Задни спирачки
|
|
VIPER-CH | Дата: Сряда, 19.06.2013, 21:52:43 | Message # 16 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| То и клапана от акорда може да е същия като на прелюда.Момчи,таа работа с кантара е малко сложна и не е точно така както си го мислиш.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Сряда, 19.06.2013, 22:41:56 | Message # 17 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Взел сьм си сьс мене една интересна книга за устройство и видове спирачни ситеми и Абс и ще поразуча по задьлбочено спирачните системи.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
nightfighter | Дата: Четвъртък, 20.06.2013, 01:07:21 | Message # 18 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Момчи,не си прочел линка който ти показах.Клапана е нещо като кантар,при който налягането към задните, е в зависимост от налягането към предните.Помпата не подава директно на задните,подава на клапана,а той назад.След като той вече ти е ограничил налягането,какво още трябва да да ограничи(регулира) кантара? А колкото да твърдението ти че с 300мм дискове ще спреш по-бързо отколкото с 280мм-не съм съгласен!Кое те кара да мислиш,че при проектирането на колата ,никой не си е направил труда да сметне спирачната система и при гаражни условия, е възможно да подобриш нещо, което е продукт на цял конструкторски екип,многобройни изпитания и т.н. Да,сега ще кажеш- в тунинг фирмите го правят,вярно е,при серийното производство се правят компромиси заради себестойноста на крайния продукт.Но ти не си такава фирма,променяйки нещо, ти не знаеш какво се случва в действителност,само предполагаш.Спирачната система е пряко свързана с безопасноста,както твоята собствена,така и на околните,така че сериозни конструктивни промени са крайно нежелателни!Бих се съгласил че всичко ще е наред,ако преместиш цялата спирачна система +ABS от Акорда на Прелюда, дeйствайки така на ,,парче" един господ знае, какво се получава в действителност. Разбери, не казвам че апаратите са причината,казвам че е възможно, те да са причината и че е възможно вместо да си подобрил да си влошил нещата!Съжалявам ако мнението ми, не ти харесва,но аз така ги виждам нещата.
п.с.Вашите спирачки не спират колата,гумите го правят!Цитат от темата за спирачките която така и никой не преведе
Редактирано от nightfighter - Четвъртък, 20.06.2013, 01:10:50 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 20.06.2013, 01:50:08 | Message # 19 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| И си прав и не си според мен.Ъпгрейда на спирачките винаги води до по-добро спиране и да,себестойноста е виновна.Ето,конструкторите са преценили,че Ф20 ще е със 260мм дискове но Х22 и23 са с 282мм. та не е ли едно и също купе?Разлика в килограми няма заради по-големия мотор щото има и други неща които не се слагат като климатик,круйзконтрол,абс...а и не се знае полезния товар във всеки един момент та Аз сложих дискове и апарати от Н22 и съм много по-доволен от спирачките.И на 320мм бих минал само да можех да си го позволя.Те нещата са относителни до такава степен....като амортизация на помпа,маркучи,бутала....примерно ,колкото повече са буталата в апарата,толковапо-добре.Мотора ми беше с 4-бутални апарати,следващия със 6-бутални,следващия пак с 4 но пък радиални апарати и помпа и просто усещаш прогреса. Колкото е по-ъпгрейдвана спирачната уредба,толкова по-добре стига всичко да работи перфектно ,че иначе стават опасни.Според мен по-големите апарати при Момчи няма как да се отразят негативно на спирането.Няма логика щом помпата е еднаква. Quote (nightfighter) .Вашите спирачки не спират колата,гумите го правят! Най-големия фактор.Те са контакта между колата и пътя. пп.После,що съм карал със сликове
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
NSBOP | Дата: Четвъртък, 20.06.2013, 09:52:25 | Message # 20 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Quote (nightfighter) Цитат от темата за спирачките която така и никой не преведе Ех, чувствам се гузно Ще се опитам да я преведа като ми остане време.
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Четвъртък, 20.06.2013, 10:58:15 | Message # 21 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Веско ,ти не ме разбра каква ми е идеята:) Идеята е да се махне тоя клапан и на негово място да се сложи кантара и рьчно да си го застопоря рамото след настройка. Така ще може да се настройва и след като се застопори рамото пак ще е някаква постоянна константна величина спрямо налягането вьв системата преди него. В крайна сметка тоя клапан ограничава налягането но е заложено да е постоянна велична и да не може да се променя и регулира. За сега няма да пипам по системата .Просто си споделям идеи Единствено ако си намеря помпа цол и половина мога да я сложа защото тогава сьс по малко усилие ще има по голямо налягане на сприрачните цилиндри. Ще почета и книгата за спирачките . Информацията е ськровище
Пс На ремркето на тира има един клапан който пропуска вьздуха кьм спирачките на ремаркето. Много често се случва така че ремаркето спира много по слабо от влекача и почва да ме натиска и опитва да ми згьне композицията и ми суче задницата. Или другия варянт спира много по силно влекача което пак не е оферта защото вместо 5 моста ме спират само 3 моста на ремаркето. На тоя клапан обаче има реглажен болт който е запечатан от фирма Вабко -производитела на пневматиката. След като си го регулирам и тествам докато на мен ми хареса , после ми става удоволствие карането и най важното че ми е по безопасно спирането. Няма кой да си играе да настройва индивидуално всички спирачки. Ако сами не си помогнем няма кой да дойде и да ни ги прави. Просто всички казват -Хонда си е такава ,няма хубави задни спирачки и вьпроса се приключва. И с ремаркетата е така става ама аз си ги абгрейдвам и настройвам .
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Четвъртък, 20.06.2013, 11:10:05 |
|
| |