Тунинг на Х22 мотор
|
|
nightfighter | Дата: Сряда, 04.09.2013, 00:50:30 | Message # 31 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Това което си намислил е възможно да се направи,за парите които сам си пресметнал че ще струва.Защо да те спираме,парите са твои,за нас ще е интересно да видим какво ще се получи Лично аз, ако бих почнал такъв проект,не бих се занимавал с stroker kit ,даже не бих пипал и главата на първо време, достатъчни са ризите биелите и буталата като начало.После турбото пък да видим какво ще стане.Клапани и пружини е лесно да се сменят по всяко време.Това е моето виждане по въпроса.
п.с. Като искаш stroker kit ползвай блок с колянов вал от Х23, идеята е подобна.Имай в предвид че по големия ход на буталото, води до по малки максимални обороти.
Редактирано от nightfighter - Сряда, 04.09.2013, 00:54:23 |
|
| |
ZAPPA | Дата: Сряда, 04.09.2013, 00:51:12 | Message # 32 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
nightfighter | Дата: Сряда, 04.09.2013, 01:02:18 | Message # 33 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Мнението на ZAPPA съвпада горе долу и с моето,общо взето това се опитвах да ти кажа по малко по завоалиран начин За да не бъда така грубо директен Но ние не сме хората които ще ти дават ъкъл, какво да правиш със собствените пари,щом си решил дейсвай и ще стискаме палци! Ако питаш разумно ли е да го правиш- моето мнение е: НЕ!!
|
|
| |
ggushterov | Дата: Сряда, 04.09.2013, 01:04:05 | Message # 34 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Available to users only
Редактирано от ggushterov - Сряда, 04.09.2013, 01:10:12 |
|
| |
nightfighter | Дата: Сряда, 04.09.2013, 01:17:37 | Message # 35 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote (ggushterov) иначе с жената в нас ли да си обсъждам двигателя и валовете Естествено че не,колега! С нея трябва да обсъдиш,дали има намерение да сменя патрона на входната врата
п.с. Добре ще е, да го направиш преди да почнеш проекта
Редактирано от nightfighter - Сряда, 04.09.2013, 01:25:01 |
|
| |
ZAPPA | Дата: Сряда, 04.09.2013, 01:44:31 | Message # 36 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
ggushterov | Дата: Сряда, 04.09.2013, 02:41:49 | Message # 37 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Quote ggushterov, нали четеш виолетовото текстче под постовете ми? Не ме ангажираш по никакъв начин с мнението си, напротив - радвам се да го чуя (прочета де) даже, все пак ако беше само моето мнение важно това нямаше да е дискусия във форум а монолог във някой блог
|
|
| |
Jack | Дата: Сряда, 04.09.2013, 03:49:29 | Message # 38 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
| Колеги и аз да кажа нещо по въпроса тука. Някои от вас знаят аз вече минах по този път и понатрупах доста опит. Колата ми е с турбо и е 298 коня на гумите. Блока и буталата са ми стокови от японски двигател който е closed deck и е по здрав от open deck. Главата е с Brian Crower клапани,пружини,тарелки......ARP болтове за главата да издържат на по голямото налягане. Колата работи като швейцарски часовник. Натискам я като крадена и всичко е наред. Повече информация по късно
|
|
| |
Garfi | Дата: Сряда, 04.09.2013, 05:32:28 | Message # 39 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| И ето как практиката на Jack, се разминава с теорията на видни представители от нашия форум.
|
|
| |
ggushterov | Дата: Сряда, 04.09.2013, 07:57:36 | Message # 40 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Quote (Jack) Колеги и аз да кажа нещо по въпроса тука. Някои от вас знаят аз вече минах по този път и понатрупах доста опит. Колата ми е с турбо и е 298 коня на гумите. Блока и буталата са ми стокови от японски двигател който е closed deck и е по здрав от open deck. Главата е с Brian Crower клапани,пружини,тарелки......ARP болтове за главата да издържат на по голямото налягане. Колата работи като швейцарски часовник. Натискам я като крадена и всичко е наред. Повече информация по късно Е теб чаках да кажеш за какво иде реч понеже вече си го правил. А какъв е турбо setup-a?
Редактирано от ggushterov - Сряда, 04.09.2013, 08:11:12 |
|
| |
eldesa | Дата: Сряда, 04.09.2013, 09:07:13 | Message # 41 |
Джудан (10)
Град/Държава: /Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1207
Статус: Офлайн
| Интригуваща тема и добре се развива.Интересни мнения и гледни точки.Тема за Любителите на вдигане на адреналина ,техническата мисъл и мечтите до колко може да се постигне (ИЗСТИСКА)от един двигател (АВТОМОБИЛ) .Но къде ще го караме та да му се кефим в България или е само за фукане,че е например 360 коня .Такава инвестиция е обоснована за мен само ако се състезавам по разни драгове и се печелят пари.
Това вдигане на мощноста и стремежи би трябвало да е за тези с F20 A4 (с мойте 133к.с. под коша ,а не на колелата какво да кажа ). Мога само да кажа че претежавам прекрасен автомобил и може би най добрия двигател от F20A4 в България(който е идвал на срещите знае как ми изглежда аспуха и как мърка двигателя ) Но всеки със стремежите си и мечтите си .Ще продължа да е чета темата с интерес и дано всеки да направи своя проект мечта и да не е разочарован после.
Редактирано от eldesa - Сряда, 04.09.2013, 09:43:54 |
|
| |
aλexandro | Дата: Сряда, 04.09.2013, 09:43:31 | Message # 42 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Quote (eldesa) Интересни мнения и гледни точки. Бих добавил и доста глупости и офтопик. Понеже в една друга тема споменах, нека и тук да кажа. На японците нищо не им е пречело да направят H22 мотора 300 коня атмосферен. Има съвсем други причини да не го правят и главната от тях не е оскъпяване на двигателя. И който е тръгнал да си прави колата толкова мощна, нека да помисли защо в завода не са го направили преди него, защото, както знаем, цифрите продават...
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Сряда, 04.09.2013, 10:31:34 | Message # 43 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| До колкото помня Jack кьса и полуоски до коато си купи някакви усилени.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
pikaso906 | Дата: Сряда, 04.09.2013, 11:12:53 | Message # 44 |
Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| И аз имам малък,скромен опит с тунинга.На пример навсякъде бях чел,че ползите от олекотения маховик са колкото вредите,нестабилен празен ход,падане на нютонметрите.За керамичния съединител:ще тръгва като трамвай,ще чупи скорости и полуоски.Много съм доволен от тези части и те нямат нито един от тези недостатъци които бях чел по форумите.Искам да кажа,че всичко си има 'златната среда'.Колкото по-близо си до тази среда,толкова повече коне ще искараш БЕЗОПАСНО.Голямо значение за това колко ще издържи двигателя след планувания тунинг е начинът на каране и експлоатация.
|
|
| |
Jack | Дата: Сряда, 04.09.2013, 13:13:43 | Message # 45 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
| Колеги най важното е като се нахвърлят тези части по колата да се направи тунинг на Dyno. Тези датчици дето се слагат по колонката от ляво не са за красота а са много важни!
|
|
| |