Maverik's Prelude 4th gen H22A 4WS
|
|
Mkilla | Дата: Четвъртък, 13.11.2014, 07:15:07 | Message # 31 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Мм , не прочетох , че си искал да кажеш за България Да ти кажа ако имаше части по окачването на някои от големите фирми бих го заменил с такова но няма.Единствено се бях огледал в Tein обаче там парите са ми доста над бюджета за жалост...
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
Maverik999 | Дата: Четвъртък, 13.11.2014, 18:21:09 | Message # 32 |
Годан (5)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 145
Статус: Офлайн
| Момчета, недейте да спорите кое е първо яйцето или кокошката Всичко искаме най-доброто за колите си, но не всеки от нас може да си го позволи
Докато голеждах колата отдолу забелязах, че тръбите на генерацията ми са изгнили, катализатора не е махнат и .... реших, че не е лошо да подменя всичко. Изкефих се на Type R-ския колектор и започнах от него да събирам "парче по парче". След като ще се подменя всичко ще се и разширява
Какво точно целя? Много тръден въпрос. Идеята ми е да си докарам плътен звук, галещ ухото и "отпушеност" на двигателя.
HONDA PRELUDE 4g, 92, H22A, 4WS
|
|
| |
MonsterOOD | Дата: Четвъртък, 13.11.2014, 18:32:49 | Message # 33 |
ARBITER
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 198
Статус: Офлайн
| Генерация на 54 мм +2 резонатора и крайно гърне, според мен е най-добрият вариант Ти събери парите, човека го имаме за тази "пълна промяна".
Engine: H23A2 160 ps
|
|
| |
NightRider | Дата: Четвъртък, 13.11.2014, 19:18:38 | Message # 34 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| Quote MonsterOOD ( ) Генерация на 54 мм Пълни глупости . Той е с Н22А а не с Н23 . За другото си прав. Пич, генерацията за плътен звук а не за пишман дрънчене е на 60 или 63 мм 2 резонатора и крайно гърне ,но в никакъв случай не тип бойлер . Бойлера е много шумен и трябва да го караш с тапа . Успех .
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 13.11.2014, 23:02:37 | Message # 35 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote NightRider ( ) на 60 или 63 мм Точно!!!Нито малка,нито прекалено голяма.Неръждаема за предпочитане.Quote NightRider ( ) 2 резонатора Един на мястото на катализатора и още един преди ес-ката на мястото на оригиналния. Quote NightRider ( ) крайно гърне ,но в никакъв случай не тип бойлер Правилно!Купи си спортно гърне но да не е проходно-бойлер Нещо такова;
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Четвъртък, 13.11.2014, 23:03:05 |
|
| |
eDaniel | Дата: Четвъртък, 13.11.2014, 23:36:10 | Message # 36 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Ей този Себринг виж http://preludebg.com/forum/15-2059-1
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
Maverik999 | Дата: Събота, 15.11.2014, 18:17:33 | Message # 37 |
Годан (5)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 145
Статус: Офлайн
| Quote eDaniel ( ) Ей този Себринг виж http://preludebg.com/forum/15-2059-1
Почти перфектен е .... но почти, на 47мм вътрешен му е входа малко се разминава с моето желание за 60 или 63мм неръждавейка на генерацията.
HONDA PRELUDE 4g, 92, H22A, 4WS
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Събота, 15.11.2014, 20:44:55 | Message # 38 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote Maverik999 ( ) 47мм вътрешен му е входа За последното гърне не е проблем,щом няма да е проходно гърне.Така или иначе имаш заглушители,просто тръбата на 63 трябва да свърши до самото гърне а не да имаш тръба 50 външно,т.е. режеш тръбата на гърнето и изграждаш до там тръба 60мм.Щях да пиша за това гърне ама викам да не стане спор
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Събота, 15.11.2014, 20:46:00 |
|
| |
DIVALDO | Дата: Събота, 15.11.2014, 21:27:49 | Message # 39 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Frankfurt/Germany
Група: Напреднали
Съобщения: 271
Статус: Офлайн
| Аз не вярвам всичко трябва да е на ф60 това сътворихме с колегата ми за 2 часа с цео и един скапан ъглошлайф аз имах двуцевка гърне вход на ф45 и двата изхода на ф45-50 ама щеше да спъне колата за напред ще си взема двуцевка с вход ф60 и изходи около ф50-60
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Събота, 15.11.2014, 22:33:47 | Message # 40 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote DIVALDO ( ) щеше да спъне колата Голям майтап Quote DIVALDO ( ) за напред ще си взема двуцевка с вход ф60 Ко каза,ко? Колко ти е колектора?То това нийде го нема.
Quote DIVALDO ( ) Аз не вярвам То това друга тема А тоз бойлер накрая,що няма връзка? Страшно сте го сътворили Ама като пък искате гюрултия....за изстиване на изпускателния тракт чувал ли си?То така го спънахте повече от Ф45 Спретнахте обратното налягане ама то това е една друга тема,дето трябва да се чете и мисли Без лоши чувства
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Събота, 15.11.2014, 22:36:36 |
|
| |
DIVALDO | Дата: Събота, 15.11.2014, 23:03:42 | Message # 41 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Frankfurt/Germany
Група: Напреднали
Съобщения: 271
Статус: Офлайн
| гърне двуцевка с вход ф60 и изходи около ф50-60 а и си имам тапа на 130-40 почти не се чува https://www.youtube.com/watch?v=TImvzV10WUg -тука с старата генерация и старото гърне https://www.youtube.com/watch?v=TWhRwungV4A - с новата генерация и новото гърне + маховик 5200кг няма разлика не
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Събота, 15.11.2014, 23:19:07 | Message # 42 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Тъй,тъй...
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
NightRider | Дата: Събота, 15.11.2014, 23:19:14 | Message # 43 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| ако Прелюда ми се движи на равно с некъв кенеф ( опел кадет ),първото нещо след това е -мобиле.бг .
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Събота, 15.11.2014, 23:29:09 | Message # 44 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote NightRider ( ) ако Прелюда ми се движи на равно с некъв кенеф ( опел кадет ),първото нещо след това е -мобиле.бг .
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
DIVALDO | Дата: Неделя, 16.11.2014, 01:25:20 | Message # 45 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Frankfurt/Germany
Група: Напреднали
Съобщения: 271
Статус: Офлайн
| Опел кадет 800 кг орязан целия даже прозорците му не се отварят 170 коня срещу прелюд 1300 кг с 17 джанти 185 коня ако се пуснеш с една корса 2.0 само с чип и генерация ниска 13 на 402м тогава прелюда на пункта ли ще дадеш ??????
|
|
| |