| 
				
				Степен на сгъстяване
				 | 
 | 
 | shamana | Дата: Понеделник, 11.03.2013, 22:24:08 | Message # 1 |  
| 
 Сандан (3) 
  
Град/Държава: Khaskovo/Bulgaria
Група: Напреднали 
Съобщения: 48 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Колеги, аз съм с Н23А2 с витек глава, с оригинални бутала съм и главата е шлайфана 0.20 мм по калкулатор ( d series calculator ) ми излиза степен на сгъстяване 9.44 с оригиналната гарнитура. А от колеги във  форума съм чел, че  мотора в този вид има степен на сгъстяване 9.1 - 9.2, ако може някой да ми препоръча или друг калкулатор или да ми каже каква е точно степента на сгъстяване на този мотор в такъв вид. Целта ми е да го разредя за да сложа турбо Т3/Т4 с налягане 0.7 бара. Моля колегите компетентни по въпроса за мнения. Благодаря.
 
 Редактирано от shamana - Понеделник, 11.03.2013, 22:27:39  |  
|   | 
 |    | 
 | rollin | Дата: Вторник, 12.03.2013, 01:38:31 | Message # 2 |  
 Джудан (10) 
  
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели 
Съобщения: 1271 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Там някъде е понеже без да е пилена главата е със степен 9.31, а след като е и пилена е още по сгъстена.   http://www.zealautowerks.com/hfseries.html
  0898 765 126 - Недко   www.caraudio-bg.com   Ground Zero BG във facebook
 |  
|   | 
 |    | 
 | shamana | Дата: Вторник, 12.03.2013, 21:49:13 | Message # 3 |  
| 
 Сандан (3) 
  
Град/Държава: Khaskovo/Bulgaria
Група: Напреднали 
Съобщения: 48 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Благодаря ти Недко, значи моите изчисления са верни. Но никой друг не си даде мнението за това което съм започнал да правя, и не даде акъл как да се направи проекта по-лесно и надеждно, аз мисля да одебеля гарнитурата като разглобя старата и извадя средната част и я сложа в другата посредата и така ще стане 4ри пластова горна 2ве средни и долна части.   Ето и малко снимки до сега. Шлайфан колянов вал, сменени основни и биелни лагери сегменти, гумички на клапаните по-твърди пружини на клапаните, запушени масленни магистрали и пренахнати бал.валове пасване на клапаните. Бутала от Х23А1 Блок Х23А2 и глава Х22А. Засеките на буталата са уголемени с цел монтаж на валове, полирани както и камерите на главата и са заоблени всички ръборе по камерите както дросел на 64мм.и сега наредих и кутията да видим какво ще стане.     А ето и малко снимки за проекта нека колегата който продава всмукареля и кутията дето казва че всмукателят му е полиран в шкурка 800 да обърне внимание на моят всмукател който е с 240 и направи разлика да не му спамя темата. 
   http://krasimirdimitrov.snimka.bg/tuning/honda-chasti.679662.29887048
 
 Редактирано от shamana - Вторник, 12.03.2013, 21:51:20  |  
|   | 
 |    | 
 | eDaniel | Дата: Вторник, 12.03.2013, 23:06:28 | Message # 4 |  
 CULTIST 4G BB2 H22A MT 
  
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори 
Съобщения: 3030 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Интересен проект. Успех от мен!
 
     プレリュード  夢のカ
 |  
|   | 
 |    | 
 | nightfighter | Дата: Вторник, 12.03.2013, 23:23:34 | Message # 5 |  
 4G H22A 4WS MT 
  
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели 
Съобщения: 2035 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Не знам какъв съвет да ти дам,предполагам това важи и за останалите колеги,затова и не вземам отношение по темата. Това което аз знам е, че турбо мотор се прави с, усилени турбо бутала,усилени биели и дартон ризи, за да бъде надежден на 0,7-1 бар.При твоя двигател, според мен максималното налягане на турбото може да бъде 0,5 бара,и пак няма гаранция дали и колко ще изкара.   Идеята за гарнитурата е рискована според мен-има и силиконови лентички нанесени на ламаринките,които като се стегне уплътняват,при старата ти гарнитура те ще са си заминали.   Без да искам да те обезкуражавам, слагането на турбо е доста рискована работа,и за да стане както трябва са необходими много пари.   Желая ти успех, с проекта!
 |  
|   | 
 |    | 
 | Garfi | Дата: Сряда, 13.03.2013, 12:21:14 | Message # 6 |  
 just driver 
  
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели 
Съобщения: 2104 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Шлайфането на колянов вал на хондов двигател не е добра идея. Нямам лични наблюдения само споделям какво съм чел.
 |  
|   | 
 |    | 
 | VIPER-CH | Дата: Сряда, 13.03.2013, 19:50:28 | Message # 7 |  
 BIKER 
  
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели 
Съобщения: 4176 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Много ясно,лагерите са на цветове като при байковете.Не,че няма да върви но ще е доста по-малко със сигурност.Не оправдавам идеята да се правят експерименти с минимални средства щото това турбо с мин.налягане няма да оправдае и минималните средства.По-добре едни 5-6 бона и нещата да са както трябва.
  "Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 |  
|   | 
 |    | 
 | rollin | Дата: Сряда, 13.03.2013, 20:20:40 | Message # 8 |  
 Джудан (10) 
  
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели 
Съобщения: 1271 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Оставете ги тея цветове, те са само при първоначално вграждане....   Загледайте се какви са разликите м-ду цветовете.... първото което е няма къде и как да ти измерят толкова финни "луфтове" ако мога така да го нарека... Слагаш най дебелите лагери и си свиркаш.
  0898 765 126 - Недко   www.caraudio-bg.com   Ground Zero BG във facebook
 |  
|   | 
 |    | 
 | VIPER-CH | Дата: Сряда, 13.03.2013, 20:44:37 | Message # 9 |  
 BIKER 
  
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели 
Съобщения: 4176 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Не си на ясно   Измерват се и още как!Всеки един мотоциклет е с такива лагери и ако му се сложат нормални които не се предлагат а се изработват от същия материал,двигателя едвам издържа и 2К км.Пробвал съм го не веднъж   Верно,че там оборотите са доста повече и в някои случаи стигат 15-16000 но при турбоефекта няма да е по-различно.
  "Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 |  
|   | 
 |    | 
 | dominiko | Дата: Сряда, 13.03.2013, 20:52:44 | Message # 10 |  
 Годан (5) 
  
Град/Държава: Shumen/Bulgaria
Група: Приятели 
Съобщения: 139 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Quote (shamana) А ето и малко снимки за проекта нека колегата който продава всмукареля и кутията дето казва че всмукателят му е полиран в шкурка 800 да обърне внимание на моят всмукател който е с 240 и направи разлика да не му спамя темата.  Няма ядове , но не си мисли, че като е по -лъскаво е по -гладко. Голяма разлика има от минато с 240 и 800 на пипане, а и аз го правих за първи път и е далече от кадърно направеното.Виж как си личат резките при тебе.Когато делнах номера на двигателя от блока със шлайфа, така лъсна че не е истина, твоето е бледо петно :D, a бяха толкова груби резки :D. Намери един резервен колянов вал, при нас не е предвидено шлайфане и не се знае кога ще ...... Гарнитури дебели ги прави един пичага в София, при необходимост ще се разровя за тел. номер.   Недко да ти споделя за лагерите аз какво научих тея месеци. Блока си има код , който се разчита и ти показва къде какъв цват се слага. Колега продаваше зелени основни, като се обадих, само две черупки били зелени, общо са 4 цвята и аз се отказах да ги взема. Това е най - правилния избор на лагери за нормално каране или малко по -засилена - измерва се тунела на блока, коляновия вал, биелите( при мен всички са с отклонение 1-2 стотни от мм) и ако е както трябва няма никакви ядове да си вземеш лагери по цветове. За турбо основно ползват на АЦЛ рейсинговите :).
 
 Редактирано от dominiko - Сряда, 13.03.2013, 21:04:56  |  
|   | 
 |    | 
 | shamana | Дата: Сряда, 13.03.2013, 21:06:13 | Message # 11 |  
| 
 Сандан (3) 
  
Град/Държава: Khaskovo/Bulgaria
Група: Напреднали 
Съобщения: 48 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Благодаря ви колеги за отговорите радвам се че  сте споделили мненията със сигурност ще се замисля над тях.   Както каза колегата за гарнитурата това е вярно и затова направих следното, разглобих моята гарнитура взех средната част след това разглобих новата и сложих старата средна част при новата в средата и така имам 4ри пластова гарнитура а и има един специален спрей за турбо гарнитури с който се пръска гарнитурата преди монтаж.    Днеска ми изчистиха новите дюзи 440cc от Супра майстора се схвана на теста след чистенето контира 4те дюзи на рейка и им пуска бензин с добавка а отдолу има 4ри стъкленици оразмерени в милилитри и със специално устройство симулира от паленето със стартера до 6500 оборота работата на дюзите пълни мензурите за около минута     Днеска трябваше да я запаля ама ангренажа ще дойде утре и БРЪМ.   За сега докато да я разработя ще е атмосферка а през това време  ще събирам инфо и части за турбинирането, за в момента разполагам с ККК26 и турбопътища не знам дали да го слагам .     А ето и снимките от днес за един ден и всичко е готово. 
   http://media.snimka.bg/s1/1828/029900774.jpg?r=0
 |  
|   | 
 |    | 
 | shamana | Дата: Сряда, 13.03.2013, 21:17:55 | Message # 12 |  
| 
 Сандан (3) 
  
Град/Държава: Khaskovo/Bulgaria
Група: Напреднали 
Съобщения: 48 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Колеги абе как така всички коли по света им се шлайфат валовете само на тази Хонда ( НЕ ) да не е извънземна бе.???   А и ако не се шлайфа вала защо производителите ще си правят труда да ги произвеждат.    И да знаете че АЦЛ правят ремонтни размери лагери и ще го докажа с клипче от нета как го правят хората в Англия или Америка не знам точно.
 |  
|   | 
 |    | 
 | VIPER-CH | Дата: Сряда, 13.03.2013, 21:24:28 | Message # 13 |  
 BIKER 
  
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели 
Съобщения: 4176 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Quote (rollin) Оставете ги тея цветове, те са само при първоначално вграждане....   Загледайте се какви са разликите м-ду цветовете.... първото което е няма къде и как да ти измерят толкова финни "луфтове"     Хлабините на лагерите се мерят с восъчен конец-Plastigage   Метод по който определяш,какъв цвят лагер да поставиш при подмяна на лагери. Цветовата селекция на настоящите ти лагери и метода ,намираш каква селекция за коя шийка ти трябва!!   - Лагери на работил двигател не се подменян със същите такива които са били преди тях................... ако ще ги подменяш с еднакви - операцията почти си губи смисъла,почти винаги се налага да се променят селекциите при подмяна на лагерите   Ето и някакъв клип който ми попадна на бързо а при изписване на Plastigage в чичко Гугъл ще намериш достатъчно инфо за метода и начина му на използване.   http://www.youtube.com/watch?v=ulDX9Y4n0e0
  "Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
 Редактирано от VIPER-CH - Сряда, 13.03.2013, 22:00:01  |  
|   | 
 |    | 
 | VIPER-CH | Дата: Сряда, 13.03.2013, 21:29:36 | Message # 14 |  
 BIKER 
  
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели 
Съобщения: 4176 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Quote (shamana) Колеги абе как така всички коли по света им се шлайфат валовете само на тази Хонда ( НЕ ) да не е извънземна бе.???   А и ако не се шлайфа вала защо производителите ще си правят труда да ги произвеждат.   И да знаете че АЦЛ правят ремонтни размери лагери и ще го докажа с клипче от нета как го правят хората в Англия или Америка не знам точно.     Задавал ли си си въпроса,защо за нито един мотоциклет не се предлагат ремонтни лагери?Тези в англия и америка не са по-умни от японците и доказателството за това е ,че си фен на японското!   Вала се изработва и балансира по най-прецизния начин и за това в един двигател не всички цветове са еднакви,за това и хлабините са минимални от порядъка на1-2 стотни и всичко се движи по маслен филм.Колкото по-добре,толкова по-добре.При тунинга на двигателя нещата трябва да са дори още по-прецизни!
  "Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
 Редактирано от VIPER-CH - Сряда, 13.03.2013, 22:25:44  |  
|   | 
 |    | 
 | rollin | Дата: Сряда, 13.03.2013, 21:41:54 | Message # 15 |  
 Джудан (10) 
  
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели 
Съобщения: 1271 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Аз съм купил вече най дебелите лагери, да не предизвиквам съдбата но като ги сложа ще стане ясно за какво иде реч     пп... нищо не съм мерил...
  0898 765 126 - Недко   www.caraudio-bg.com   Ground Zero BG във facebook
 |  
|   | 
 |    |