Lordini's Prelude H22A5 VTI 4WS
|
|
NightRider | Дата: Четвъртък, 27.11.2014, 18:38:16 | Message # 76 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| А може и да е от сервото . Никой не го споменава обаче го има като опция .
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
Lordini | Дата: Неделя, 17.05.2015, 10:28:53 | Message # 77 |
Paintballer
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 350
Статус: Офлайн
| Знам, че изписаното е дълго и скучко за четене и се извинявам предварително, но моля някой ако е имал подобни терзания да сподели, за да мога успешно на заплата да я вкарам пак в сервиза и да отстраня неприятните ефекти.
Последният проблем с качването на оборотите се оправи след почистване на описаните елементи. Доста време всичко беше наред, до Великденските празници ... деня преди заминаването колата не запали.
Бушони ОК Има ток 13.8 според инфоборд При завъртане се чува как помпата качва гориво Проверени вакуми на бенз. рейката / сухи са /
Процеса стига до момента в който трябва да се възпламени, но не се получава. Дори при по сериозно задържане на ключа и припомпване на газта ( незнам последното дали помага, но все пак ... )
В крайна сметка запали след изчистване на свещите, имаше видимо сълзи гориво по тях, в последствие ги смених с нови ZFR6F-11 и всичко беше ок, палеше отлично 3 дни. На четвъртият пак въпросните грижи. Почистване на свещите не помогна, след разговор с Чавдар, ме посъветва да я оставя няколко часа с отворена камера ( да не връщам свещите по местата ) да може да се изпари каквото се е наляло вътре. Съвета свърши работа директно се качих и закарах колата да я разгледат обстойно. След няколко дни отидох да я взема, единствено беше установено омасляване на датчик за температура намиращ се под дистр. капачка и след почистването му не е давала ядове при тестовете в сервиза.
От взимането и до сега си пали успешно, но не е както преди. Трябва да задържа по-дълго ключа и вече почвам да се притеснявам за стартера щото на няколко пъти го чувам как прискърцва. Другото което силно ме притеснява, че при стартирането сутрин направо ми притриса всичко все едно тръгва на 3 цилиндъра и ако не я форсирам ще я изпусна да загасне. Също така при въпросното палене сутрин изхвърля няколко кълба светъл дим, мога да го оприлича на сив/мръсно бял.
Продаден - SOLD Honda Prelude 1997 / H22a5 / 2.2 VTEC / 4WS / Горд собственик - Proud owner Honda CBR 2003 / F4i Sport / STUNT /
Редактирано от Lordini - Неделя, 17.05.2015, 12:52:53 |
|
| |
mom4i74 | Дата: Неделя, 17.05.2015, 15:01:23 | Message # 78 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Махни капачката на деокото да видиш дали не е протекло масло в него. Сивия пушек е признак за масло в цилиндрите. Има ли следи от нагар по свещите? Виж клапите в колектора се движат като я форсираш над 4000 оборота. Вакума дето ги мърда е от лявата част(от към шофьора) на колектора. На инфоборда няма грешки ? А после добре ли работи мотора? Питай Чавдар може ли от препикали инжектори да работи така въпреки че аз виждал хонда как и се губят цилиндри от инжектори. Клапани кога се регулирани?
За да са мокри свещите или не е подавала искра или се е удавила от пикаещи инжектори.
За това проверка деоко масло. Ако спре да пали пак ще пробваш с друга бобина и комутатор. Инжекторите така или иначе ако не са чистени е хубаво да ги изчистиш. Гущеров чисти инжектори ама не помня дали на тая кола или инжекторите от Х22А7 .
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Неделя, 17.05.2015, 15:14:08 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Неделя, 17.05.2015, 16:58:24 | Message # 79 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Че моа цилиндър го нямаше точно от инжектор.Добре,че имам газ
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
NSBOP | Дата: Понеделник, 18.05.2015, 07:47:50 | Message # 80 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Инжекторите си струва да се проверят.
|
|
| |
Lordini | Дата: Понеделник, 18.05.2015, 13:29:23 | Message # 81 |
Paintballer
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 350
Статус: Офлайн
| Quote mom4i74 ( ) Махни капачката на деокото да видиш дали не е протекло масло в него. Сивия пушек е признак за масло в цилиндрите. Има ли следи от нагар по свещите? Виж клапите в колектора се движат като я форсираш над 4000 оборота. Вакума дето ги мърда е от лявата част(от към шофьора) на колектора. На инфоборда няма грешки ?А после добре ли работи мотора? Питай Чавдар може ли от препикали инжектори да работи така въпреки че аз виждал хонда как и се губят цилиндри от инжектори. Клапани кога се регулирани?
За да са мокри свещите или не е подавала искра или се е удавила от пикаещи инжектори.
За това проверка деоко масло. Ако спре да пали пак ще пробваш с друга бобина и комутатор. Инжекторите така или иначе ако не са чистени е хубаво да ги изчистиш. Гущеров чисти инжектори ама не помня дали на тая кола или инжекторите от Х22А7 .
"Махни капачката на деокото да видиш дали не е протекло масло в него." В сервиза мисля, че е гледано, но ще опитам и аз.
"Сивия пушек е признак за масло в цилиндрите. Има ли следи от нагар по свещите?" Има бая черно отлагане на старите свещи / ще ги снимам и на по-късен етап ще редактирам поста/ .
"Виж клапите в колектора се движат като я форсираш над 4000 оборота. Вакума дето ги мърда е от лявата част(от към шофьора) на колектора." Това изобщо не го разбрах.
"На инфоборда няма грешки ?" Няма, чисто е.
"А после добре ли работи мотора?" Да, въпреки че преди държеше 1100 оборота ама направо ги цепеше. Сега някак ниско ми се струват 900/930. Кой елемент отговаря генерално за тяхното поддържане ?
"Питай Чавдар може ли от препикали инжектори да работи така въпреки че аз виждал хонда как и се губят цилиндри от инжектори." Профилактиката на инжекторите ще се случи на 100%, ще я закарам направо в кв. Бенковски сервиза на Гьошев / срещу "Франсизкуп".
"Клапани кога се регулирани?" Нямам инфо, ще гледам да отделя пари и за това още този месец.
VIPER-CH, NSBOP инжекторите са в списъка за профилактика.
Благодаря Ви !
Продаден - SOLD Honda Prelude 1997 / H22a5 / 2.2 VTEC / 4WS / Горд собственик - Proud owner Honda CBR 2003 / F4i Sport / STUNT /
|
|
| |
NSBOP | Дата: Понеделник, 18.05.2015, 16:07:54 | Message # 82 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| 1100 оборота за празен ход са твърде много...
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Понеделник, 18.05.2015, 18:31:44 | Message # 83 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
Lordini | Дата: Вторник, 19.05.2015, 14:21:56 | Message # 84 |
Paintballer
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 350
Статус: Офлайн
| Вчера следобед пак не запали.
Минах процедурата с свалянето и чистенето на свещите на първата и последната имаше видимо гориво по тях, не чак на капка, но доста добре напоени. От ауспуха си миришеше доста на бензин. Оставих отворена камерата около 20-тина мин. Върнах свещите, запалих успешно и от там по задачи.
Днес ще се чуя с сервиза за инжекторите, дано да я преодолея тая драма най-накрая.
Продаден - SOLD Honda Prelude 1997 / H22a5 / 2.2 VTEC / 4WS / Горд собственик - Proud owner Honda CBR 2003 / F4i Sport / STUNT /
|
|
| |
rollin | Дата: Сряда, 08.07.2015, 23:17:19 | Message # 85 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| капачка имам, но е от моята кола не е нова(работеше до последно)
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
eDaniel | Дата: Четвъртък, 09.07.2015, 00:10:25 | Message # 86 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Май имам някъде един палец - трябва да проверя.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
Lordini | Дата: Четвъртък, 09.07.2015, 08:40:41 | Message # 87 |
Paintballer
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 350
Статус: Офлайн
| Благодаря Ви !
Недко писах ти ЛС, Дани ако я намериш свиркай да се изстрелвам в посока Люлин :).
Продаден - SOLD Honda Prelude 1997 / H22a5 / 2.2 VTEC / 4WS / Горд собственик - Proud owner Honda CBR 2003 / F4i Sport / STUNT /
|
|
| |
policaja | Дата: Вторник, 14.07.2015, 12:30:06 | Message # 88 |
Сандан (3)
Град/Държава: Pazardzhik/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 53
Статус: Офлайн
| така се получава,като се правят СУАПове,винаги ще има аномалий и винаги ще си в коша при мотора,който каже,че не е така,ще се разправяме по друг начин
|
|
| |
NSBOP | Дата: Вторник, 14.07.2015, 16:25:03 | Message # 89 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Съвсем те забравих... намери ли си палец?
|
|
| |
Lordini | Дата: Вторник, 14.07.2015, 18:09:58 | Message # 90 |
Paintballer
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 350
Статус: Офлайн
| Не, само ти си ми надеждата .
Продаден - SOLD Honda Prelude 1997 / H22a5 / 2.2 VTEC / 4WS / Горд собственик - Proud owner Honda CBR 2003 / F4i Sport / STUNT /
|
|
| |