| 
				
				Почистване на FITV
				 | 
 | 
 | NSBOP | Дата: Понеделник, 02.09.2013, 17:24:53 | Message # 1 |  
 МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT 
  
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка 
Съобщения: 2055 
 
Статус: Офлайн 
 
 | За хората, имащи проблеми с празния ход и особено за тези, на които оборотите при студен двигател са или твърде високи или твърде ниски. 
   5-та генерация нямат FITV освен ако не е суапнат всмукател от H23 например. 
   Описание стъпка по стъпка:   http://honda-tech.com/showthread.php?t=1564019 
   Видео (гледайте след 4-тата минута):   
 
  
 |  
|   | 
 |    | 
 | eDaniel | Дата: Вторник, 10.09.2013, 22:58:55 | Message # 2 |  
 CULTIST 4G BB2 H22A MT 
  
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори 
Съобщения: 3030 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Това е много смислена процедура, която се доказа при мен. Ако колата ви държи много ниски или много високи обороти като е студена, регулирайте термо клапана както е показано горе.   Ако след подаване на газ оборотите ви падат твърде много преди EACV-то да ги стабилизира, решението е същото - регулиране на FITV.   При мен разликата е толкова чувствителна в положителен аспект, че направо не е за вярване каква смешно лесна на пръв поглед процедура може да оправи толкова дразнещи неща. Особено гадно беше като запаля колата на студен мотор (дори лятото в най-голямата жега) и оборотите скочат на 2000-2200... Все едно изкачвам баир с прицеп... Да не говорим как заспаха оборотите при отнемане на газта.   Какво се прави с няколко думи:   - демонтирате FITV клапана   - разглабяте го откъм плоската капачка - има два болта там (препоръчвам ви да използвате ключ, а не отверка)   - развивате пластмасовият корпус, в който се намира термо клапана   - вадите корпуса и клапана и махате всички гумени уплътнения   - почиствате добре със спрей за почистване на карбуратори (без уплътненията)   * внимавайте да не загубите една тънка метална част, която прилича на ос и се намира на дъното зад термо клапана   - избършете бързо мръсотията с парцал защото карбураторният спрей се изпарява доста бързо и чернилката пак се втвърдява   - сглобете клапана, корпуса и уплътненията обратно като навивате пластмасовият корпус до крайно положение   - след като е навито докрай, отвъртете с около четвърт оборот   - сложете металната капачка   - монтирайте FITV на колата 
   Съвет: изобщо не се мъчете с WD40 и производните му. Вземете спрей за карбуратори ако искате да светне като ново!
 
     プレリュード  夢のカ
 |  
|   | 
 |    | 
 | otacon1 | Дата: Неделя, 05.10.2014, 17:58:42 | Message # 3 |  
 Годан (5) 
  
Град/Държава: /Bulgaria
Група: Приятели 
Съобщения: 101 
 
Статус: Офлайн 
 
 | За демонтиране на FITV клапана трябва ли да се смъква входящия колектор ?
 |  
|   | 
 |    | 
 | eDaniel | Дата: Неделя, 05.10.2014, 19:46:16 | Message # 4 |  
 CULTIST 4G BB2 H22A MT 
  
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори 
Съобщения: 3030 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Не. Ако имаш подходящите инструменти ще можеш да го свалиш сравнително лесно.
 
     プレリュード  夢のカ
 |  
|   | 
 |    | 
 | otacon1 | Дата: Неделя, 05.10.2014, 22:15:29 | Message # 5 |  
 Годан (5) 
  
Град/Държава: /Bulgaria
Група: Приятели 
Съобщения: 101 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Оки мерси,поздрави  
 |  
|   | 
 |    |