• Page 1 of 1
  • 1
Forum moderator: ZAPPA, NSBOP, batkosio  
Разликите между Oil Catch Tank и Oil Catch Tank с Breather
NSBOPДата: Петък, 08.03.2013, 13:31:43 | Message # 1
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
Преди време се чудех каква е разликата между това да имаш Oil Catch Tank и такъв с Breather филтър.
Та значи, разликата е, че първото е по-добро за околната среда, но има и по-малък ефект.

Breather-а изпуска хидровъглероди в атмосферата, което е една от причините, поради която повечето коли имат затворена PCV система. Производителите решават да жертват от ефективността на първият такт (този на всмукване/пълнене) като позволяват на маслените пари да замърсяват интейка, и като разчитат на това, че катализатора ще свърши останалата работа.

Проблемът е, че ако нямате breather и връщате останалото обратно в колектора (както и при стоковите сетъпи) вие разделяте маслото от изпаренията, но въпреки това позволявате на леко омаслени пари да замърсят интейка. Това означава, че ако имате принудително пълнене ще сте по-податливи на детонации защото такта на всмукване става още по-горещ благодарение на миниатюрните капчици масло. При висока компресия това води до загуба на мощност защото бихте могли да имате по-голямо предварение, но понеже трябва да се справяте с по-горещия цикъл на пълнене и маслените пари, ще трябва да върнете част от този аванс.

Примерни снимки:





Надявам се да не съм объркал нещо при превода :)


 
pikaso906Дата: Петък, 08.03.2013, 14:08:24 | Message # 2
Кудан (9)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
А те за какво точно се ползват?За да имаш повече масло в системата когато си с турбо или?

 
dominikoДата: Петък, 08.03.2013, 14:09:14 | Message # 3
Годан (5)

Град/Държава: Shumen/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 139
Статус: Офлайн
Пуснал съм два маркуча към каретата. Да вярно е кофти за околната среда, но два пъти съм ходил на пароструйка да мия смукателни колектори - не може да си представите каква мизерия е, щях да повърна - и всичко това към горивната камера - не мерси, държа си на двигателя все още. Ако не сте си сваляли смукателя направето го, ще ви хареса  umnik .
Иначе браво за хубавата тема, май са готини тея работи :), не съм виждал на живо :).


Редактирано от dominiko - Петък, 08.03.2013, 14:11:44
 
mom4i74Дата: Петък, 08.03.2013, 14:14:51 | Message # 4
Джудан (10)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
Пикасо,това е система за улавяне и втечняване на маслените пари.
След превода на Дани и коментара на Доминико ще си взема ей това сьс филтьра при пьрва вьзможност.
http://www.ebay.com/itm....vxp=mtr



HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS

Редактирано от mom4i74 - Петък, 08.03.2013, 15:17:30
 
mom4i74Дата: Събота, 20.07.2013, 19:50:26 | Message # 5
Джудан (10)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
Одавна искам Oil Catch но като се поразрових в нета видях че много от това което се продава е пьлен боклук. На пазара се продава цилиндьр с вход и изход и това е . Без капани за парите . Реших че ще си го направя сам защото е супер лесно.
Може да се направи от трьба 80 мм  и височина 154мм за да е с вместимост 0,6 л. Ето какво си сьчених :
Идеята ми е , входа да е отстрани и с коляно ще слезе надоло. Над него ще има вата от нерьждавейка  затворена отдоло и отгоре от перфорирана ламарина .
Над нея ще ламарина сьс дупка по средата за да се насочат парите в цетьра на друга ламарина която е над нея ,но е с по мальк диаметьр така че парите да минават отстрани на тая ламарина и да отиват в изхода. Идеята е ако има още невтечнени пари да се отразят от ламарината .
След изхода пречистените пари отиват в смукателния колектор като задьлжително ще сложа посочен клапан който да не позволява обратно врьщане на парите ако се сьздаде налягане в смукателния колектор.
()

Ще ползвам системите от 2 модела които ми харесаха:

()
()
()

()
Приложени файлове: 0361457.jpg (219.4 Kb) · 7798111.gif (48.2 Kb) · 0491156.gif (33.8 Kb) · 7476737.jpg (115.9 Kb) · 7598613.jpg (106.1 Kb)


HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS

Редактирано от mom4i74 - Събота, 20.07.2013, 21:13:31
 
ggushterovДата: Неделя, 21.07.2013, 07:54:17 | Message # 6
Кудан (9)

Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
Oil Catch
Tank

Най-честата
грешка при покупката на Oil
Catch Tank е че хората си
купуват такива които намаляват размера на тръбите. За професионалните
разработчици на афтърмаркет части е нещо като закон да се произвеждат части с
размера на оригиналните или по-големи.
Като се
придържате към това правило, при оборудване на автомобила ви с афтърмаркет
части, вие няма да рискувате производителността и безопасността си.
В този случай важи
придържането към оригиналният размер (или по-големи) на маркучите на картерната
вентилация. Oil Catch
Cans трябва да са със същият
размер като оригиналните. Има си причина за това: производителя внимава за налягането
което се натрупва в картера.
Евтините $40
канистъри от Ebay или подобни сайтове имат малки 10-12мм
входове/изходи. Те действат като редуктори намалявайки дебита на картерната
вентилация и по този начин причиняват обратно налягане в картера. Това
натрупване на налягане води до сълзене от уплътненията на картера, тъй като те
не са направени да издържат на налягане.
Ето един вид
канистър който работи добре:


Филтрирането на
картерните газове има 2 преимущества.
Първо: Маслените
изпарения които влизат през интейка на автомобила намаляват октановото число на
бензина. Главно във бензиновите двигатели това води до симптом наречен „предварително
запалване“. Предварителното запалване е един от най-бързите начини да повредите
цилиндровите глави, буталните корони и сегментите.
Второ: Когато маслото
което навлиза във всмукателния колектор се съчетава със горещите газове при
рециркулацията на изгорелите газове(EGR- exhaust gas recirculation 300-400 градуса по Целзий), то буквално се
изпича и образува въглеродни отлагания по всмукателния колектор.
За сравнително
кратък период от време, тези въглеродни отлагания ограничават обема на
всмукания въздух а всички знаем, че колкото по-малко въздух – толкова по-слабо
представяне на мотора.


Приложени файлове: 3547742.jpg (105.5 Kb) · 8737020.jpg (128.8 Kb) · 0918314.jpg (149.0 Kb) · 3936769.jpg (154.0 Kb) · 2454458.jpg (79.6 Kb)


Редактирано от ggushterov - Неделя, 21.07.2013, 07:55:58
 
ggushterovДата: Неделя, 21.07.2013, 07:57:14 | Message # 7
Кудан (9)

Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
Последната
картинка показва почистен същият смукателен колектор. Ако може да почистите
смукателния колектор и след това да добавите добър канистър ще е най-добре.
Като обобщение може да кажем, че добрият канистър за картерна вентилация притежава:

1. Големи отвори за вход/изход
2. Breather filter
3. Предпазен клапан който не позволява натрупване на налягане
4. По възможност магнитен филтър който да събира чуждите тела попаднали в маслото
5. Филтър за твърди частици

Приложени файлове: 5936534.jpg (160.5 Kb)


Редактирано от ggushterov - Неделя, 21.07.2013, 08:01:20
 
StaykovДата: Неделя, 21.07.2013, 08:19:38 | Message # 8
Нидан (2)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 28
Статус: Офлайн
Този вариянт , как ви се струва?
http://www.ebay.co.uk/itm....8.l2649


Редактирано от Staykov - Неделя, 21.07.2013, 08:22:09
 
mom4i74Дата: Неделя, 21.07.2013, 09:57:39 | Message # 9
Джудан (10)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
Браво за информацита !
Тази система от линка на мен лично не ми допада. Невиждам капани които д втечняват парите. Това устройство е подобно на вьздушната група  след компресора но точно вчера си говорихме с един приятел който има сервиз и каза че не е ефективна тая система. Нещо полезно което научих е че много ефективно почистване и в сьщото време лесен монтаж може да се постигне сьс монтирането на филтьр за гориво от дизел. Нали има такива дето са си в собствен корпус . Щом е ефективен при дебита който пневматичната система вьв сервиз ,значи ще е ефективен и при наще картерни газове.
А за устройство което да улавя и втечнява парите бих се доверил на нещо което сее прави пред мен или аз да си го правя като устройството му  е както сьм начертал по горе. Това ще е един много добьр ойл катч а и е много лесен за направа както и евтин .


HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS

Редактирано от mom4i74 - Неделя, 21.07.2013, 10:02:22
 
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda