Forum moderator: ZAPPA, batkosio, NSBOP  
Форум » Общи дискусии (General Discussions) » Прелюдите във форума (Member Rides) » Lordini's Prelude H22A5 VTI 4WS (Добре дошли :))
Lordini's Prelude H22A5 VTI 4WS
NightRiderДата: Четвъртък, 27.11.2014, 18:38:16 | Message # 76
Aristocrat

Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
А може и да е от сервото . Никой не го споменава обаче го има като опция .  :)




The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
 
LordiniДата: Неделя, 17.05.2015, 10:28:53 | Message # 77
Paintballer

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 350
Статус: Офлайн
Знам, че изписаното е дълго и скучко за четене и се извинявам предварително, но моля някой ако е имал подобни терзания да сподели, за да мога успешно на заплата да я вкарам пак в сервиза и да отстраня неприятните ефекти.

Последният проблем с качването на оборотите се оправи след почистване на описаните елементи. Доста време всичко беше наред, до Великденските празници ... деня преди заминаването колата не запали.

Бушони ОК
Има ток 13.8 според инфоборд
При завъртане се чува как помпата качва гориво
Проверени вакуми на бенз. рейката / сухи са /

Процеса стига до момента в който трябва да се възпламени, но не се получава. Дори при по сериозно задържане на ключа и припомпване на газта ( незнам последното дали помага, но все пак ... )

В крайна сметка запали след изчистване на свещите, имаше видимо сълзи гориво по тях, в последствие ги смених с нови ZFR6F-11 и всичко беше ок, палеше отлично 3 дни. На четвъртият пак въпросните грижи. Почистване на свещите не помогна, след разговор с Чавдар, ме посъветва да я оставя няколко часа с отворена камера ( да не връщам свещите по местата ) да може да се изпари каквото се е наляло вътре. Съвета свърши работа директно се качих и закарах колата да я разгледат обстойно. След няколко дни отидох да я взема, единствено беше установено омасляване на датчик за температура намиращ се под дистр. капачка и след почистването му не е давала ядове при тестовете в сервиза.

От взимането и до сега си пали успешно, но не е както преди. Трябва да задържа по-дълго ключа и вече почвам да се притеснявам за стартера щото на няколко пъти го чувам как прискърцва. Другото което силно ме притеснява, че при стартирането сутрин направо ми притриса всичко все едно тръгва на 3 цилиндъра и ако не я форсирам ще я изпусна да загасне. Също така при въпросното палене сутрин изхвърля няколко кълба светъл дим, мога да го оприлича на сив/мръсно бял.


Продаден - SOLD
Honda Prelude 1997 / H22a5 / 2.2 VTEC / 4WS /
Горд собственик - Proud owner
Honda CBR 2003 / F4i Sport / STUNT /


Редактирано от Lordini - Неделя, 17.05.2015, 12:52:53
 
mom4i74Дата: Неделя, 17.05.2015, 15:01:23 | Message # 78
Джудан (10)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
Махни капачката на деокото да видиш дали не е протекло масло в него. Сивия пушек е признак за масло в цилиндрите. Има ли следи от нагар по свещите? Виж клапите в колектора се движат като я форсираш над 4000 оборота. Вакума дето ги мърда е от лявата част(от към шофьора) на колектора. На инфоборда няма грешки ?
А после добре ли работи мотора?
Питай Чавдар може ли от препикали инжектори да работи така въпреки че аз виждал хонда как и се губят цилиндри от инжектори.
Клапани кога се регулирани?

За да са мокри свещите или не е подавала искра или се е удавила от пикаещи инжектори.

За това проверка деоко масло. Ако спре да пали пак ще пробваш с друга бобина и комутатор.
Инжекторите така или иначе ако не са чистени е хубаво да ги изчистиш. Гущеров чисти инжектори ама не помня дали на тая кола или инжекторите от Х22А7 .


HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS

Редактирано от mom4i74 - Неделя, 17.05.2015, 15:14:08
 
VIPER-CHДата: Неделя, 17.05.2015, 16:58:24 | Message # 79
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Че моа цилиндър го нямаше точно от инжектор.Добре,че имам газ :D

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
NSBOPДата: Понеделник, 18.05.2015, 07:47:50 | Message # 80
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
Инжекторите си струва да се проверят.

 
LordiniДата: Понеделник, 18.05.2015, 13:29:23 | Message # 81
Paintballer

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 350
Статус: Офлайн
Quote mom4i74 ()
Махни капачката на деокото да видиш дали не е протекло масло в него. Сивия пушек е признак за масло в цилиндрите. Има ли следи от нагар по свещите? Виж клапите в колектора се движат като я форсираш над 4000 оборота. Вакума дето ги мърда е от лявата част(от към шофьора) на колектора. На инфоборда няма грешки ?А после добре ли работи мотора?
Питай Чавдар може ли от препикали инжектори да работи така въпреки че аз виждал хонда как и се губят цилиндри от инжектори.
Клапани кога се регулирани?

За да са мокри свещите или не е подавала искра или се е удавила от пикаещи инжектори.

За това проверка деоко масло. Ако спре да пали пак ще пробваш с друга бобина и комутатор.
Инжекторите така или иначе ако не са чистени е хубаво да ги изчистиш. Гущеров чисти инжектори ама не помня дали на тая кола или инжекторите от Х22А7 .


"Махни капачката на деокото да видиш дали не е протекло масло в него."
В сервиза мисля, че е гледано, но ще опитам и аз.

"Сивия пушек е признак за масло в цилиндрите. Има ли следи от нагар по свещите?"
Има бая черно отлагане на старите свещи / ще ги снимам и на по-късен етап ще редактирам поста/ .

"Виж клапите в колектора се движат като я форсираш над 4000 оборота. Вакума дето ги мърда е от лявата част(от към шофьора) на колектора."
Това изобщо не го разбрах.

"На инфоборда няма грешки ?"
Няма, чисто е.

"А после добре ли работи мотора?"
Да, въпреки че преди държеше 1100 оборота ама направо ги цепеше. Сега някак ниско ми се струват 900/930. Кой елемент отговаря генерално за тяхното поддържане ?

"Питай Чавдар може ли от препикали инжектори да работи така въпреки че аз виждал хонда как и се губят цилиндри от инжектори."
Профилактиката на инжекторите ще се случи на 100%, ще я закарам направо в кв. Бенковски сервиза на Гьошев / срещу "Франсизкуп".

"Клапани кога се регулирани?"
Нямам инфо, ще гледам да отделя пари и за това още този месец.

VIPER-CH, NSBOP инжекторите са в списъка за профилактика.

Благодаря Ви !


Продаден - SOLD
Honda Prelude 1997 / H22a5 / 2.2 VTEC / 4WS /
Горд собственик - Proud owner
Honda CBR 2003 / F4i Sport / STUNT /
 
NSBOPДата: Понеделник, 18.05.2015, 16:07:54 | Message # 82
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
1100 оборота за празен ход са твърде много...

 
ZAPPAДата: Понеделник, 18.05.2015, 18:31:44 | Message # 83
ARTIST

Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
Available to users only

PRELUDE 2.2 TYPE S
 
LordiniДата: Вторник, 19.05.2015, 14:21:56 | Message # 84
Paintballer

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 350
Статус: Офлайн
Вчера следобед пак не запали.

Минах процедурата с свалянето и чистенето на свещите на първата и последната имаше видимо гориво по тях, не чак на капка, но доста добре напоени. От ауспуха си миришеше доста на бензин. Оставих отворена камерата около 20-тина мин. Върнах свещите, запалих успешно и от там по задачи.

Днес ще се чуя с сервиза за инжекторите, дано да я преодолея тая драма най-накрая.


Продаден - SOLD
Honda Prelude 1997 / H22a5 / 2.2 VTEC / 4WS /
Горд собственик - Proud owner
Honda CBR 2003 / F4i Sport / STUNT /
 
rollinДата: Сряда, 08.07.2015, 23:17:19 | Message # 85
Джудан (10)

Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
капачка имам, но е от моята кола не е нова(работеше до последно)

0898 765 126 - Недко
www.caraudio-bg.com
Ground Zero BG във facebook
 
eDanielДата: Четвъртък, 09.07.2015, 00:10:25 | Message # 86
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Май имам някъде един палец - трябва да проверя.


プレリュード 夢のカ
 
LordiniДата: Четвъртък, 09.07.2015, 08:40:41 | Message # 87
Paintballer

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 350
Статус: Офлайн
Благодаря Ви !

Недко писах ти ЛС, Дани ако я намериш свиркай да се изстрелвам в посока Люлин :).


Продаден - SOLD
Honda Prelude 1997 / H22a5 / 2.2 VTEC / 4WS /
Горд собственик - Proud owner
Honda CBR 2003 / F4i Sport / STUNT /
 
policajaДата: Вторник, 14.07.2015, 12:30:06 | Message # 88
Сандан (3)

Град/Държава: Pazardzhik/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 53
Статус: Офлайн
така се получава,като се правят СУАПове,винаги ще има аномалий и винаги ще си в коша при мотора,който каже,че не е така,ще се разправяме по друг начин
 
NSBOPДата: Вторник, 14.07.2015, 16:25:03 | Message # 89
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
Съвсем те забравих... намери ли си палец?

 
LordiniДата: Вторник, 14.07.2015, 18:09:58 | Message # 90
Paintballer

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 350
Статус: Офлайн
Не, само ти си ми надеждата :) .

Продаден - SOLD
Honda Prelude 1997 / H22a5 / 2.2 VTEC / 4WS /
Горд собственик - Proud owner
Honda CBR 2003 / F4i Sport / STUNT /
 
Форум » Общи дискусии (General Discussions) » Прелюдите във форума (Member Rides) » Lordini's Prelude H22A5 VTI 4WS (Добре дошли :))
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda