Quote Azz (
)
А ФИТВ нагласи ли го както в темите тука
Да и е изправен.
Относно отворите ,Горния е за FITV , долния е за IACV при F 20-kata.
Махнах капачката на FITV и с маркуч духнах в отвора който се вижда ,с пръст на отворите на дросела почувствах че от горният отвор излиза въздух (на долния нищо).После когато запалих колата капачката FITV не беше затворене .Запуших горният отворa пръст засмукването бе много слабо и не влияеше на работата на автомобила .Затворих капачката на FITV както си работеше и веднага започна да дърпа въздух яко от горния отвор и когато го запуших автомобила загасна...Когато двигателя загрее и FITV e затворил пак има засмукване в горния отвор макар и по слабо заради въздуха за празен ход който се регулира с болта и се взема от него.
Развих напълно регулиращия болт.Почистих отвора и болта ,както и малкото отворче през където идва въздуха завих го и регулирах оборотите както е по дебелите книги .Пак си играят в голям толеранс не е като при теб.
Ефект няма.
Quote Azz (
)
И си изключвай модула за дневни светлини, когато нагласяш дросела.
Изключвам всякакви консуматори.
За сега спирам че започвам да се въртя в кръг.Първо ще регулирам клапаните (в събота )после ще го мисля.