prelude F22A1
|
|
baDGiRLaTNiGHT | Дата: Събота, 03.11.2012, 23:36:43 | Message # 16 |
Нидан (2)
Град/Държава: /Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 20
Статус: Офлайн
| ахаа...звучи ми доста добре някак си.. усещам, че ще почна да спестявам за двигател, да, продължавайте в същия дух момчета ! а джантите са "домашно производство" от към боя
|
|
| |
aλexandro | Дата: Неделя, 04.11.2012, 20:03:41 | Message # 17 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Не съм съгласен с nightfighter. Колкото и да е добър един 20 годишен двигател според собственика му, аз не бих си го сложил в колата без да го отворя. Просто тези двигатели не са вечни и сложиш ли го така, рано или късно ще даде фира. Смятам, че инвестицията в ремонта на F22 двигателя е доста по-добра от купуването на H23. Още повече че с валове от Ф20А4 и всмукател и изпускател от Х23, F22 няма да му отстъпва като мощност. Никой никога не е слагал бутала от F20A4 в F22A1, тогава може би ще стане още по-интересно
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Неделя, 04.11.2012, 21:17:26 | Message # 18 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Не можах да разбера ,къде ще ги слагате тези валове от Ф20а4 а и той е само един.... на Ф22 ли? и ква е идеята?И ако да,то няма как да стигне въртящия момент на Н23 мисля....поправете ме ако греша
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
aλexandro | Дата: Неделя, 04.11.2012, 22:41:19 | Message # 19 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Аз нали ще ставам двувалов и все в множествено число говоря Имах предвид разпределителния вал на F20A4 отива на мястото на заводския вал на F22. Единствените неща които отличават Ф22А1 от Ф22А6 са разпределителния вал, всмукателя и изпускателя. Вала е същия като на Ф20А4 (имат еднакви парт номера, лично проверено от мен) а всмукателя и изпускателя са почти същите като на Х23. Мисля че има дребна разлика в изпускателя и то в полза на Х23. С тези три дребни неща Ф22А1 се превръща в Ф22А6. Постига се въртящ момент от 193 Нм и към 140 кс мощност. Дали е същото като Х23? Ами не е, но е много близо и най-важното - F22А работи на 8,8:1 степен на сгъстяване, докато тХ23 на 9,8:1. Затова написах, че не се знае какво ще стане ако се ползват бутала от Ф20А4. Просто трябва някой да пробва, защото в САЩ не са виждали Ф20А4, а пък в Европа Ф22А1/6 са малко и редки. Блоковете на Ф22А1/3/4/6/7 са еднакви.
|
|
| |
nightfighter | Дата: Понеделник, 05.11.2012, 01:20:59 | Message # 20 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote (aλexandro) Още повече че с валове от Ф20А4 и всмукател и изпускател от Х23, F22 няма да му отстъпва като мощност. Никой никога не е слагал бутала от F20A4 в F22A1, тогава може би ще стане още по-интересно rolleyes
Донякаде си прав,но и аз не съм изцяло съгласен с теб Обикновено доработките в двигателите,в това число слагането на бутала различни от фабричните,други валове и т.н водят до проблеми или най малкото до доста непредвидени разходи.За да отвориш един двигател само от чисто любопитство,при положение че моторчето си е работило чудесно, веднага си назад поне с цената на една гарнитура за глава,която ако вземаш ОЕМ не е евтина.Има доста признаци по които можеш да предвидиш с доста голяма вероятност за правдоподобност реалното състоянието на двигателя и без да го отваряш.Ако нямаш никакви съмнения при външния оглед , според мен отварянето е излишно на този етап ,понеже за да се оправдае смисъла на процедурата поне трябва да пришлаифаш клапаните и да смениш гумичките,ако тръгнеш да сменяш сегменти и лагери с оригинални части работата става дебела,а ако ще слагаш ментак е по добре да не си правиш труда. За мен ценово оправданото обслужване включва смяна на ремъци,ролки,водна помпа,протекли семеринги и уплътнения,съединител , да се погледнат как са лагерите на коляновия вал и качване на мотора.Вече ако допълнително се наложи нещо може да се прави и на място след като мотора запали,а ако излезе нещо много сериозно по добре друг мотор + една хубава псувня на този който ти го е продал
Редактирано от nightfighter - Понеделник, 05.11.2012, 01:24:46 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 05.11.2012, 02:22:09 | Message # 21 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (nightfighter) да се погледнат как са лагерите на коляновия вал А това как ще стане?За мен,веднъж развита пета-лагера аут,колкото и да е добър Quote (aλexandro) С тези три дребни неща Ф22А1 се превръща в Ф22А6. Постига се въртящ момент от 193 Нм и към 140 кс мощност. Дали е същото като Х23? Ами не е, но е много близо Че то Ф20 вади повече коне с тръби ин-аут и генерация поне това сочи диното в един клип-147кс Quote (aλexandro) и най-важното - F22А работи на 8,8:1 степен на сгъстяване плаче за още въздух под налягане
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
aλexandro | Дата: Понеделник, 05.11.2012, 09:15:45 | Message # 22 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Пълното обслужване на двигателя излиза около 700-800 лв (без труд - лагери, семеринги, сегменти, гумички на клапаните, гарнитури и др.). Специално за Х серията бях и все още съм много скептичен и наскоро получих известно потвърждение за това. Когато взех на Дани двигателя си бях навил на пръста, че ще го отворя, най-малкото защото той каза, че вероятно е за смяна на сегменти. Това е един изключително гледан двигател и цилиндрите и главата бяха като нови. Също като нови и в допуск бяха основните лагери и лагерите на балансиращите валове. Биелните лагери обече бяха заминали тотално. Два от тях почти се бяха разпаднали (2 и 3 цилиндър), а другите два бяха посинели. Не мисля, че това е от лошо каране, лоша поддръжка или нещо подобно.
Дамата да ни извинява, че й оцапахме темата.
|
|
| |