• Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Forum moderator: ZAPPA, NSBOP, batkosio  
Степен на сгъстяване
VIPER-CHДата: Сряда, 13.03.2013, 21:47:12 | Message # 16
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote (rollin)
пп... нищо не съм мерил...

Ако влезеш в 3-4 стотни и не превишаваш 6000об. на мотора ,ще работи дълго време.


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро

Редактирано от VIPER-CH - Сряда, 13.03.2013, 21:47:34
 
rollinДата: Сряда, 13.03.2013, 21:51:12 | Message # 17
Джудан (10)

Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
Ще се върти на поне 8000об, нз в какви допуски ще влезна.

0898 765 126 - Недко
www.caraudio-bg.com
Ground Zero BG във facebook
 
VIPER-CHДата: Сряда, 13.03.2013, 21:52:42 | Message # 18
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Желая ви успех и много километри :)
Споделяйте проектите ;)


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
nightfighterДата: Сряда, 13.03.2013, 23:03:01 | Message # 19
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Смяната на лагери, при японските двигатели е един от най-тънките моменти при ремонта,все пак това не е Голф :) Ако не можеш да мериш,и двигателя не е пипан,най -доброто решение е да сложиш същите цветове лагери като заводските!Не е трудно да се намерят,виждаш каква е маркировката на блока и си поръчваш от Щатите.Ако слагаш вал от друг блок- задължително трябва да мериш и тогава да поръчваш лагерите.
Ако не е наложително,не пипайте лагерите (основни и биелни ) , много по вероятно е да влошите нещата отколкото да ги оправите!
Недко,от сумати време се беше притеснил за буталата,и къде ли не търси , а за лагерите не ти пука а :) :)   Вземи си ,,конец" и мери,за да не си намериш място на ,,стената на плача" в червения форум :)
Желая ви успех, радва ме ентусиазма ви,но не забравяйте поговорката,, Че с пръдня боя не става",или всичко трябва да се направи перфектно или по добре да не се почва.


Редактирано от nightfighter - Сряда, 13.03.2013, 23:03:52
 
JackДата: Четвъртък, 14.03.2013, 21:17:07 | Message # 20
Нанадан (7)

Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
Колега моя двигател е на 20000 мили/32000 км и е каран с 25 PSI boost/1.7 bar а компресията е 9.0:1с тънка гарнитура.Мисля че тези галавери дето си ги правил с гарнитурата няма да устискат налягането.Надявам се да греша.
 
rollinДата: Четвъртък, 14.03.2013, 21:56:50 | Message # 21
Джудан (10)

Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
Не, че не ми пука за лагерите просто разликата от най тънките(ако мога така да се изразя) до най дебелите по цветове според мене е нищожна :)

0898 765 126 - Недко
www.caraudio-bg.com
Ground Zero BG във facebook
 
dominikoДата: Неделя, 17.03.2013, 17:33:22 | Message # 22
Годан (5)

Град/Държава: Shumen/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 139
Статус: Офлайн
Не се заблуждавай, че е малка. Две от биелите ми имаха 20стотни отклонение между биелата и лагера, оказа се че са разменени петите(някога някъде) и се наложи да си купя биели преди да разбера, че са разменени. При 8000 оборота с най -дебелите лагери трябва да си с висок клас масло, бих ти препоръчал и фюлерин. Чисто информативно , когато за пръв път отворихме двигателя , абсолютно всички лагери бяха зелени, явно са някакви средна стойност. Аз също ви подкрепям и ще се радвам на бърз прелюд -красива и бърза кола, какво може да иска повече човек :).

Редактирано от dominiko - Неделя, 17.03.2013, 17:35:23
 
rollinДата: Неделя, 17.03.2013, 17:47:17 | Message # 23
Джудан (10)

Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
Е то няма за заблуждаване...
Ето какви са размерите:

Основни
Най тънките лагери са с размер:  1.995
Най дебелите са с размер: 2.010

Биелни
Най тънките лагери са с размер: 1.492
Най дебелите са с размер: 1.507

Дори да ми е бил мотора с най тънките то след над 200 000км все има някакво износване, даже се притеснявам дали най дебелите няма да са не достатъчно дебели :)


0898 765 126 - Недко
www.caraudio-bg.com
Ground Zero BG във facebook


Редактирано от rollin - Неделя, 17.03.2013, 17:48:42
 
  • Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda