• Page 1 of 1
  • 1
Forum moderator: ZAPPA, NSBOP  
Форум » Общи дискусии (General Discussions) » Аудио / Мултимедия (Audio / ICE) » проект: Моя >>Honda Prelude & Ground Zero<<
проект: Моя >>Honda Prelude & Ground Zero<<
rollinДата: Понеделник, 19.12.2011, 00:40:30 | Message # 1
Джудан (10)

Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
качвам снимки от самото начало на проекта който бе започнат още преди почти 3 години, но мисля, че темата ще е полезна.

Съб Яну 30, 2010
Това е началото на един проект, който ще е насочен в по голяма степен към SPL-а
Проекта започва тепърва и ето какво сме направили до сега...
Компонентите които се използват:
- Плейър
Pioneer FH-P80BT
- Предна линия
2 комплекта Ground Zero GZRK 160XP
-Усилвател предна линия
Ground Zero GZIA 2230HPX
-Захранващ кабел
Ground Zero GZPK 35
За сега толкова, по нататък повече :)

Целта ни беше да във врата да се съберат и свирнат добре два броя 6инчови мидбаси...
Това е и автомобила(леко мръсен :giggle: )

Ето как започнахме работа...
Свалихме корите за да видим какво е положението отзаде.



Оказа се, че зад единия мидбас трябва да се изреже част от ламарината за да се осигури достъп до обема на вратата



Първоначално падна доста мислене докато да намерим най правилния и оптимален начин на изработка и монтаж на мидовете....
След това се захванахме с изработката на отливките...




Решихме мидовете да са на една основа и насочени в едно положение.
Това е основата им



За да станат самите говорители "вкопани" трябваше да ползваме фланци които да очертават размера на говоритела за да може да се оформи самата дупка. В същото време за да може накрая да се окожи цялата отливка трябваше дупката да е малко по голяма за да може да влезе кожата.
За целта ползвахме самите решетки на мидбасите на които навихме тиксо за по доляма дебелина





Докато чакахме да изсъхне пяната започнахме инсталацията или по точно прекарването на силовия и масов кабел....
Беше подсилена и масата на самото купе допълнително с 10 квадрата кабел

Монтирахме бушоно-дуржача за купето и прекарахме кабел от него до акумулатора



Целия кабел беше прекаран през гофре

Масовия кабел беше захванат за болта на колана на задните седалки, като беше зачистено въпросното място






през това време пяната засъхна и беше време за оформяне...






След това намазахме оформената пяна със смола



Докато чакахме да засъхме смулата прекарахме сигналните кабели(няма много снимки, но вече беше почти 1 през ноща и ми отлитна от ума да снимам)


След като изсъхна смолата я обработихме и започнахме нанасянето на влакнестия кит...



като изсъхна кита го изшкурихме и оформихме за да може да се нанесе втори път от него на нужните места т после да се доизкусурят нещата с фин кит...










Оформихме отливките една спрямо друга и изрязахме ненужните елементи...

След като отливките бяха готови за кожата ги оставихме малко да починат :D и се захванахме с лепенето на изолацията(STP)
Вратите бяха налепени както от вътрешния, така и от вънщния край

[/img]
Като завршихме с изолацията започнахме окожването на отливките...






След като ги окожихме ги наложихме на кората за да видим дали не са се получили разминавания заради дебелината на кожата...за щастие нямаше такива разминавания и всичко пасваше




След като всичко беше ОК си монтирахме говорителите по корите и тях по вратите






Вързахме и усилватела отзаде за да може да чуем какво сме направили :D


Така дойде време и за заветния момент :)

Специални благодарности на Емо, Стойчо и Гошо...
По нататък следва монтиране на високите, а по нататък баса(овете) и др. усилвател

Повече снимки с по висока резолюция на адрес:
http://maranzano.data.bg/p/files/CarAudio Proekti/Proekt Prelude 4th. gen/New folder

Added (18.12.2011, 23:40:30)
---------------------------------------------
пп... лошото е, че img кодовете не сработват тука във форума.... ако може да ги оправите за да се виждат снимките :)


0898 765 126 - Недко
www.caraudio-bg.com
Ground Zero BG във facebook
 
eDanielДата: Понеделник, 19.12.2011, 01:02:59 | Message # 2
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
offtopic
Това %20 в името на снимките прави проблема. Това е ескейпнат символ за интервал. Ако вместо (примерно) Prelude%20Power пише Prelude Power ще е ок. Не съм успял да намеря начин как да го оправя това все още. Дано да не създава голямо неудобство.



プレリュード 夢のカ
 
rollinДата: Понеделник, 19.12.2011, 15:30:26 | Message # 3
Джудан (10)

Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
Ето още малко интересни снимки при лепенето на изолацията










пп.... голямо триене пада на %20 %)


0898 765 126 - Недко
www.caraudio-bg.com
Ground Zero BG във facebook


Редактирано от rollin - Понеделник, 19.12.2011, 15:34:05
 
NSBOPДата: Понеделник, 19.12.2011, 15:59:50 | Message # 4
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
Опитвам се да измисля нещо добро за оправяне с този проблем. До тогава можеш да направиш следното - написваш си поста, копираш го целия в Notepad и натискаш CTRL + H (Replace) и заменяш всичките %20 наведнъж. Съжалявам за неудобството.

 
rollinДата: Понеделник, 19.12.2011, 18:29:42 | Message # 5
Джудан (10)

Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
Съб Мар 13, 2010

и така..... продължаваме 8)
няколко нови попълнения....
Басчета 2броя Hydrogen GZHW 25X
Усилвател за тях
Hydrogen GZHA 2350XII
усилватела за предната линия също беше подменен с Hydrogen GZHA 2350XII
Плейъра за сега е Becker traffic pro(мисля, че почти всеки го знае...)

и ето какво успяхме да сътворим....
понеже колата е с 4WS(4 завиващи колела), а компютъра от който се управляват задните беше на облегалките на задните седалки се наложи да го преместим....





Премахнахме всичките железа които държаха компютъра за да се освободи място за касата...


Направих подложка и същевременно стойка за компютъра долу на мястото на резервната гума. Стойката е вдигната от пода да се избегне конденз който би повредил 4WS-a


Пуснах си масите на компютъра макар вече захванати на друго място


............................................................................................................................................ .......
След това дойде ред на високите....
Понеже предищни дни ги бяхме слушали, вече си имахме на идея каде трябваше да бъдат разположени...
След като "по трудната" част с избора на място беше свършена то оставаше само да се закрепят и направят отливките :)
Ето как започна и това.....


Първо ги намазахме с влакнест кит за здравина



Следваше първото триене на кит......


След това няколко пъти мазане с обикновен кит и доизкусуряване




Дойде ред и на финния кит....



Понеже Прелюдите имат една грозна дръжка която е на същата греда кадето щяха да са високите реших да я махна така и така всичко беше свалено....

Първо пръснах гредичките с основа(шприц кит) за да захване боята с която щяха да се боядисват


Тука вече са пръснати с черен шегрен от по финния


А тука вече са и лакирани и в завършен вид готови за монтаж....


Дойде ред за монтажа както на гредичките така и на високите в тях...



Доста са прашни, но просто обстановката беше такава и нямаше как да ги бърша преди снимане... утре ще гледам да пусна снимчици на вече измитата кола :D





............................................................................................................................................ .......
Дойде ред и на кутийката за басченцетата :)
За най лесно, понеже нищо не беше ясно докато не започнахме да я правим решихме да и направим "четиятя" дето се вика пък после ще му мислим кое как ще да става :D
Та като за начало започнахме с дъното....

Имаше леки пречки които се отстраниха на момента...

След това сложихме и двете страни високи толкова колкото позволяваше багажното отделение...



Премерихме ъгъла на облегалките за да можем да направим предния панел да пасва идеално и го закрепихме и него...


Изрязахме и дупчиците за басчетата


След това направихме панела който щеше да е от вътрещната страна и разликата която се получи от към място(фуга) м-ду единия и другия панел трябваше да се попълни така, че говоритела да може да се монтира чак на предния панел....
Това стана с изработката на дървени"пръстени" които изведоха говорителите още напред до желаното място...




След като се видя горе-долу кое как ще да е, всичко се зарглоби за да може да се намажат плоскостите с лепило и да се захванат здраво една за друга и за купето...
















............................................................................................................................................ ......
На сутринта лепилата вече са позасъхнали и започваме "играчката" с предните панели, понеже говорителите трябва да станат "вкопани" в предните два панела, хем за защита някоя мома да не ги удари, хем и за по красиво :D




Ето и Прелюда в процес на работа колко е чистичък :D

Срещнахме "съпротивата" и на едни кабелчета които излизаха от сондата на резервоара(или поне от там се виждаха) шест или седем на брой(вече забравих), но набързо ги удължих и работата заспа :)



Имаче доста пилене и триене докато напаснем панелите по купето....




Ето и касата погледната отзаде....
Порта е "П" образен с настройка на около 30-тина херца :D






Ето и зверчетата :D







Понеже мисля за слагам и ГИ, оставих ,алко място за бутилка зад касата и под усилвателите, на които пък направих панелче на което да се захванат


Панелчето беше тапицирано и монтирано...


Предния панел беше окожен понеже салона на колата е от кожа....
Направихме и други "облегалки" специални за басчетата



Ето и как бяха монтирани усилвателчетата...



Утре ще гледам да снимам колата измита за да се види крайния резултат в истинската му светлина
За по нататък може да помисля за трилентов фронт, но ще го измислим само да сме живи и здрави ok

пп... NSBOP мерси за съвета много помага :)
Ето и в завършен вид

Added (19.12.2011, 15:21:15)
---------------------------------------------
Пет Апр 09, 2010

Вече е замислен трилентов фронт. Измислено е и място за средите само трябва да се обработи :)

Added (19.12.2011, 15:27:34)
---------------------------------------------
Нед Май 01, 2011

На лице са нови предни отливки и ново багажно отделение :)
Набързо ще пообясня за новите неща.
- Вече отливките в предните врати са вързани директно с обема във вратата, още много изолация се налепи и за сега са супер на вид :)
Багажника е изцяло окожен, има два усилватела. Шест канален за предна линия и моноблок за баса който е 10"
Звуковия процесор също е в багажника и ще се оправлява от компютър който е в процес на доработка :). Връзката м-ду тях ще става с оптичен кабел.
Малко понахвърляно инфо ама ако има не ясни неща можбе да питате, че ме домързява да пускам снимки и обяснения към тях :oops:
Ето и снимките






Added (19.12.2011, 15:29:08)
---------------------------------------------

Added (19.12.2011, 15:32:47)
---------------------------------------------
Малко снимки от Хонда националната среща направени от JDMWORKS.COM

Added (19.12.2011, 15:34:26)
---------------------------------------------
Хенд мейд решетки за средите и високите :)



0898 765 126 - Недко
www.caraudio-bg.com
Ground Zero BG във facebook


Редактирано от rollin - Понеделник, 19.12.2011, 16:16:28
 
Форум » Общи дискусии (General Discussions) » Аудио / Мултимедия (Audio / ICE) » проект: Моя >>Honda Prelude & Ground Zero<<
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda