Актуални цени на части и ремонти
|
|
koev | Дата: Четвъртък, 03.11.2011, 17:29:52 | Message # 1 |
AGENT PROVOCATEUR
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 70
Статус: Офлайн
| Здравейте момци (и моми),
Юби-ко се доказаха като кадърни момчета отново. За 3 дни ми направиха почти основен ремонт на колата и реших да ви споделя малко актуална информация за цени на части и труд, ако скоро ви предстоят подобни процедури (дано не ви се налага, че ако кажа на някой не-хондаджия че съм налял 2100 за ремонт на 18 годишна кола ще умре от смях).
Почвам с инфото:
1 Гарнитура глава Х23 - 204 лв. (оригинална) 2 Гумички за клапани (2х 8 бр всмукателни/изпускателни) - 245 лв. (16х15,30) - (оригинални) 3 Сегменти за Х23 (марка RIK - били най-добрия не-оригинален вариант) - 150 лв. 4 Гарнитура всмукателен колектор - 54 лв. (оригинална) 5 Тапа глава + О-пръстен - 27 лв. (оригинални) 6 Маслен филтър - 34 лв. (оригинален) 7 Honda ATF Z-1 - 3 литра - 108 лв. 8 Горивен филтър - 58 лв. (оригинален) 9 Въздушен филтър - 24 лв 10 Тампони стабилизираща щанга предна - 42 лв. (оригинални) 11 Тампони стабилизираща щанга задна- 42 лв. (оригинални) 12 Тампони биалети предни - 16 лв. (2х8 лв.) (оригинални) 13 Тампони биалети задни- 40 лв. (4х10 лв.) (оригинални) 14 Маншони рейка - 30 лв. (2х15 лв.) 15 Ремонтни комплекти семеринги за всички валове - 34 лв. (оригинални) 16 Рециклиране на 4 горни шарнира - 180 лв. (стават като нови и им дават 50 000 км гаранция) (оригиналните се продават заедно с носача и струват 570 лв. за 1бр.) 17 Шлайф глава - 30 лв. 18 Пробка картер 11 лв. 19 Гарнитура картер - 19 лв.
21 Труд двигател - 500 лв. 22 Труд окачване - 150 лв. 23 Реглаж ръчна спирачка, диагностика и профилактика круиз контрол, проверка на спирачна система - 0лв. Бонус от заведението
Общо:
труд, части, масло, антифриз, спирачна течност, хидравлична течност: 2097 лв.
Редактирано от koev - Четвъртък, 03.11.2011, 17:31:24 |
|
| |
|
koev | Дата: Четвъртък, 03.11.2011, 20:34:56 | Message # 3 |
AGENT PROVOCATEUR
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 70
Статус: Офлайн
| Е, ефект не може да няма при толкова сменени части. Мотора работи по-тихо и гладко, изчезна синия задушлив дим от ауспуха, няма течове на масло (тя май колкото гореше, толкова и губеше от течове), не дрънчи на желязо като минеш през дупка, стои много стегнато на пътя и реагира на всяко докосване на волана.
Абе... все ефекти, които бях забравил.
|
|
| |
eDaniel | Дата: Четвъртък, 03.11.2011, 21:25:01 | Message # 4 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Супер. Аз съм те признал тебе Пари не жалиш за Прелюда
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
sCoff | Дата: Петък, 11.11.2011, 14:23:49 | Message # 5 |
Dreamer
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 336
Статус: Офлайн
| Маншони на външни карета - 13 лв. за брой (полски със скоби и грес). Труд - искат ми около 20лв. на маншон и 10лв. за тампон. Равносметка: Май ще ставам "майстор" Парите за труд, ще ги инвестирам в инструменти.
|
|
| |
pikaso906 | Дата: Петък, 11.11.2011, 15:00:04 | Message # 6 |
Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| 2 долни шарнира-по 54лв 1 горен шарнир-35лв Труд-60лв Майстора го хвана яд,че поиска толкова малко,защото мислеше,че работата ще е лесна.Оказа се по-трудно.
Редактирано от pikaso906 - Петък, 11.11.2011, 15:00:35 |
|
| |
SuNHiGh | Дата: Събота, 12.11.2011, 13:04:55 | Message # 7 |
Йондан (4)
Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 88
Статус: Офлайн
| Маншони на кормилната рейка - 10лв/бр Труд - няма данни
|
|
| |