Почистване на FITV
|
|
NSBOP | Дата: Понеделник, 02.09.2013, 17:24:53 | Message # 1 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| За хората, имащи проблеми с празния ход и особено за тези, на които оборотите при студен двигател са или твърде високи или твърде ниски.
5-та генерация нямат FITV освен ако не е суапнат всмукател от H23 например.
Описание стъпка по стъпка: http://honda-tech.com/showthread.php?t=1564019
Видео (гледайте след 4-тата минута):
|
|
| |
eDaniel | Дата: Вторник, 10.09.2013, 22:58:55 | Message # 2 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Това е много смислена процедура, която се доказа при мен. Ако колата ви държи много ниски или много високи обороти като е студена, регулирайте термо клапана както е показано горе. Ако след подаване на газ оборотите ви падат твърде много преди EACV-то да ги стабилизира, решението е същото - регулиране на FITV. При мен разликата е толкова чувствителна в положителен аспект, че направо не е за вярване каква смешно лесна на пръв поглед процедура може да оправи толкова дразнещи неща. Особено гадно беше като запаля колата на студен мотор (дори лятото в най-голямата жега) и оборотите скочат на 2000-2200... Все едно изкачвам баир с прицеп... Да не говорим как заспаха оборотите при отнемане на газта. Какво се прави с няколко думи: - демонтирате FITV клапана - разглабяте го откъм плоската капачка - има два болта там (препоръчвам ви да използвате ключ, а не отверка) - развивате пластмасовият корпус, в който се намира термо клапана - вадите корпуса и клапана и махате всички гумени уплътнения - почиствате добре със спрей за почистване на карбуратори (без уплътненията) * внимавайте да не загубите една тънка метална част, която прилича на ос и се намира на дъното зад термо клапана - избършете бързо мръсотията с парцал защото карбураторният спрей се изпарява доста бързо и чернилката пак се втвърдява - сглобете клапана, корпуса и уплътненията обратно като навивате пластмасовият корпус до крайно положение - след като е навито докрай, отвъртете с около четвърт оборот - сложете металната капачка - монтирайте FITV на колата
Съвет: изобщо не се мъчете с WD40 и производните му. Вземете спрей за карбуратори ако искате да светне като ново!
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
otacon1 | Дата: Неделя, 05.10.2014, 17:58:42 | Message # 3 |
Годан (5)
Град/Държава: /Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 101
Статус: Офлайн
| За демонтиране на FITV клапана трябва ли да се смъква входящия колектор ?
|
|
| |
eDaniel | Дата: Неделя, 05.10.2014, 19:46:16 | Message # 4 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Не. Ако имаш подходящите инструменти ще можеш да го свалиш сравнително лесно.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
otacon1 | Дата: Неделя, 05.10.2014, 22:15:29 | Message # 5 |
Годан (5)
Град/Държава: /Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 101
Статус: Офлайн
| Оки мерси,поздрави
|
|
| |