• Page 1 of 1
  • 1
Forum moderator: ZAPPA, NSBOP, batkosio  
Форум » Технически дискусии (Technical Discussions) » Общи технически дискусии (Common Technical Discussions) » Проблем с прелюда на baba_mrav (пускам темата по молба на колегата)
Проблем с прелюда на baba_mrav
ZAPPAДата: Сряда, 15.03.2017, 00:21:46 | Message # 1
ARTIST

Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
Quote baba_mrav ()
Здравейте нов съм във форума и имам нужда от вашата помощ.Опитах да пусна тема но не успях -някаква анти спам защита .Моля ако не е проблем да я пуснете имам нужда от информация.
По проблема.
Притежавам Прелюд 4 H23A2 двигател . След гонка по магистралата с друга кола се появи теч на масло от двигателя.Тече около ремъчната шайба по пластмасите на ангренажните ремъци . Някъде бях чел(не помня къде) за проблем със семе ринга на балансиращия вал при някой двигатели на Хонда.
Въпроса ми е има ли слабо място към което да се насоча или да отварям и да се моля да си личи от къде е текло.
И още трябва ли да се спуска двигателя но долу при смяна на ремъците и ролките.
Всяка информация ще ми е от полза.
Благодаря.
Ако нарушавам някое правило моля вземете необходимите мерки.


Пускам темата от името на baba_mrav.
Горе съм цитирал съобщението му.
Когато админът има възможност, предполагам ще направи нужното.


PRELUDE 2.2 TYPE S
 
eDanielДата: Сряда, 15.03.2017, 01:22:25 | Message # 2
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Проблемът с анти-спам защитата за конкретния акаунт е решен. baba_mrav би трябвало да може да пише свободно вече.


プレリュード 夢のカ
 
baba_mravДата: Сряда, 15.03.2017, 06:59:10 | Message # 3
Сандан (3)

Град/Държава: /
Група: Напреднали
Съобщения: 76
Статус: Офлайн
Благодаря за което. Теч на масло има от щеката за проверка на маслото и от семеринга на предния балансиращ вал. Има нещо което ме притеснява.Балансиращия вал има аксиален луфт няколко милиметра 3-5 не съм го мерил. Това нормално ли е или не.
 
eDanielДата: Четвъртък, 16.03.2017, 12:29:34 | Message # 4
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Без да искам да те обидя, аз мисля, че най-доброто решение е да я закараш на майстор, който да я види защото форумната диагностика особено на проблеми по двигателя рядко води до нещо добро.
Теч от семеринга се оправя и е познат проблем. Теч от щеката може да имаш от уплътнението където влиза щеката. Колкото до аксиалния луфт можеш да видиш в сервизното ръководство колко е максималният допуск, но при условие, че и ти не си сигурен колко е точно не знам и как ще определиш дали е проблем или не. Балансиращите валове могат да се премахнат изцяло или да се сменят с втора употреба. Успех :)



プレリュード 夢のカ
 
baba_mravДата: Четвъртък, 16.03.2017, 18:46:22 | Message # 5
Сандан (3)

Град/Държава: /
Група: Напреднали
Съобщения: 76
Статус: Офлайн
Здр. колата е събрана с нов семе ринг и о пръстен на щеката. Мотора работи гладко без шумове и вибрации.
Хода на вала е 5мм (мерено с шублер) и при завъртане на мотора застава в средно положение. Нагажда се по ремъка.
Благодаря на всички отзовали се.
 
eDanielДата: Четвъртък, 16.03.2017, 21:17:05 | Message # 6
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Това да се чува. Дано това да е всичко! Пиши като покараш дали всичко е наред.


プレリュード 夢のカ
 
baba_mravДата: Петък, 28.04.2017, 19:09:05 | Message # 7
Сандан (3)

Град/Държава: /
Група: Напреднали
Съобщения: 76
Статус: Офлайн
Здр. С ремъка на балансиращите валове всичко е наред. Консултирах се с човек болен по марката и той каза - нормално е да има луфт вала.
Друг ми е зора.Ремъка на разпределителните валове върви по външния ръб на колелата (горе на валовете). На колелото на коляновия вал и на водната помпа е по средата а горе е по ръба.
С нови ремъци и ролки (старата водна помпа) и новия върви по ръба.Каква може да е причината.
Благодаря.
 
nightfighterДата: Петък, 28.04.2017, 20:14:59 | Message # 8
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Съжалявам че ще те разочаровам но 5мм луфт е абсурдно много!! Не виждам нищо нормално в това, ако твоят човек ти казва че това е нормално, то той е наистина болен само че не по марката!!!! Нормалния луфт на предния балансиращ вал е 0,1-0,35мм , на задния 0,1-0,2мм На предния балансиращ вал има една малка пластинка ( retainer) която го застопорява и играе ролята на аксиален лагер.Задния балансиращ вал се фиксира с компонентите от  balanse gear case
 
baba_mravДата: Събота, 29.04.2017, 06:45:58 | Message # 9
Сандан (3)

Град/Държава: /
Група: Напреднали
Съобщения: 76
Статус: Офлайн
Намерих схема където е показана въпросната част (retainer). Явно има нещо нередно с нея или липсва.
Явно имам още един проблем за отстраняване.
Ще пробвам на място да извадя капачката със семе ринга и да проверя какво става.
Ще пиша като има развитие.
Благодаря на колегата nightfighter за отговора.
Имам познат който каза че е нормално да има луфт и този проблем е отсвирен.Човека е маняк на тема honda и е автомонтьор (малееееееее).
 
nightfighterДата: Събота, 29.04.2017, 15:35:20 | Message # 10
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Може би ти не си му обяснил или той не е разбрал колко точно е твоят луфт, 0,3мм или да кажем 0,4мм луфт (при по износен двигател)  се усеща като значително мърдане на вала.Но ти говориш за 5мм това е         изключително много   suicide    Провери нещата,вероятно нещо липсва!!

п.с. В форума има качено техническото описание на Хонда,свали си го и следвай инструкциите за проверка и ремонт!Ако имаш някакъв проблем със свалянето пиши на лични и ще се разберем как да ти го пратя, по skype или нещо такова.


Редактирано от nightfighter - Събота, 29.04.2017, 15:40:51
 
baba_mravДата: Неделя, 30.04.2017, 08:03:44 | Message # 11
Сандан (3)

Град/Държава: /
Група: Напреднали
Съобщения: 76
Статус: Офлайн
Здр. На тази снимка се вижда колко се е движил аксиално вала .
Съдя по излъсканата част .Вижда се че семеринга не е текъл.
Снимката е от тази тема. http://hondapreludeclub.com/viewtopic.php?f=25&t=161
При мен излъсканата част изглеждаше по същия начин.
Моята кола е 4та генерация а мотора е H23.
Може ли този аксиален луфт (на балансиращия вал) да е масов дефект.
Приложени файлове: 6737504.jpg (104.1 Kb)
 
nightfighterДата: Неделя, 30.04.2017, 16:46:17 | Message # 12
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Не знам дали е масов дефект,но ми се струва че ако гледаш снимките от темата която си ми показал бъркаш за кой retainer говорим. Това което на снимката са означили като retainer, е допълнително поставяне на една пластинка за да не изкача семеринга на балансиращия вал.Установили са че това е фабричен дефект който се проявявал при определена серия Х22/Х23 мотори и от Хонда пускат сервизен бюлетин да се сложи тази пластина за да се гарантира че семеринга няма да изкочи.

Аз ти говоря за ТОВА 14 номер от схемичката
 
baba_mravДата: Неделя, 30.04.2017, 19:01:25 | Message # 13
Сандан (3)

Град/Държава: /
Група: Напреднали
Съобщения: 76
Статус: Офлайн
Мисълта ми бе че и този вал се е движил по оста си.
А това от схемата го видях в ръководството.
Не предполагах че се продава като отделна част.
Ще го поръчам и като му дойде времето да се смени или сложи ако липсва.
Приложени файлове: 1454668.png (217.3 Kb)
 
nightfighterДата: Понеделник, 01.05.2017, 16:04:35 | Message # 14
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Ами съдейки по снимките вероятно се е движил, а не трябва да се движи! Явно си свалил ръководството и сам виждаш какви са стойностите на аксиалния луфт.Поръчай си пластинката, семеринги и каквото друго ти е необходимо и дерзай :) Не виждам  какво повече има да коментираме по този въпрос, това че и на друг не му е наред колата, теб нито те топли нито трябва да те успокоява.
Ако мога с нещо друго да ти помогна, питай смело, ако го знам ще ти го кажа.
Успех колега!
 
Форум » Технически дискусии (Technical Discussions) » Общи технически дискусии (Common Technical Discussions) » Проблем с прелюда на baba_mrav (пускам темата по молба на колегата)
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda