• Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Forum moderator: ZAPPA, NSBOP, batkosio  
Форум » Технически дискусии (Technical Discussions) » Общи технически дискусии (Common Technical Discussions) » Полиуретанови тампони. (Коментари и съвети)
Полиуретанови тампони.
GarfiДата: Четвъртък, 10.05.2012, 17:54:45 | Message # 1
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
В последно време се замисля за полиуретанови тампони (energy suspension или други) за цялото окачване на прелюда. Какви са вашите мнения за такива тампони? Чувал съм разни неща които се надявам тук в тази тема да ги коментираме.
http://energysuspension.com/
 
pikaso906Дата: Четвъртък, 10.05.2012, 18:35:52 | Message # 2
Кудан (9)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
Само хубави работи знам за полиуретановите.По издръжливи,не се влиаят толкова от температурните колебания,след продължителен престои на автомобила на се сплескват.Все качества заради които и аз съм се насочил към подмяната им като им дойде ред.

 
aλexandroДата: Четвъртък, 10.05.2012, 18:43:11 | Message # 3
Хачидан (8)

Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
Трябва на известен период да се свалят всички и да се смазват (те вървят с една смазка). Това ми беше достатъчно за да ме откаже от тях. Иначе и аз се бях зарибил по едно време.

Прилагам цитат от 1net от червения форум:

Quote (1net)
ето малко инфо от първа ръка което много пъти съм казвал.
Като за начало, ако мислиш да ги сложиш и никога да не ги погледнеш, тези тампони не са за теб. Чат пат продавам такива комплекти, но ако човекът иска да ги сложи и 5 години да не се сети за тях, предпочитам да не му ги продавам.

Като издържливост се справят доста добре, НО е много важно да са смазани. В момента в който смазката свърши, започват да се износват и да поскърцват. При мен, това се случи след около година и половина еведневно каране. Като се случи, тампоните трябва да се разглобят, почистят и смажат наново. Отнема половин до един ден и като имаме предвид че това се случва веднъж годишно, направо не го броя за проблем. Като разглобих мойте и ги почистих видях че някои от тях определено са се поизносили. Явно доста дълго съм ги карал поскърцващи (няколко месеца са си няколко месеца). Както и да е странното е че дори да изглеждат леко износени, пак няма никакъв луфт в тях. 3-4 пъти годишно карам някой от Омбре сервиз да ми провери окачването и винаги отговора е "бетон". Износени, неизносени, грижи няма.
Един съвет към тези които мислят да слагат кит на Energy suspension: преди да сложите тампоните вземете една телена четка за бормашина и минете всички втулки. Фабрично, втулките имат леки грапавинки които се замазват от телената четка и съм сигурен, че ако за замазани ще износват тампоните маааалко по-бавно като свърши смазката. В комплектите има смазка за поне 5 пълни смазвания, така че смазка има, само трябва да има на кого да му се занимава. Освен това след началното сваляне на фабричните тампони, от там нататък всичко се прави на ръка. Няма чукове, няма преси.

Поведение на колата спрямо фабричните тампони....
Някои хора си мислят, че като сложат по-твърди тампони, колата ще почне да друса повече. Няма нищо такова. Първия фактор е че полиуретановия тампон не се усуква както фабричния. Металната му втулка в средата лагерува в лагера, което прави движенията на носача много много по-лесни. Да, полиуретанът е твърд, но не забравяйте че всяко натоварване се опитва да завърти носача, а не да предаде усилието през твърдия тампон. Усилието се предава по този начин през тампоните на амортесьорите, но дори с културно твърди амортесьори и пружини, аз лично не усетих абсолютно никакво втвърдяване на колата.
От липса на друг термин, бих казал че колата става по-стегната. Не знам как да го обясня точно, но като сложи човек такива тампони и разбира колко много са му се чекнели колелата с фабричните тампони. Реакциите на колата стават по-бързи и по-прецизни... изчезва наместването на една купчина гума при рязка смяна на посоката.

Като цяло, бих препоръчал такива тампони на всеки, който иска да кара малко по-спортно и не се притеснява от обслужване веднъж годишно.




Редактирано от aλexandro - Четвъртък, 10.05.2012, 18:54:09
 
JackДата: Четвъртък, 10.05.2012, 19:15:44 | Message # 4
Нанадан (7)

Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
някаде сам ви качил и снимки по този вапрос

Приложени файлове: 4952399.jpg (265.3 Kb) · 5635723.jpg (249.7 Kb) · 9661761.jpg (272.9 Kb) · 7889922.jpg (197.5 Kb) · 7217099.jpg (166.8 Kb)
 
MkillaДата: Четвъртък, 10.05.2012, 19:34:00 | Message # 5
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
Ако трябва всяка година да разглобяваш всичко и пак да сглобяваш , според мен ако не си караш колата на писта или някакви гонки не си заслужава цялата хамалогия.

Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now


Редактирано от Mkilla - Четвъртък, 10.05.2012, 19:36:08
 
policaja_oldДата: Четвъртък, 10.05.2012, 20:02:09 | Message # 6
Полицай

Град/Държава: PZ-област/
Група: Приятели
Съобщения: 108
Статус: Офлайн
той така е твърд ПРЕЛЮДА,като му сложиш полиуретанови тампони и става кокал,и колата залита и все минуси според мен,ама според мен казвам,иначе можеш да си сложиш каквото пожелаеш на колата,
 
JackДата: Четвъртък, 10.05.2012, 20:08:43 | Message # 7
Нанадан (7)

Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
има разлика,аз имам на моя-червени са :D :D :D

Added (10.05.2012, 20:08:43)
---------------------------------------------
това е разликата според мен.аз ги имам от доста време и мисля че няма саществена разлика.

Редактирано от Jack - Четвъртък, 10.05.2012, 20:07:11
 
policaja_oldДата: Петък, 11.05.2012, 11:50:34 | Message # 8
Полицай

Град/Държава: PZ-област/
Група: Приятели
Съобщения: 108
Статус: Офлайн
има разлика,червени са
 
NSBOPДата: Петък, 11.05.2012, 13:04:49 | Message # 9
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
Quote (policaja)
има разлика,червени са

На Иво Прелюда беше с такива.


 
GarfiДата: Петък, 11.05.2012, 16:26:46 | Message # 10
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
Има и червени и черни според предпочитанията. Как едни по-твърди тампони би накарали прелюда да залита, още повече, че такива тампони се слагат на спортни коли, които не трябва изобщо да залитат?
 
VIPER-CHДата: Петък, 11.05.2012, 19:06:20 | Message # 11
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote (Garfi)
Как едни по-твърди тампони би накарали прелюда да залита, още повече, че такива тампони се слагат на спортни коли, които не трябва изобщо да залитат?

И аз това питам."залитането" би трябвало да е от подаването на меки тампони,също като меки и твърди амортисьори,пружини...


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
policaja_oldДата: Петък, 11.05.2012, 20:45:10 | Message # 12
Полицай

Град/Държава: PZ-област/
Група: Приятели
Съобщения: 108
Статус: Офлайн
точно за на ИВО Прелюда имах в предвид,той ДАНИЕЛ знае,при голяма скорост и неравности няма време да изкопира пътя и се получава този ефект,а на писта в никъв случай няма да е така,както каза колегата по-горе,че на спортнии коли и еди си кво и еди си що......
 
VIPER-CHДата: Петък, 11.05.2012, 21:32:12 | Message # 13
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
С какво окачване е бил?Пружини,амортисьори...

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
eDanielДата: Петък, 11.05.2012, 22:37:47 | Message # 14
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Истинско жълто KONI и червени H&R прогресивни пружини... :)
Аз не бих обвинил конкретно тампоните, а по-скоро целият сетъп като съвкупност не сработва добре за дадената кола.



プレリュード 夢のカ
 
VIPER-CHДата: Събота, 12.05.2012, 00:22:13 | Message # 15
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote (eDaniel)
целият сетъп

Беше ми на ум и за това попитах за окачването.


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
Форум » Технически дискусии (Technical Discussions) » Общи технически дискусии (Common Technical Discussions) » Полиуретанови тампони. (Коментари и съвети)
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda