Prelude Н22А2 owned by me-pikaso906
|
|
mom4i74 | Дата: Неделя, 19.05.2013, 00:02:24 | Message # 76 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Не си се отплеснал Саше Хонда ни прави щастливи и всички се вьлнуваме като ги подобряваме дори и да е Хондата на приятел от форума пак се радваме и се кефиме НЯма друга марка май така да пленява и сплотява хората
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
pikaso906 | Дата: Неделя, 19.05.2013, 09:46:53 | Message # 77 |
Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| Quote (mom4i74) Какво да му настройвате ? Вие ли му пишете горивните таблици ?
Все още е със стария компютър и много датчици и вакууми не са свързани,работи като пред загасване и пуши като дизел.Както стана въпрос в другата тема първо иска да види дали двигателя е читав и тогава да продължава.
|
|
| |
nightfighter | Дата: Неделя, 19.05.2013, 13:35:47 | Message # 78 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Нещо не ми харесва тази работа,нито начина по който процедира твоя майстор.Всички кабели за датчиците са еднакви,нямаш само 3 кабелчета за VTEC в инсталацията от Ф20.Ако беше JDM H22A, щеше да ти трябват още няколко кабелчета , а и друга външна кутия с предпазители която има ELD,но при теб нещата са по лесни. Новото ЕКУ можеш да го сложиш веднага!Откачаш и закачаш буксите,после ще прекарваш кабелите за VTEC.
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Неделя, 19.05.2013, 14:37:06 | Message # 79 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Неделя, 19.05.2013, 15:40:39 | Message # 80 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Освен кабелите за витека ,няма ли кабели и за соленоида на IAB-тата?
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
nightfighter | Дата: Неделя, 19.05.2013, 16:52:59 | Message # 81 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote (mom4i74) няма ли кабели и за соленоида на IAB-тата?
Има Мой пропуск.Все по навик мисля че е сХ23 и слага Х22 като мен Извинявам се! Мотора му е монтиран вече, допълнителните проблеми със свързването на няколко кабела и сам може да ги разреши.Разходите за да се разкара кола на платформа, от единия край на България до другия,не са малки.Надявам се че колегите от София ще му окажат помощ.
Ето на кои пинове трябва да включиш кабелчетата.
Понеже не се вижда много ясно от снимката Pin---Color---------Desc.
A1----brn-----------Injector #1 A2----yel-----------Injector #4 A3----red1---------Injector #2 A4----grn/yel------VTEC Solenoid Valve A5----blu-----------Injector #3 A6----or/wht-------HO2S heater coil A7----grn/blk1-----PGM-FI Main Relay coil A8----grn/blk2-----Shorted to A7 A9----blk/blu-------IAC Valve A10 A11----red2--------EGR Control Solenoid A12----blu/red-----Condenser Fan Relay A13----blu/wht-----MIL A14 A15----red/blu-----A/C Clutch Relay A16----wht/grn-----Alternator A17----pink---------IAB Solenoid Valve A18----orn/red-----FAS (A/T) A19----wht----------Intake Control Solenoid Valve A20----red/grn-----EVAP Purge Control Solenoid A21----yel/grn1----ICM A22----yel/grn2----Shorted to A21 A23----blk1---------GND A24----blk2---------GND A25----yel/blk------PGM-FI Main Relay (power) A26----blk/red------VTEC Pressure Switch (GND)
B1----yel/blk--------PGM-FI Main Relay (power) B2----brn/blk-------GND B3----orn1----------AFSA (A/T) B4----pnk-----------AFSB (A/T) B5----blu/blk--------To A/C Switch B6 B7----lt grn---------ATP PN Gear Posisiton (A/T) B8----red/grn-------PSP Switch B9----blu/red-------Starter Cut Relay B10---orn2----------VSS B11---orn3----------CYP B12---wht-----------CYP B13---orn/blu-------TDC B14---wht/blu-------TDC B15---blu/grn-------CKP B16--blu/yel--------CKP
D1----wht/yel-------Battery D2----grn/wht1-----Brake Switch D3----red/blu-------KS D4----brn/wht------SCS D5 D6----lt blu or lt grn-VTEC Pressure Switch D7----lt grn/red----Data Link Connector D8 D9----wht/red------ALT D10---grn/blk------ELD D11--red/blk-------TP Sensor D12---wht/blk------EGR Valve Lift Sensor D13---yel/blu-------ECT Sensor D14---wht----------HO2S Sense D15---red/yel------IAT Sensor D16 D17---wht/blu------MAP Sensor D18---lt grn/blk----VREF (A/T) D19---red/wht------EGR Valve Lift Sensor D20---yel/wht------TP Sensor D21---blu/wht------MAP Sensor D22---grn/wht2----TP Sensor
Редактирано от nightfighter - Неделя, 19.05.2013, 17:17:24 |
|
| |
aλexandro | Дата: Неделя, 19.05.2013, 17:47:03 | Message # 82 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Двигателя на първо време може да работи без свързани IAB-та и няма да усети никаква разлика в работата на мотора. Това му е последна грижа. Първото нещо е да смени компютъра. Всичко е plug and play. Само соленоида на VTEC-a може отсега д си пусне, но така или иначе и в момента е без него. Вакуумите задължително да си ги върже както трябва - в ръководството са описани много подробно. И прегледай кабелите на светщите от делкото. Случва се в бързането да не се огледа добре кой къде е. Правена ли е центровка на двигателя със стробоскопа?
|
|
| |
pikaso906 | Дата: Неделя, 19.05.2013, 18:01:20 | Message # 83 |
Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| Quote (aλexandro) Правена ли е центровка на двигателя със стробоскопа? Не.
|
|
| |
aλexandro | Дата: Неделя, 19.05.2013, 19:03:47 | Message # 84 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Иди при някой разбран и кадърен човек да оправи всичко от-до. Противно на някои мнения, в H22 и въобще в повечето двигатели на Хонда няма никаква извънземна технология и не се различава особено от нормален автомобилен двигател (освен VTEC-a). Тук само гадаем какво е направено и какво не и затова личното ми мнение е, че трябва някой да го погледне изцяло, да свърже всички вакууми и кабели на датчици и с първото запалване той да проработи като все едно още си е на оригиналното купе. Няма абсолютно нищо необичайно, което всеки един технически грамотен майстор да не може да ти направи по този мотор. И все пак може да отидеш при споменаваният тук Андро, който. предполагам, би ти влязъл в положение.
|
|
| |
pikaso906 | Дата: Неделя, 21.07.2013, 17:48:00 | Message # 85 |
Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| Моята сага завърши щастливо.Днес си взех колата напълно готова този път И с двата крака съм във висшата лига.
|
|
| |
NightRider | Дата: Неделя, 21.07.2013, 17:52:52 | Message # 86 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| Браво и Честито
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
pikaso906 | Дата: Неделя, 28.07.2013, 15:48:44 | Message # 87 |
Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| Малко нови снимки.
Редактирано от pikaso906 - Неделя, 28.07.2013, 15:49:56 |
|
| |
Garfi | Дата: Неделя, 28.07.2013, 16:31:13 | Message # 88 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Браво, екстра е! Чисто приятелски и добронамерено обаче, те съветвам да предприемеш някакви стъпки към подобрение на окачването и най-вече спирачките.
|
|
| |
eDaniel | Дата: Неделя, 28.07.2013, 22:07:43 | Message # 89 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Хубавица Много радват белите Прелюди.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
pikaso906 | Дата: Сряда, 21.08.2013, 12:54:30 | Message # 90 |
Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| Хитрата тактика на адашчето даде резултат и освен полиуретановите тампони взех кабелите за свещи и стелките. Снимки довечера като се прибера.
|
|
| |