Forum moderator: ZAPPA, NSBOP, batkosio  
Тунинг на Х22 мотор
nightfighterДата: Сряда, 04.09.2013, 00:50:30 | Message # 31
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Това което си намислил е възможно да се направи,за парите които сам си пресметнал че ще струва.Защо да те спираме,парите са твои,за нас ще е интересно да видим какво ще се получи :)
Лично аз, ако бих почнал такъв проект,не бих се занимавал с stroker kit ,даже не бих пипал и главата на първо време, достатъчни са ризите биелите и буталата като начало.После турбото пък да видим какво ще стане.Клапани и пружини е лесно да се сменят по всяко време.Това е моето виждане по въпроса.

п.с. Като искаш stroker kit ползвай блок с колянов вал от Х23, идеята е подобна.Имай в предвид че по големия ход на буталото, води до по малки максимални обороти.


Редактирано от nightfighter - Сряда, 04.09.2013, 00:54:23
 
ZAPPAДата: Сряда, 04.09.2013, 00:51:12 | Message # 32
ARTIST

Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
Available to users only

PRELUDE 2.2 TYPE S
 
nightfighterДата: Сряда, 04.09.2013, 01:02:18 | Message # 33
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Мнението на ZAPPA съвпада горе долу и с моето,общо взето това се опитвах да ти кажа по малко по завоалиран начин :) За да не бъда така грубо директен :)
Но ние не сме хората които ще ти дават ъкъл, какво да правиш със собствените пари,щом си решил дейсвай и ще стискаме палци!
Ако питаш разумно ли е да го правиш- моето мнение е: НЕ!!
 
ggushterovДата: Сряда, 04.09.2013, 01:04:05 | Message # 34
Кудан (9)

Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
Available to users only

Редактирано от ggushterov - Сряда, 04.09.2013, 01:10:12
 
nightfighterДата: Сряда, 04.09.2013, 01:17:37 | Message # 35
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Quote (ggushterov)
иначе с жената в нас ли да си обсъждам двигателя и валовете

Естествено че не,колега! С нея трябва да обсъдиш,дали има намерение да сменя патрона на входната врата :)

п.с. Добре ще е, да го направиш преди да почнеш проекта :)


Редактирано от nightfighter - Сряда, 04.09.2013, 01:25:01
 
ZAPPAДата: Сряда, 04.09.2013, 01:44:31 | Message # 36
ARTIST

Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
Available to users only

PRELUDE 2.2 TYPE S
 
ggushterovДата: Сряда, 04.09.2013, 02:41:49 | Message # 37
Кудан (9)

Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
Quote
ggushterov, нали четеш виолетовото текстче под постовете ми?

Не ме ангажираш по никакъв начин с мнението си, напротив - радвам се да го чуя (прочета де) даже, все пак ако беше само моето мнение важно това нямаше да е дискусия във форум а монолог във някой блог :D
 
JackДата: Сряда, 04.09.2013, 03:49:29 | Message # 38
Нанадан (7)

Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
Колеги и аз да кажа нещо по въпроса тука. Някои от вас знаят аз вече минах по този път и понатрупах доста опит. Колата ми е с турбо и е 298 коня на гумите. Блока и буталата са ми стокови от японски двигател който е closed deck и е по здрав от open deck. Главата е с Brian Crower клапани,пружини,тарелки......ARP болтове за главата да издържат на по голямото налягане. Колата работи като швейцарски часовник. Натискам я като крадена и всичко е наред. Повече информация по късно
 
GarfiДата: Сряда, 04.09.2013, 05:32:28 | Message # 39
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
И ето как практиката на Jack, се разминава с теорията на видни представители от нашия форум.
 
ggushterovДата: Сряда, 04.09.2013, 07:57:36 | Message # 40
Кудан (9)

Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
Quote (Jack)
Колеги и аз да кажа нещо по въпроса тука. Някои от вас знаят аз вече минах по този път и понатрупах доста опит. Колата ми е с турбо и е 298 коня на гумите. Блока и буталата са ми стокови от японски двигател който е closed deck и е по здрав от open deck. Главата е с Brian Crower клапани,пружини,тарелки......ARP болтове за главата да издържат на по голямото налягане. Колата работи като швейцарски часовник. Натискам я като крадена и всичко е наред. Повече информация по късно

Е теб чаках да кажеш за какво иде реч понеже вече си го правил. А какъв е турбо setup-a?


Редактирано от ggushterov - Сряда, 04.09.2013, 08:11:12
 
eldesaДата: Сряда, 04.09.2013, 09:07:13 | Message # 41
Джудан (10)

Град/Държава: /Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1207
Статус: Офлайн
Интригуваща тема и добре се развива.Интересни мнения и гледни точки.Тема за Любителите на вдигане на адреналина ,техническата мисъл и мечтите до колко може да се постигне (ИЗСТИСКА)от един двигател (АВТОМОБИЛ)  .Но къде ще го караме та да му се кефим в България или е само за фукане,че е например 360 коня :) .Такава инвестиция е обоснована за мен само ако се състезавам по разни драгове и се печелят пари.

Това вдигане на мощноста и стремежи би трябвало да е за тези с F20 A4 (с мойте 133к.с. под коша ,а не на колелата какво да кажа :) ).
Мога само да кажа че претежавам прекрасен автомобил и може би най добрия двигател от F20A4 в България(който е идвал на срещите знае как ми изглежда аспуха и как мърка двигателя )
Но всеки със стремежите си и мечтите си .Ще продължа да е чета темата с интерес и дано всеки да направи своя проект мечта и да не е разочарован после.




Редактирано от eldesa - Сряда, 04.09.2013, 09:43:54
 
aλexandroДата: Сряда, 04.09.2013, 09:43:31 | Message # 42
Хачидан (8)

Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
Quote (eldesa)
Интересни мнения и гледни точки.
Бих добавил и доста глупости и офтопик.
Понеже в една друга тема споменах, нека и тук да кажа. На японците нищо не им е пречело да направят H22 мотора 300 коня атмосферен. Има съвсем други причини да не го правят и главната от тях не е оскъпяване на двигателя. И който е тръгнал да си прави колата толкова мощна, нека да помисли защо в завода не са го направили преди него, защото, както знаем, цифрите продават...


 
mom4i74Дата: Сряда, 04.09.2013, 10:31:34 | Message # 43
Джудан (10)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
До колкото помня Jack кьса и полуоски до коато си купи някакви усилени.

HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
 
pikaso906Дата: Сряда, 04.09.2013, 11:12:53 | Message # 44
Кудан (9)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
И аз имам малък,скромен опит с тунинга.На пример навсякъде бях чел,че ползите от олекотения маховик са колкото вредите,нестабилен празен ход,падане на нютонметрите.За керамичния съединител:ще тръгва като трамвай,ще чупи скорости и полуоски.Много съм доволен от тези части и те нямат нито един от тези недостатъци които бях чел по форумите.Искам да кажа,че всичко си има 'златната среда'.Колкото по-близо си до тази среда,толкова повече коне ще искараш БЕЗОПАСНО.Голямо значение за това колко ще издържи двигателя след планувания тунинг е начинът на каране и експлоатация.

 
JackДата: Сряда, 04.09.2013, 13:13:43 | Message # 45
Нанадан (7)

Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
Колеги най важното е като се нахвърлят тези части по колата да се направи тунинг на Dyno. Тези датчици дето се слагат по колонката от ляво не са за красота а са много важни!
 
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda