• Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Forum moderator: ZAPPA, NSBOP, batkosio  
M2J4 или U2J4
eXb0yДата: Сряда, 05.06.2013, 16:20:46 | Message # 1
Рокудан (6)

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 220
Статус: Офлайн
Искам да попитам някой наясно със скоростните кутии, дали кутия от Accord f18a2 (която е U2J4, но не съм много сигурен, по- късно ще проверя ), може ли да се сложи на Prelude 5г. F20A4? В момента е автомат, какво точно ще ми трябва освен полуоските, компа и промени по инсталацията ( съединител, помпа ???? )
 
GarfiДата: Сряда, 05.06.2013, 16:43:53 | Message # 2
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
Скростните кутии от F и H сериите са взаимозаменяеми до колкото знам. За преминаване от автоматична към ръчна кутия трябват доста неща част от които са:
- съединител с всичко прилежащо към него
- стартер
- полуоска, само едната се сменя
- горна и долна помпа за съединител и тръбичката която ги свързва
- педал за съединителя със цялото му захващане
- педал за спирачката или да се преправи
- компютър от кола с ръчни скорости или да се преправи стария
- скоростен лост със цялото му захващане и жилата
- по желание километраж
 
eXb0yДата: Сряда, 05.06.2013, 16:49:24 | Message # 3
Рокудан (6)

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 220
Статус: Офлайн
А щом донора ще ми е Accord няма разлика в скоростния лост и всичко към него или има същото се отнася и за съединителя ?
 
GarfiДата: Сряда, 05.06.2013, 16:56:05 | Message # 4
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
За скоростния лост нямам представа, твърде вероятно е да има различия. Съединителя е същия, ама не смяташ ли, че е добре да сложиш нов и да забравиш за съединител.
 
aλexandroДата: Сряда, 05.06.2013, 21:50:00 | Message # 5
Хачидан (8)

Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
Може да имаш проблеми при тампона. Има вероятност да не е същият. Добре е да имаш също така и другите тампони, защото на автоматика са малко по-слаби и е вероятно да се скъсат, пък този задният е неприятен за смяна. Ще ти трябва маховик и задължително го вземи с болтовете, които иначе са скъпи и се намират трудно. Съединител само нов - цената за труд по смяната на един съединител не е ниска и това обезсмисля слагането на стар такъв. Всички болтове, които виждаш по скоростната кутия и т.н. трябва да ги вземеш - повечето важни болтове са с по-малка стъпка на резбата от "стандартното" и ще имаш проблеми с намирането на точно такива като оригиналните, още повече че едън път изгубиш ли им дирята кой от къде е, после няма как да ги налучкаш. Гледай много внимателно какво и от къде сваляш от донора и при необходимост си записвай

 
mom4i74Дата: Сряда, 05.06.2013, 22:26:41 | Message # 6
Джудан (10)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
Полуоските са еднакви на автомата и на рьчните скорости. Има разлика в прьта сьс шлиците и опорния лагер от скоростите до вьтрешното каре на лявата полуоска.
Тампона и стойката са различни от кьм дясната страна (под акумолатора).
Ако се сменя компютьра той вьрви комлект с имобилайзера и с ключа за запалването.
Скорости от F серия без проблем и на H серията.
Питай каквото те интересува. Аз минах по тоя пьт ама беше одавана и някои неща не ги помня ама ще тьрсиме теми кьдето сьм писал и тук и вьв  червения форум.


HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS

Редактирано от mom4i74 - Сряда, 05.06.2013, 22:27:28
 
eXb0yДата: Четвъртък, 06.06.2013, 15:50:15 | Message # 7
Рокудан (6)

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 220
Статус: Офлайн
Захвата и на двете кутии ли е еднакъв?
 
Player101Дата: Четвъртък, 06.06.2013, 16:50:48 | Message # 8
Шодан (1)

Град/Държава: Khaskovo/Bulgaria
Група: Новобранци
Съобщения: 2
Статус: Офлайн
Тампоните на двигателя са различни

http://media.snimka.bg/s1/2221/030686787-big.jpg?r=0
 
eXb0yДата: Четвъртък, 06.06.2013, 17:31:39 | Message # 9
Рокудан (6)

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 220
Статус: Офлайн
Аз него няма да го сменям
 
nightfighterДата: Четвъртък, 06.06.2013, 22:57:43 | Message # 10
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Под ,,различни" колегите са имали в предвид:( невъзможен за монтиране поради ралично захващане,разминаване на отворите и т.н.) Така че ако не искаш двигателя  да ти виси, ще трябва да го смениш заедно със стойката, понеже твоя няма да пасне когато сложиш ръчната кутия. Захвата на кутиите към блока е еднакъв за всички H и F мотори.

Редактирано от nightfighter - Четвъртък, 06.06.2013, 23:16:41
 
rollinДата: Петък, 07.06.2013, 02:10:11 | Message # 11
Джудан (10)

Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
Ванка, преминаването от автомат към ръчка ще ти излезе куп пари, а аз не виждам смисъл от това, най малкото на Ф20... сега да беше Х22 разбирам ама  тая Ф20-ка освен да ти вози задника за друго не става, а щом ше се возим то автомата е по добрият избор :)

0898 765 126 - Недко
www.caraudio-bg.com
Ground Zero BG във facebook
 
VIPER-CHДата: Петък, 07.06.2013, 19:35:10 | Message # 12
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote (rollin)
тая Ф20-ка освен да ти вози задника за друго не става,
Силни думи....с една къса кутия си е перфект.Не казвам,че ще е самолет но направи сравнение с 1.6сс и коли под 100кс.


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
ZAPPAДата: Петък, 07.06.2013, 21:36:10 | Message # 13
ARTIST

Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
Available to users only

PRELUDE 2.2 TYPE S
 
VIPER-CHДата: Петък, 07.06.2013, 22:36:28 | Message # 14
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Чичо Запа,много истина има в думите ти но думите наистина са силни.Никой не прави сравнението от предния ми пост.Бих казал ,че това си е един нормален автомобил с този мотор а и всичките бунгии от този тип 2.0 са един дол дренки почти...Или ще извади 150кс и ще е каруца като астра гси и голУф 3 или ще е италиански 155 с евтини пластмаси а може и френски минет с окачване като за колоездачната обиколка.
Нямам претенции да давам оценка за или против автомата,просто и аз съм с Ф20 а което не и достига на колата го компенсирам аз :D


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
ZAPPAДата: Петък, 07.06.2013, 23:48:08 | Message # 15
ARTIST

Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
Available to users only

PRELUDE 2.2 TYPE S
 
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda