Проблем с чистенето на единия цилиндър на прелюд 4 2.3
|
|
otacon1 | Дата: Неделя, 07.04.2013, 13:29:28 | Message # 1 |
Годан (5)
Град/Държава: /Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 101
Статус: Офлайн
| Като смъквах изпускателния колектор да го заварявам забелязах ,че едната горивна камера е като омаслена черна на цвят а другите три са керемидени,след около месец забелязах ,че омаслява гарнитурата на изпускателния колектор точно на същия цилиндър(явно гарниурата не струва щото колектора беше челосан и стегнат по мануал) Значи японеца пали на 3 секунда,държи равномерно оборотите, двигателя се развърта до прекъсвач без никакво забиване ,за 2500км,2000км извънградско (разход 6.5 -7 до120км. на круиз контрол) 6 минавания на Шипка на макс .Долял 200гр.масло при положение че ми губи масло от семеринга на балансиращия вал. Колеги дайте мнения от какво може да е проблема. Мерси предварително.
Редактирано от otacon1 - Неделя, 07.04.2013, 13:32:52 |
|
| |
Garfi | Дата: Неделя, 07.04.2013, 14:09:41 | Message # 2 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Не е зле да погледнеш и свещите. Ако имат различен цвят една от друга, тогава наистина имаш проблем.
|
|
| |
otacon1 | Дата: Неделя, 07.04.2013, 15:32:58 | Message # 3 |
Годан (5)
Град/Държава: /Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 101
Статус: Офлайн
| Забравих да напиша ,че свеща на проблемният цилиндър не е керемидена като другите а е зацапана може ли тя да не е добре пък двигателя да има да мощност?
|
|
| |
nightfighter | Дата: Неделя, 07.04.2013, 15:39:28 | Message # 4 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Този цилиндър,не работи добре.На първо време смени свеща,ако пак е така- кабела.Ако не се оправи,тогава ще ти казвам нататък,за да не се шашкаш отсега
п.с. Заваряването на чугунен колектор е временно решение.Търси си здрав втора употреба.
Редактирано от nightfighter - Неделя, 07.04.2013, 15:41:32 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Неделя, 07.04.2013, 16:04:50 | Message # 5 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (nightfighter) тогава ще ти казвам нататък,за да не се шашкаш отсега Ще го шашнем бе...имаш проблем в бутало-цилиндровата група. И изброявам Счупен,спечен маслообиращ сегмент.С другите сегменти също може да имаш проблем. деруги по цилиндъра Задрало бутало
Ще кажеш,че върви перфектно....да,така е но маслото уплътнява цилиндъра.Лек пример когато мериш компресия на износен мотор със здрави клапани.При наливане на 4-5мл. масло в цилиндъра,компресията скача като за нов мотор. Извинявам се за шашкането но това е реалната истина пък и питаш...
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Неделя, 07.04.2013, 16:32:52 |
|
| |
mechy | Дата: Неделя, 07.04.2013, 16:07:11 | Message # 6 |
Сандан (3)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 68
Статус: Офлайн
| Колата прегравяна ли е? Има един момент при износване на гърбиците на валовете да промени без дори да знаеш фазите на газоразпределение,но според мен твоя случай е на коксирал сегмент. Ще разбереш лесно,ако в един момент спре да работи въпросния цилиндър е първия вариант,а пък ако увеличи харча на масло е втория.
П.П. Допускам възможността за грешно мнение,не бързайте да ме критикувате.
|
|
| |
nightfighter | Дата: Неделя, 07.04.2013, 16:14:19 | Message # 7 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote (mechy) Има един момент при износване на гърбиците на валовете да промени без дори да знаеш фазите на газоразпределение
То бая сериозно износване,ще трябва да е , от рода на копирите на rollin
Редактирано от nightfighter - Неделя, 07.04.2013, 16:15:22 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Неделя, 07.04.2013, 16:16:39 | Message # 8 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| То тогава този мотор не знам каква работа ще има а и при този малък разход....
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
nightfighter | Дата: Неделя, 07.04.2013, 16:23:42 | Message # 9 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Ошашавихте човека бре Колега смени си свеща,кабела пък после ще видим.Споко,не се шашкай
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Неделя, 07.04.2013, 16:37:05 | Message # 10 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| И това най страшното неможе да е сьс задралото бутало. При задрало бутало двигателя чука. На Форд Гренадата ми след основен ремонт ми задраха 3 бутала и ми се скьса сьрцето тогава като чух чукането.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Неделя, 07.04.2013, 16:53:38 | Message # 11 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (mom4i74) неможе да е сьс задралото бутало. При задрало бутало двигателя чука. Не винаги.Зависи до каква степен
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Неделя, 07.04.2013, 16:55:25 | Message # 12 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Quote (VIPER-CH) Не винаги.Зависи до каква степен Научих нещо ново и днеска:) Друго си е като имаш практика
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Неделя, 07.04.2013, 16:59:31 | Message # 13 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Ами Момчи,отварял съм мотор с 4 задрали бутала по полите но не зверски и си мъркаше но гореше масло...съдя от това дето съм виждал и чувал. Като онзи лаф-аз на тъпана ли ще вярвам или на х*я си
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
otacon1 | Дата: Неделя, 07.04.2013, 18:02:36 | Message # 14 |
Годан (5)
Град/Държава: /Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 101
Статус: Офлайн
| Мерси много за отговорите,ще пробвам първо със свеща и кабела,а колектора не е чугунен а от нераждавейка.
|
|
| |
nightfighter | Дата: Неделя, 07.04.2013, 19:17:19 | Message # 15 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote (otacon1) а колектора не е чугунен а от нераждавейка. Това е друга работа Не знам защо приех, че става въпрос за стоковия колектор Пиши какво е станало.Ще помагаме с каквото можем. Успех!
|
|
| |