер в начинанието. След операцията, ще трябва ти да даваш съвети и препоръки на малцината.
 
VIPER-CHДата: Понеделник, 01.12.2014, 23:06:11 | Message # 58
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote Maverik999 ()
или при стругар да си правя преходник М12 към М10 (доста грозно ще изглежда, но пък е по-лесно и сигурно).
Продават готови преходници с този размер а и различните вариации-мъжко-мъжко,мъжко-женско и т.н. Красиви са ,машинно изработени на копир,така че всички са еднакви,оксидирани и т.н. около 4-5лв е бройката,не вярвам стругар да ги направи по-евтино и хубаво.
Ако не можеш да се справиш,звънни ми да ти поръчам каквото ти трябва и да ти го изпратя като си на ясно с всичко.Ако искаш и фото ще ти направя.Освен това има и спирачни тръби,медни,некорозиращи и много лесни за извиване по купето, с всякаква дължина и цена спрямо дължината.


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
nightfighterДата: Вторник, 02.12.2014, 00:01:29 | Message # 59
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Quote Maverik999 ()
може би трябва да си призная, че самият процес по присаждането е по-важен от крайният резултат

Това е може би най-основателната причина,аз също съм правил доста подобни проекти и след успешното завършване, чувството на задоволство от свършената работа е наистина много приятно :) Искрено ти желая успех в начинанието, с каквото можем ще помагаме!
 
Maverik999Дата: Петък, 05.12.2014, 11:00:54 | Message # 60
Годан (5)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 145
Статус: Офлайн
Вече с нова генерация, започва с Type R четворка, преправена двуцевка, алуминизирана тръба 63мм външно 59мм вътре, два резонатора и накрая лъскав Remus :)







Приложени файлове: 9574925.jpg (379.4 Kb) · 0463963.jpg (428.8 Kb) · 0768801.jpg (185.1 Kb) · 3038632.jpg (314.3 Kb)


HONDA PRELUDE 4g, 92, H22A, 4WS

Редактирано от Maverik999 - Петък, 05.12.2014, 11:01:37
 
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda