• Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Forum moderator: ZAPPA, NSBOP, batkosio  
клеми на акумулатор
VIPER-CHДата: Четвъртък, 03.10.2013, 23:07:32 | Message # 16
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Е тези специфични клеми стандартни ли са?Тя разликата е огромна и наистина са си големи и малки.Не голяма плюсова и малка минусова а големи и малки плюсови и същото за минусовите.Стандартна клема не можеш да стегнеш в това на снимката.Едните с другите нямат нищо общо.
пп.Стандарта за европа-да ама моето субару кво е?Купено от германия а с малки клеми....


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро

Редактирано от VIPER-CH - Четвъртък, 03.10.2013, 23:10:42
 
MkillaДата: Четвъртък, 03.10.2013, 23:25:07 | Message # 17
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
Човече има и малки има и големи клеми.Не ми се рови да ги вадя , защото Жоро е извадил нагледно стандарта за част от колите.Не знам защо се палиш ? :) Аз лично наистина не знам какви са ми клемите , защото когато си купувам акумулатор , казвам модела кола и отивам и си го взимам.Много гледам клемите малки ли са , големи ли са...

P.S Сега се загледах точно тия с тънките полюси за кои коли са и въобще не са малко моделите на Toyota , Honda , Mitsubishi , Daihatsu , Subaru , Nissan които ги ползват :)


Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now


Редактирано от Mkilla - Четвъртък, 03.10.2013, 23:32:46
 
VIPER-CHДата: Четвъртък, 03.10.2013, 23:30:45 | Message # 18
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Той не се пали,Веско просто не схвана ,какво имам предвид ;) Сузуки суифт например модела от 90-те години с "J" започваща рама всички са с по-тънкия стандарт клеми.
Споко,сега на пазара има всичко,дори и онези плоските с дупка в тях.
и да,тънките клеми наистина са рядкост в Европа и колегата ме заблуди с първия си пост а най-вероятно и той е заблуден заради модела на клемите си,лентовидни-клемите на кабелите.


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро

Редактирано от VIPER-CH - Петък, 04.10.2013, 00:40:14
 
VIPER-CHДата: Четвъртък, 03.10.2013, 23:34:52 | Message # 19
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote (Mkilla)
P.S Сега се загледах точно тия с тънките полюси за кои коли са и въобще не са малко моделите на Toyota , Honda , Mitsubishi , Daihatsu , Subaru , Nissan които ги ползват
Ама за азиатския стандарт и то не всички са така.Както и в Европа има изключения


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
nightfighterДата: Четвъртък, 03.10.2013, 23:47:08 | Message # 20
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Вайпар почваме спор за нищо :)
Прелюда не е с такива клеми, и казах че няма малки и големи ,като имах предвид нашите акумулатори, използвани в България, за нашите коли!!.Колегата е пуснал снимки и се вижда че клемите са стандартни, следователно няма нужда да ги сменя.Няма по-малки или по-големи за акумулатора който иска да си купи и смени.

Quote (VIPER-CH)
Е тези специфични клеми стандартни ли са?Тя разликата е огромна и наистина са си големи и малки.Не голяма плюсова и малка минусова а големи и малки плюсови и същото за минусовите.


Стандартни са,но не и за Европа! Нито за по-голямата част от света,това е някакъв специфичен стандарт, за конкретен регион (един Господ знае кой ) , който попада в рядките изключения, за които споменах,още в първия пост.
Ако броим и клемите за някои акумулаторчета за моторчета, UPS и всевъзможни други, значи тогава ще имаме и още по-малки клеми от показаните от теб малки , а може и по-малки от по-малките , клеми с болче, клеми с букса и т.н и т.н :)
Така че за какво е спора??Не виждам смисъл да обсъждаме всички видове клеми за акумулатори, това няма нищо общо с конкретния автомобил и конкретния въпрос.
 
nightfighterДата: Четвъртък, 03.10.2013, 23:52:43 | Message # 21
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Quote (Mkilla)
Човече има и малки има и големи клеми.Не ми се рови да ги вадя


Не се паля :) Има всевъзможни клеми за акумулатори, утре мога нагледно да ти наснимам поне 10 вида, като почнем от най-малките ,та до най-големите.
Те не се отнасят за стандартните акумулатори продавани на нашия пазар и използвани в Хонда Прелюд!
 
VIPER-CHДата: Петък, 04.10.2013, 00:00:11 | Message # 22
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Аз видях снимките по-късно и съм съгласен с теб,
Quote (VIPER-CH)
и колегата мезаблуди с първия си пост а най вероятно и той е заблуден заради мобела на клемите си,лентовидни-клемите на кабелите.
Това също ме заблуди преди да видя фотото.
Quote (nightfighter)
Стандартни са,но не и за Европа! Нито за по-голямата част от света,
Тук си прав!
Quote (nightfighter)
това е някакъв специфичен стандарт, за конкретен регион (един Господ знае кой ) ,
Тук не си.Този стандарт също е доста разпространен но
Quote (nightfighter)
Прелюда не е с такива клеми
тук също си прав!
Не е спор точно за прелюда но като поставим и изключенията се оформи :D
Говорим за едно и също по темата а разискваме съвсем друго.Тя стана една.... 
Quote (nightfighter)
Не виждам смисъл да обсъждаме всички видове клеми за акумулатори, това няма нищо общо с конкретния автомобил и конкретния въпрос.
Е тука се най-прав и поставяме "."
Quote (nightfighter)
Ако броим и клемите за някои акумулаторчета за моторчета, UPS и всевъзможни други, значи тогава ще имаме и още по-малки клеми от показаните от теб малки , а може и по-малки от по-малките , клеми с болче, клеми с букса и т.н и т.н
На автомобили съм виждал 3 стандарта клеми освен на Е-клас(и някои други) Мерцедес които имат и още един(втори в колата) като на моторите -9Ah под чистачката.
Та;
Стандартни клеми-тези на всички ни познати
Тънки клеми-като познатите ни стандартни но с по малък диаметър на конуса,по-разпространени в Азия.
Плоски-с отвор на който се стяга директно болт и кабелна обувка( странично,не като тези на мотоциклетите отгоре)-много рядки, вече изчезнал отдавна стандарт.


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро

Редактирано от VIPER-CH - Петък, 04.10.2013, 00:43:45
 
nightfighterДата: Петък, 04.10.2013, 00:09:31 | Message # 23
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Мисля че тази тема тотално я изчерпахме :D

В заключение може да кажем :

Колега, купи си спокойно нов акумулатор и не барай клемите :)
 
VIPER-CHДата: Петък, 04.10.2013, 00:18:53 | Message # 24
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Аз бих си купил- YUASA-60Ah.

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
MkillaДата: Петък, 04.10.2013, 00:44:10 | Message # 25
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
Бяха замрели малко точно Yuasa след дефектни серии в самолетите аххАхА :) Varta , Bosch и Exide са за мен батериите.

Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now
 
VIPER-CHДата: Петък, 04.10.2013, 00:48:41 | Message # 26
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Във всяко производство може да се случи дефектна серия-виж Тойота,гиганта в автомобилостроенето.
Yuasa е втория в света производител на акумулатори и аз лично не съм ползвал по-здрав акумулатор освен един с марка Honda-също произведен от Yuasa-9години :p


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро

Редактирано от VIPER-CH - Петък, 04.10.2013, 00:49:04
 
nursДата: Петък, 04.10.2013, 19:23:51 | Message # 27
Рокудан (6)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 173
Статус: Офлайн
Колеги благодаря за изчерпателната информация :) ....значи клемите са си нормлни ....доколкоторазбрах ok което е супер защотото хич не ми се иска да пипам нещо направено перфектно заводско :)
 
ggushterovДата: Петък, 04.10.2013, 20:03:10 | Message # 28
Кудан (9)

Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
Значи да обобщим понеже гледам всеки изказа мнение а никой не даде пример:
Различни видове клеми за акумулатори



Акумулаторите са няколко стандарта. Тези с кръглите клеми биват 2 стандарта - Японски стандарт (JIS) и обикновени
Акумулаторите японски стандарт са с ПО-МАЛКИ клеми и за някои автомобили се изисква закупуване на преходници
http://www.amavto.com/object.php?id=1969


Много е студено иначе бих отишъл до гаража да снимам разликата понеже имам и от 2та вида. При Прелюд е рядко да се видят от малките клеми, но не и невъзможно. Пресен пример е Х23-та която разглобих наскоро. Скобите залепват толкова плътно по клемата, че даже не се виждат докато не ги свалите и не изпаднат под колата ама това е друга тема :D

Има и акумулатори с квадратни клеми които не са засегнати тук но все пак ето ги как изглеждат:


Има и други извращения като странични клеми


Последните два вида не знам в какви коли се използват но подозирам, че са за някакви френски порнографии с лъвчета и елхички за емблеми laugh
Приложени файлове: 0394816.jpg (75.3 Kb) · 3323207.jpg (58.5 Kb) · 4692769.jpg (6.7 Kb) · 8127135.jpg (70.2 Kb)
 
VIPER-CHДата: Петък, 04.10.2013, 20:27:08 | Message # 29
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote (ggushterov)
Има и акумулатори с квадратни клеми които не са засегнати тук но все пак ето ги как изглеждат:
 
Quote (VIPER-CH)
Плоски-с отвор на който се стяга директно болт и кабелна обувка( странично,не като тези на мотоциклетите отгоре)-много рядки, вече изчезнал отдавна стандарт.
Писахме и за тях бре
а такива като на последното ти фото не съм ивждал никога :D


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро

Редактирано от VIPER-CH - Петък, 04.10.2013, 20:27:49
 
ggushterovДата: Петък, 04.10.2013, 21:05:08 | Message # 30
Кудан (9)

Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
Да бе вярно, че сте ги посетили и тях. Нищо нека има една снимка за по-нагледно :D
 
  • Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda