• Page 1 of 1
  • 1
Forum moderator: ZAPPA, batkosio, NSBOP  
Форум » Технически дискусии (Technical Discussions) » 4-то поколение (4th Generation) » Познати проблеми (причини за възникването им и възможни решения)
Познати проблеми
eDanielДата: Понеделник, 03.10.2011, 01:04:04 | Message # 1
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Проблем: Отказва да запали понякога когато е топла
Възможна причина: Спойки на главното реле
Решение: Отворете релето и презапоете всички съмнителни спойки
Трудност: Елементарна, изискват се умения за работа с поялник

Проблем: Лампата на 4WS-а ми свети
Възможна причина: Спойки в компютъра на 4WS-а
Решение: Демонтирайте задна дясна седалка. Разкачете кабелите и свалете компютъра внимателно. Вижте добре мястото на всички винтове, разглобете и презапоете всички съмнителни спойки. ЦЪК
Трудност: Средна, изискват се голямо внимание и умения за работа с поялник

Проблем: Климатика отказва да работи понякога / Не свети подсветката на копчето
Възможна причина: Спойките на копчето за включване на климатика
Решение: Свалете управлението (конзолката) на парното и я отворете внимателно. Презапоете всички съмнителни спойки.
Трудност: Средна, изискват се умения за работа с поялник



プレリュード 夢のカ
 
mom4i74Дата: Понеделник, 03.10.2011, 23:08:34 | Message # 2
Джудан (10)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
Проблем: Не иска да запали или е угаснала в движение

Вьзможна причина: Изгоряла бобина или комутатор.
Решение: Смяна с нови. Ориентировьчна цена за бобина и комутатор в Бг е около 160лв.
Трудност: Сменят се лесно.
Профилактика: Не оставайте хлабината на електродите на свещите по голяма от предписаната защото се товари бобината и е възможно да изгори.

ВАЖНО: Не вадете кабелите на свещите докато двигателя работи или върти на стартер. Това е най-бързият начин за изгаряне бобина.


HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS

Редактирано от mom4i74 - Понеделник, 03.10.2011, 23:37:01
 
eDanielДата: Понеделник, 17.10.2011, 02:38:44 | Message # 3
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Проблем: Отлепват се уплътненията на вратите

Възможна причина: Фабричен дефект (не са добре залепени)
Решение: Залепете ги за вратата. Хонда препоръчват първо да изчистите старото лепило с 3M General Purpose Adhesive Cleaner (P/N 051135-08984) и после да залепите уплътненията с 3M Weatherstrip Adhesive (P/N 051135-08011).
Трудност: Елементарно



プレリュード 夢のカ
 
pikaso906Дата: Понеделник, 24.10.2011, 16:57:53 | Message # 4
Кудан (9)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
Проблем: Не държи обороти, гасне като изключиш от скорост

Възможна причина: Запушено IACV.
Решение: Сваляне и почистване на IACV и на болта за регулиране на оборотите намиращ се на дросела.
Трудност: Елементарно
Упътване: Намирате IACV, което е прикрепено с 2 болта към дясната страна на смукателния колектор като застанеш пред колата (Първото от ляво на дясно) В него влизат и 2 тръбички. Демонтира се и се почиства с течна смазка или препарат за почистване на карбуратори. Монтажа е в обратен ред.

ВАЖНО: Не се опитвайте да разглобявате IACV след демонтажа му. Внимавайте да не изгубите гуменото уплътнение. При развиването на болта за регулиране на оборотите бройте колко оборота сте направили преди болта да излезе от дросела и след това го завийте същия брой пъти.




Редактирано от pikaso906 - Понеделник, 24.10.2011, 17:02:58
 
NSBOPДата: Петък, 04.11.2011, 23:41:34 | Message # 5
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
Проблем: Скърцане/щракане при преминаване през легнал полицай

Възможна причина: Тампони/втулки на амортисьорите
Решение 1: Подмяна с нови
Решение 2: Безплатно и най-лесно е да отвъртите гайката на амортисьора (колата да е "стъпила" на земята, без крикове и подемници!), да извадите тампона, който е откъм купето и да подложите някаква гумена "шайба". Ако износването е по-голямо, няма да има нужния ефект и следва по-трудния начин: да свалите всичко, да изпилите втулката 1-2 мм.
Допълнително описание: При преминаване на неравности (тип легнал полицай) може да чуете прискръцвания, дори прищраквания отзад/отгоре, а често и отпред. В същото време при преглед в сервиз цялата ходова част изглежда абсолютно здрава. Тези звуци идват от тампоните и втулките на амортисьорите, което може да се установи дори и при запазен екземпляр. В началото тези шумове се появяват при по–студено време, а при топло тотално отсъстват, просто защото материалите се разширяват и луфтовете изчезват. Частите не са скъпи, сменят се, само че разглобяването е доста.

Парт номера:
51631-SS0-004 предни тампони $12.08 х 4
52725-SS0-004 задни тампони $5.87 х 4
51728-SR0-003 предни втулки $0.58 х 2
52728-SM1-A02 задни втулки $0.34 х 2

(обнових парт номерата на последните две защото бяха стари и ги няма вече в наличност)




Редактирано от eDaniel - Петък, 21.12.2012, 02:44:16
 
pikaso906Дата: Сряда, 30.11.2011, 18:59:27 | Message # 6
Кудан (9)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
Проблем: Антената не се прибира и изкарва до край, като в опита си да го направи стърже и хърка

Причина: Зацапан механизъм.
Решение: Демонтаж, почистване и монтаж.
Инструкции: Махате кората, под нея се намира механизмът хванат с 1 гайка. Отвъртате гайката като преди това сте отвъртели и тази на антената отгоре която е отвън. Откачате буксата и кабела на антената и изваждаде механизма. Отваряте го и почиствате с клечка за уши напоена със спирт или течна смазка.
Трудност: Елементарно.

Забележка: За максимално почистване махнете капачетата от двете страни.
Забележка2: Ако телескопа е крив няма да постигнете желания ефект.
Приложени файлове: 1846475.jpg (212.3 Kb)




Редактирано от pikaso906 - Четвъртък, 01.12.2011, 15:22:14
 
eDanielДата: Вторник, 10.09.2013, 23:03:55 | Message # 7
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Проблем: Твърде високи или твърде ниски обороти на студен двигател / Оборотите пропадат след връщане на газта

Възможна причина: Разцентрован термо клапан (FITV) / пропускане на въздух през клапана при загрял двигател
Решение: Почистване и регулиране на клапана

За повече информация тук: Почистване на FITV



プレリュード 夢のカ
 
NSBOPДата: Вторник, 08.09.2015, 12:36:21 | Message # 8
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
Проблем: Датчика за температура стига до червеното или играе / При "прегряване" се връща в средата ако загасите и запалите веднага

Възможни причини (по ред на вероятността):

1. Пробил електролитен кондензатор в платката зад дисплея. Имайте предвид, че много често кондензаторите пробиват откъм платката и проблема не е видим без да се разпои елемента.

2. Повреден датчик за температура (мисля, че парт номера е 37870-PK2-015)

3. Проблем в кабелите / лоша маса. Измерването на температурата работи със съпротивление и ако имате оголен кабел или лоша маса може да има отражение в измерването.

При 56 градуса съпротивлението трябва да е около 142 ома. При 85 градуса около 49 ома, и при 100 градуса - около 32 ома. Измерването се прави като се гледа съпротивлението между плюса на датчика (червена жица - единствената) и маса (двигателят например).


 
Форум » Технически дискусии (Technical Discussions) » 4-то поколение (4th Generation) » Познати проблеми (причини за възникването им и възможни решения)
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda