Maverik's Prelude 4th gen H22A 4WS
|
|
NightRider | Дата: Неделя, 16.11.2014, 01:33:05 | Message # 46 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| Да
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
NightRider | Дата: Неделя, 16.11.2014, 12:04:28 | Message # 47 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| Quote DIVALDO ( ) Опел кадет 800 кг орязан целия даже прозорците му не се отварят 170 коня срещу прелюд 1300 кг с 17 джанти 185 коня ако се пуснеш с една корса 2.0 само с чип и генерация ниска 13 на 402м тогава прелюда на пункта ли ще дадеш ?????? Пич нема ми се обиждаш ама си още млад и зелен . Винаги когато има гонка между две неравностойни коли единят от участниците е глупак . Обикновнно става следното некой като тоя с орлето го е направил само за гонки и търси балъци с по мощни коли които са за ежедневно каране . Първо може ли да се пускаш с кола 1300 кила с орле което по рождение е олекотено ? Говориш ми за корса с 2 литра мотор ,ми то е ясно ,че тя е правена само за драг . Аз лично тук ако се захапя по сфетофарите тук с някой то това са коли като яки аудита ,поршета и прочие . От къв зор трябва да се пускам с някой от който със сигурност ще падна и после оня глупак ще се изтъква ,че е бил яка кола ? Бил съм на доста гонки участвал съм в тях и винаги съм го правел .Спомням си един индианец с е46 328 бмв .отидох при него и му викам знам ,че ще падна ама да я замеря все пак с колко ще ме биеш .И глупака се нави .Естествено го отнесох и после всички му се смяха . Та така и с теб ама в случая ти си тоя с Бмв то . Дано да си разбрал ко ти пея .
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
DIVALDO | Дата: Неделя, 16.11.2014, 13:23:21 | Message # 48 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Frankfurt/Germany
Група: Напреднали
Съобщения: 271
Статус: Офлайн
| Аз не мога да търся коли по 1300-1400кг и 180-200 коня това са уличните гонки всеки се пуска с това което има и аз карах сивик д16а8 ++ олекотен хич не мие пукало кой тежи 1т -2т има ли климатик нямали
|
|
| |
batkosio | Дата: Неделя, 16.11.2014, 14:07:55 | Message # 49 |
BKDM
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 915
Статус: Офлайн
| Холандеца, ако искаше да се мери с горепосочените от него коли, да се бе пуснал на Нюрбургринг... Аман от клавиатурни рейсъри!
|
|
| |
MonsterOOD | Дата: Неделя, 16.11.2014, 16:57:37 | Message # 50 |
ARBITER
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 198
Статус: Офлайн
| А бе тема за колата на Мартин......
Engine: H23A2 160 ps
Редактирано от MonsterOOD - Неделя, 16.11.2014, 19:56:17 |
|
| |
NightRider | Дата: Неделя, 16.11.2014, 18:47:15 | Message # 51 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| Quote batkosio ( ) Аман от клавиатурни рейсъри Това бе доста аматъорско изказване . Ще го отдам на студеното време в България . После на мен ми се искаше ама знаеш ,е не бях сам . А да слушам критики по целия път на връщане ,а нема нужда .
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
Maverik999 | Дата: Неделя, 30.11.2014, 19:16:12 | Message # 52 |
Годан (5)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 145
Статус: Офлайн
| АБС (компютър + модулатор) от 5ген набавени
На пръв поглед изникват 3 проблема: 1) 4g модулатора е с М12, а на 5g с М10 за тръбите към колелетата 2) 4g модулатора е с 3 селеноида, а на 5g с 4, следователно май ще се наложи да тегля още един кабел от компа до модулатора 3) нямам буксите които влизат в донорските комп и модулатор, а не ми се струва добра идея да запоявам кабели директно към пиновете.
HONDA PRELUDE 4g, 92, H22A, 4WS
|
|
| |
nightfighter | Дата: Неделя, 30.11.2014, 21:38:18 | Message # 53 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Ще ме извиняваш колега,ама на това аз му викам ,,Сам да си го завреш,и после да се чудиш как да си го изкараш" Ако можеш да ми обясниш разумно от какъв зор искаш да слагаш от 5 ген на 4 мога да разбера, ама обяснение от рода ,,понеже съм чел така в някакъв форум" ми изглежда меко казано глупаво! Не приемай поста ми като заяждане!!!!Просто ти казвам че без основателна причина правиш нещо просто, по-най-сложния начин.
|
|
| |
NSBOP | Дата: Понеделник, 01.12.2014, 10:10:42 | Message # 54 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Най-важната причина е, че ABS-а на 5-та генерация е по-добър - четириканален. С други думи ABS-а на 5-та генерация може да управлява всяко колело поотделно, докато този на 4-та управлява само предните спирачки независимо. По-маловажна причина е спестяването на 10 кг остаряла техника 4 кг при 5-та генерация срещу 14 при 4-та И аз се бях замислил за този суап/ретрофит, но в момента имам други неща на главата и нямам време да го правя.
|
|
| |
nightfighter | Дата: Понеделник, 01.12.2014, 18:56:12 | Message # 55 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Точно така Дани, само че за да станат нещата трябва и тръбичките да се преправят Налягането към задните колела трябва да се раздели->трябва да имаш почити всичко от 5 ген.ще има и доста стругарска работа.Сериозен таралеж в гащите разбира се ако всичко бъде направено както трябва, полза ще има, но няма да е много голяма, и със сигурност няма да може да се усети. Затова според мен не си заслужава! Евала на колегата че се е захванал,има моите уважения за този не особено лесен проект! И му пожелавам успех!
|
|
| |
Maverik999 | Дата: Понеделник, 01.12.2014, 22:42:40 | Message # 56 |
Годан (5)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 145
Статус: Офлайн
| Дани е описал съвсем точно ЗАЩО съм се нахванал с тази процедура, само предисторията липсва
За момента както съм споменал имам компа за АБС-а и модулатора от 5 генерация, и си мислех, че това е всичко което ми трябва от донора. Оказа се че и куплунзите е хубаво да са налице, но инсталацията от донора беше вече продадена и ....
Да, тръбичките ще се преправят. За момента се чудя дали да разпробивам и навивам М12 в модулатора или при стругар да си правя преходник М12 към М10 (доста грозно ще изглежда, но пък е по-лесно и сигурно). Разделянето на задните колела си става вътре в модулатора, просто в 5ген модулатора има 4 селеноида, докато при 4ген са 3 и задните колелета се управляват като едно, което води след себе си нуждата от още 2 кабела от АБС компа до модулатора. (в англоезичен форум колега, завършил процедурата ни е спестил кои две жици от настоящата инсталация е ползвал, та може би ще се наложи да си прекарам нови).
Колкото до разликата .... в момента съм с изкормен АБС (т.е. без) и при всички положения ще има разлика спрямо сегашното положение. Да възстановявам оригиналният АБС ми се струва не много смислено занимание в сравнение с суап от 5-та, а може би трябва да си призная, че самият процес по присаждането е по-важен от крайният резултат
Ако някои се е борил с подобен суап, моля да подсказва за подводните камъни. Съвети и препоръки приемам всякакви!
HONDA PRELUDE 4g, 92, H22A, 4WS
Редактирано от Maverik999 - Понеделник, 01.12.2014, 22:45:06 |
|
| |
Garfi | Дата: Понеделник, 01.12.2014, 22:58:11 | Message # 57 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Quote Maverik999 ( ) Ако някои се е борил с подобен суап, моля да подсказва за подводните камъни. Съвети и препоръки приемам всякакви!
Ще си пионер в начинанието. След операцията, ще трябва ти да даваш съвети и препоръки на малцината.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 01.12.2014, 23:06:11 | Message # 58 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote Maverik999 ( ) или при стругар да си правя преходник М12 към М10 (доста грозно ще изглежда, но пък е по-лесно и сигурно). Продават готови преходници с този размер а и различните вариации-мъжко-мъжко,мъжко-женско и т.н. Красиви са ,машинно изработени на копир,така че всички са еднакви,оксидирани и т.н. около 4-5лв е бройката,не вярвам стругар да ги направи по-евтино и хубаво. Ако не можеш да се справиш,звънни ми да ти поръчам каквото ти трябва и да ти го изпратя като си на ясно с всичко.Ако искаш и фото ще ти направя.Освен това има и спирачни тръби,медни,некорозиращи и много лесни за извиване по купето, с всякаква дължина и цена спрямо дължината.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
nightfighter | Дата: Вторник, 02.12.2014, 00:01:29 | Message # 59 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote Maverik999 ( ) може би трябва да си призная, че самият процес по присаждането е по-важен от крайният резултат Това е може би най-основателната причина,аз също съм правил доста подобни проекти и след успешното завършване, чувството на задоволство от свършената работа е наистина много приятно Искрено ти желая успех в начинанието, с каквото можем ще помагаме!
|
|
| |
Maverik999 | Дата: Петък, 05.12.2014, 11:00:54 | Message # 60 |
Годан (5)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 145
Статус: Офлайн
| Вече с нова генерация, започва с Type R четворка, преправена двуцевка, алуминизирана тръба 63мм външно 59мм вътре, два резонатора и накрая лъскав Remus
HONDA PRELUDE 4g, 92, H22A, 4WS
Редактирано от Maverik999 - Петък, 05.12.2014, 11:01:37 |
|
| |