клеми на акумулатор
|
|
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 03.10.2013, 23:07:32 | Message # 16 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Е тези специфични клеми стандартни ли са?Тя разликата е огромна и наистина са си големи и малки.Не голяма плюсова и малка минусова а големи и малки плюсови и същото за минусовите.Стандартна клема не можеш да стегнеш в това на снимката.Едните с другите нямат нищо общо. пп.Стандарта за европа-да ама моето субару кво е?Купено от германия а с малки клеми....
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Четвъртък, 03.10.2013, 23:10:42 |
|
| |
Mkilla | Дата: Четвъртък, 03.10.2013, 23:25:07 | Message # 17 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Човече има и малки има и големи клеми.Не ми се рови да ги вадя , защото Жоро е извадил нагледно стандарта за част от колите.Не знам защо се палиш ? Аз лично наистина не знам какви са ми клемите , защото когато си купувам акумулатор , казвам модела кола и отивам и си го взимам.Много гледам клемите малки ли са , големи ли са...
P.S Сега се загледах точно тия с тънките полюси за кои коли са и въобще не са малко моделите на Toyota , Honda , Mitsubishi , Daihatsu , Subaru , Nissan които ги ползват
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Четвъртък, 03.10.2013, 23:32:46 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 03.10.2013, 23:30:45 | Message # 18 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Той не се пали,Веско просто не схвана ,какво имам предвид Сузуки суифт например модела от 90-те години с "J" започваща рама всички са с по-тънкия стандарт клеми. Споко,сега на пазара има всичко,дори и онези плоските с дупка в тях. и да,тънките клеми наистина са рядкост в Европа и колегата ме заблуди с първия си пост а най-вероятно и той е заблуден заради модела на клемите си,лентовидни-клемите на кабелите.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Петък, 04.10.2013, 00:40:14 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 03.10.2013, 23:34:52 | Message # 19 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (Mkilla) P.S Сега се загледах точно тия с тънките полюси за кои коли са и въобще не са малко моделите на Toyota , Honda , Mitsubishi , Daihatsu , Subaru , Nissan които ги ползват Ама за азиатския стандарт и то не всички са така.Както и в Европа има изключения
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
nightfighter | Дата: Четвъртък, 03.10.2013, 23:47:08 | Message # 20 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Вайпар почваме спор за нищо Прелюда не е с такива клеми, и казах че няма малки и големи ,като имах предвид нашите акумулатори, използвани в България, за нашите коли!!.Колегата е пуснал снимки и се вижда че клемите са стандартни, следователно няма нужда да ги сменя.Няма по-малки или по-големи за акумулатора който иска да си купи и смени.
Quote (VIPER-CH) Е тези специфични клеми стандартни ли са?Тя разликата е огромна и наистина са си големи и малки.Не голяма плюсова и малка минусова а големи и малки плюсови и същото за минусовите.
Стандартни са,но не и за Европа! Нито за по-голямата част от света,това е някакъв специфичен стандарт, за конкретен регион (един Господ знае кой ) , който попада в рядките изключения, за които споменах,още в първия пост. Ако броим и клемите за някои акумулаторчета за моторчета, UPS и всевъзможни други, значи тогава ще имаме и още по-малки клеми от показаните от теб малки , а може и по-малки от по-малките , клеми с болче, клеми с букса и т.н и т.н Така че за какво е спора??Не виждам смисъл да обсъждаме всички видове клеми за акумулатори, това няма нищо общо с конкретния автомобил и конкретния въпрос.
|
|
| |
nightfighter | Дата: Четвъртък, 03.10.2013, 23:52:43 | Message # 21 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote (Mkilla) Човече има и малки има и големи клеми.Не ми се рови да ги вадя
Не се паля Има всевъзможни клеми за акумулатори, утре мога нагледно да ти наснимам поне 10 вида, като почнем от най-малките ,та до най-големите. Те не се отнасят за стандартните акумулатори продавани на нашия пазар и използвани в Хонда Прелюд!
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Петък, 04.10.2013, 00:00:11 | Message # 22 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Аз видях снимките по-късно и съм съгласен с теб, Quote (VIPER-CH) и колегата мезаблуди с първия си пост а най вероятно и той е заблуден заради мобела на клемите си,лентовидни-клемите на кабелите. Това също ме заблуди преди да видя фотото.Quote (nightfighter) Стандартни са,но не и за Европа! Нито за по-голямата част от света, Тук си прав!Quote (nightfighter) това е някакъв специфичен стандарт, за конкретен регион (един Господ знае кой ) , Тук не си.Този стандарт също е доста разпространен ноQuote (nightfighter) Прелюда не е с такива клеми тук също си прав! Не е спор точно за прелюда но като поставим и изключенията се оформи Говорим за едно и също по темата а разискваме съвсем друго.Тя стана една.... Quote (nightfighter) Не виждам смисъл да обсъждаме всички видове клеми за акумулатори, това няма нищо общо с конкретния автомобил и конкретния въпрос. Е тука се най-прав и поставяме "."Quote (nightfighter) Ако броим и клемите за някои акумулаторчета за моторчета, UPS и всевъзможни други, значи тогава ще имаме и още по-малки клеми от показаните от теб малки , а може и по-малки от по-малките , клеми с болче, клеми с букса и т.н и т.н На автомобили съм виждал 3 стандарта клеми освен на Е-клас(и някои други) Мерцедес които имат и още един(втори в колата) като на моторите -9Ah под чистачката. Та; Стандартни клеми-тези на всички ни познати Тънки клеми-като познатите ни стандартни но с по малък диаметър на конуса,по-разпространени в Азия. Плоски-с отвор на който се стяга директно болт и кабелна обувка( странично,не като тези на мотоциклетите отгоре)-много рядки, вече изчезнал отдавна стандарт.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Петък, 04.10.2013, 00:43:45 |
|
| |
nightfighter | Дата: Петък, 04.10.2013, 00:09:31 | Message # 23 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Мисля че тази тема тотално я изчерпахме
В заключение може да кажем :
Колега, купи си спокойно нов акумулатор и не барай клемите :)
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Петък, 04.10.2013, 00:18:53 | Message # 24 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Аз бих си купил- YUASA-60Ah.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
Mkilla | Дата: Петък, 04.10.2013, 00:44:10 | Message # 25 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Бяха замрели малко точно Yuasa след дефектни серии в самолетите аххАхА Varta , Bosch и Exide са за мен батериите.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Петък, 04.10.2013, 00:48:41 | Message # 26 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Във всяко производство може да се случи дефектна серия-виж Тойота,гиганта в автомобилостроенето. Yuasa е втория в света производител на акумулатори и аз лично не съм ползвал по-здрав акумулатор освен един с марка Honda-също произведен от Yuasa-9години
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Петък, 04.10.2013, 00:49:04 |
|
| |
nurs | Дата: Петък, 04.10.2013, 19:23:51 | Message # 27 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 173
Статус: Офлайн
| Колеги благодаря за изчерпателната информация ....значи клемите са си нормлни ....доколкоторазбрах което е супер защотото хич не ми се иска да пипам нещо направено перфектно заводско
|
|
| |
|
VIPER-CH | Дата: Петък, 04.10.2013, 20:27:08 | Message # 29 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (ggushterov) Има и акумулатори с квадратни клеми които не са засегнати тук но все пак ето ги как изглеждат: Quote (VIPER-CH) Плоски-с отвор на който се стяга директно болт и кабелна обувка( странично,не като тези на мотоциклетите отгоре)-много рядки, вече изчезнал отдавна стандарт. Писахме и за тях бре а такива като на последното ти фото не съм ивждал никога
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Петък, 04.10.2013, 20:27:49 |
|
| |
ggushterov | Дата: Петък, 04.10.2013, 21:05:08 | Message # 30 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Да бе вярно, че сте ги посетили и тях. Нищо нека има една снимка за по-нагледно
|
|
| |