• Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Forum moderator: ZAPPA, batkosio, NSBOP  
prelude F22A1
baDGiRLaTNiGHTДата: Събота, 03.11.2012, 23:36:43 | Message # 16
Нидан (2)

Град/Държава: /Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 20
Статус: Офлайн
ахаа...звучи ми доста добре някак си.. усещам, че ще почна да спестявам за двигател, да, продължавайте в същия дух момчета ! :) а джантите са "домашно производство" от към боя :)
 
aλexandroДата: Неделя, 04.11.2012, 20:03:41 | Message # 17
Хачидан (8)

Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
Не съм съгласен с nightfighter. Колкото и да е добър един 20 годишен двигател според собственика му, аз не бих си го сложил в колата без да го отворя. Просто тези двигатели не са вечни и сложиш ли го така, рано или късно ще даде фира. Смятам, че инвестицията в ремонта на F22 двигателя е доста по-добра от купуването на H23. Още повече че с валове от Ф20А4 и всмукател и изпускател от Х23, F22 няма да му отстъпва като мощност. Никой никога не е слагал бутала от F20A4 в F22A1, тогава може би ще стане още по-интересно rolleyes

 
VIPER-CHДата: Неделя, 04.11.2012, 21:17:26 | Message # 18
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Не можах да разбера ,къде ще ги слагате тези валове от Ф20а4 ^_^ а и той е само един.... на Ф22 ли? и ква е идеята?И ако да,то няма как да стигне въртящия момент на Н23 мисля....поправете ме ако греша ;)

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
aλexandroДата: Неделя, 04.11.2012, 22:41:19 | Message # 19
Хачидан (8)

Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
:D Аз нали ще ставам двувалов и все в множествено число говоря suicide
Имах предвид разпределителния вал на F20A4 отива на мястото на заводския вал на F22. Единствените неща които отличават Ф22А1 от Ф22А6 са разпределителния вал, всмукателя и изпускателя. Вала е същия като на Ф20А4 (имат еднакви парт номера, лично проверено от мен) а всмукателя и изпускателя са почти същите като на Х23. Мисля че има дребна разлика в изпускателя и то в полза на Х23. С тези три дребни неща Ф22А1 се превръща в Ф22А6. Постига се въртящ момент от 193 Нм и към 140 кс мощност. Дали е същото като Х23? Ами не е, но е много близо и най-важното - F22А работи на 8,8:1 степен на сгъстяване, докато тХ23 на 9,8:1. Затова написах, че не се знае какво ще стане ако се ползват бутала от Ф20А4. Просто трябва някой да пробва, защото в САЩ не са виждали Ф20А4, а пък в Европа Ф22А1/6 са малко и редки. Блоковете на Ф22А1/3/4/6/7 са еднакви.


 
nightfighterДата: Понеделник, 05.11.2012, 01:20:59 | Message # 20
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Quote (aλexandro)
Още повече че с валове от Ф20А4 и всмукател и изпускател от Х23, F22 няма да му отстъпва като мощност. Никой никога не е слагал бутала от F20A4 в F22A1, тогава може би ще стане още по-интересно rolleyes


Донякаде си прав,но и аз не съм изцяло съгласен с теб :) Обикновено доработките в двигателите,в това число слагането на бутала различни от фабричните,други валове и т.н водят до проблеми или най малкото до доста непредвидени разходи.За да отвориш един двигател само от чисто любопитство,при положение че моторчето си е работило чудесно, веднага си назад поне с цената на една гарнитура за глава,която ако вземаш ОЕМ не е евтина.Има доста признаци по които можеш да предвидиш с доста голяма вероятност за правдоподобност реалното състоянието на двигателя и без да го отваряш.Ако нямаш никакви съмнения при външния оглед , според мен отварянето е излишно на този етап ,понеже за да се оправдае смисъла на процедурата поне трябва да пришлаифаш клапаните и да смениш гумичките,ако тръгнеш да сменяш сегменти и лагери с оригинални части работата става дебела,а ако ще слагаш ментак е по добре да не си правиш труда.
За мен ценово оправданото обслужване включва смяна на ремъци,ролки,водна помпа,протекли семеринги и уплътнения,съединител , да се погледнат как са лагерите на коляновия вал и качване на мотора.Вече ако допълнително се наложи нещо може да се прави и на място след като мотора запали,а ако излезе нещо много сериозно по добре друг мотор + една хубава псувня на този който ти го е продал :)


Редактирано от nightfighter - Понеделник, 05.11.2012, 01:24:46
 
VIPER-CHДата: Понеделник, 05.11.2012, 02:22:09 | Message # 21
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote (nightfighter)
да се погледнат как са лагерите на коляновия вал

А това как ще стане?За мен,веднъж развита пета-лагера аут,колкото и да е добър B)
Quote (aλexandro)
С тези три дребни неща Ф22А1 се превръща в Ф22А6. Постига се въртящ момент от 193 Нм и към 140 кс мощност. Дали е същото като Х23? Ами не е, но е много близо

Че то Ф20 вади повече коне с тръби ин-аут и генерация :D поне това сочи диното в един клип-147кс :p
Quote (aλexandro)
и най-важното - F22А работи на 8,8:1 степен на сгъстяване

плаче за още въздух под налягане :D


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
aλexandroДата: Понеделник, 05.11.2012, 09:15:45 | Message # 22
Хачидан (8)

Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
offtopic
Пълното обслужване на двигателя излиза около 700-800 лв (без труд - лагери, семеринги, сегменти, гумички на клапаните, гарнитури и др.). Специално за Х серията бях и все още съм много скептичен и наскоро получих известно потвърждение за това. Когато взех на Дани двигателя си бях навил на пръста, че ще го отворя, най-малкото защото той каза, че вероятно е за смяна на сегменти. Това е един изключително гледан двигател и цилиндрите и главата бяха като нови. Също като нови и в допуск бяха основните лагери и лагерите на балансиращите валове. Биелните лагери обече бяха заминали тотално. Два от тях почти се бяха разпаднали (2 и 3 цилиндър), а другите два бяха посинели. Не мисля, че това е от лошо каране, лоша поддръжка или нещо подобно.

Дамата да ни извинява, че й оцапахме темата. hat


 
  • Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda