H22 или F20b
|
|
Lordini | Дата: Понеделник, 14.10.2013, 02:45:50 | Message # 16 |
Paintballer
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 350
Статус: Офлайн
| Quote ZAPPA ( ) Четвърто- ако ти попадне Н22А5, да е с ръчна кутия! Добре познат факт, клипове, форуми, вечеринки където и да си бил през последните 15г / с изключение на някоя пещера, тази максима трябва да е осъзната. Но ако си фен на "мързеливото" каране или по една или друга причина си имал вземане-даване с автоматици. И не ти се чака 1година, евентуално да намериш читаво H22A8. Мяташ се в една такава конфигурация от quote-натия текст, но проверена, тествана и взета от коректен човек. И всичкото това само с около 2-3 месеца ровене изчитане на 1500-2000 поста, като най-накрая съпоставяш цялата база данни с твойте лични убеждения и желания.
Аз лично така постъпих :).
Продаден - SOLD Honda Prelude 1997 / H22a5 / 2.2 VTEC / 4WS / Горд собственик - Proud owner Honda CBR 2003 / F4i Sport / STUNT /
|
|
| |
dpavlovq | Дата: Понеделник, 14.10.2013, 07:20:14 | Message # 17 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 306
Статус: Офлайн
| Колега, от цялата дискусия, аз оставам с впечатлението, че всеки един ти казва - стой си с този мотор. Хем е здрав, хем не ти гълта излишни пари, хем си имаш фасона, който ти харесва - този на 5-та генерация. Желая ти успех в начинанията, каквото и да си решиш!
|
|
| |
nurs | Дата: Понеделник, 14.10.2013, 17:58:15 | Message # 18 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 173
Статус: Офлайн
| Добре де днес порагледах варянта за поставянето на ф20б doch vetec глава.....ако се затапят излишните два отворя за масло и се свърже със съседния да се отича там не виждам причина да не може да се сложе ,а и в чуждите форуми доколкото можах да разбера се е превело вече .
|
|
| |
Mkilla | Дата: Понеделник, 14.10.2013, 18:19:31 | Message # 19 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Еми защо питаш тогава за мнения като си го чел по чуждите форуми ? Купи си глава , махай твоята и слагай тази.То става за 30-40 мин всичко.Това единствена кола ли ти е ?
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Понеделник, 14.10.2013, 18:21:50 |
|
| |
nurs | Дата: Понеделник, 14.10.2013, 18:38:18 | Message # 20 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 173
Статус: Офлайн
| :)Попринцип имам и друга кола питам за мнението ви защото наи-вероятно има хора които са правели подобни изпълнения,а и хората с подобен опит да си кажат мнението каде би имало проблем.
|
|
| |
nightfighter | Дата: Понеделник, 14.10.2013, 19:48:33 | Message # 21 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote nurs ( ) каде би имало проблем Даваш не малко пари,за несъществено подобрение. Според мен,ако ще правиш нещо,си вземай Х22,и в последствие скоростна кутия от Акорд Тайп Р. Ако купето ти е хубаво, смяната на двигателя е лесна работа,и въпреки че ZAPPA, няма да е съгласен ,ако се прави с нужното старание,е почити невъзможно да се отличи от заводското изпълнение. Не мога да разбера защо, и не съм съгласен, че заради отвиването и завиването на няколко болта,чак друга кола с фабрично монтиран Х22 трябва да се търси.Каква е раликата? Че по Вин номер ще излиза, че е с друг двигател? Ако някой иска нека да дойде и да гледа моята кола, и ако ми покаже по какво личи, че двигателя е сменян, ще го черпя един обяд Ще подскажа: Една от разликите е, че една букса е оранжева,вместо сива; 30см от няколко кабела са в отделна шлаухка, не в кабелния сноп,и на 2 кабелчета към ЕКУ цветовете не съответстват. Че то имам много повече разлики от оригиналния вид само при алармената система Обаче ако купето ти е изгнило, въобще няма смисъл да се занимаваш с тази кола,независимо с какъв двигател е!
Редактирано от nightfighter - Понеделник, 14.10.2013, 21:35:51 |
|
| |
nurs | Дата: Понеделник, 14.10.2013, 20:14:39 | Message # 22 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 173
Статус: Офлайн
| nightfighter, купето ми е перфектно няма 1 точица ръжда....вкарана е тази година от Италия.Колата като цяло е в много добро състояние н ми се иска да тръгне малко повече.Знам че х22 е наи-правилния избор но и наи скъпия ...стоя и смятам смятам и ги докарвам се кам 2500... че и отгоре!Докато слагането на doch vetec глава ми се струва доста по лесно ....имам предвид с главата да се случи ето това .......втората глава е х22 подготвена за ф22 блок
Редактирано от eDaniel - Понеделник, 14.10.2013, 22:28:19 |
|
| |
nurs | Дата: Понеделник, 14.10.2013, 20:52:30 | Message # 23 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 173
Статус: Офлайн
|
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Понеделник, 14.10.2013, 21:20:01 | Message # 24 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
batkosio | Дата: Понеделник, 14.10.2013, 21:34:36 | Message # 25 |
BKDM
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 915
Статус: Офлайн
| Available to users only
|
|
| |
NightRider | Дата: Понеделник, 14.10.2013, 21:55:17 | Message # 26 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| Е щом не е като бай Тошо със скъсани чорапи ,значи е добре
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
nightfighter | Дата: Понеделник, 14.10.2013, 22:16:24 | Message # 27 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote nurs ( ) Знам че х22 е наи-правилния избор но и наи скъпия ...стоя и смятам смятам и ги докарвам се кам 2500... че и отгоре!Докато слагането на doch vetec глава ми се струва доста по лесно Колега, нямам представа какви са ти техническите познания и дали имаш възможноста да си правиш сам колата. Ако ще плащаш на майстори, нещата стават скъпи в единия и в другия случай. Ако си правиш ти колата,сумата далеч не е толкова фрапираща!Но не забравяй, че ако ще ползваш сервиз( майстор), една доста голяма част от сумата ще бъде за труд.Това е нормално, всеки си изкарва хляба по определен начин,няма как да очакваш, някой да ти работи без пари. В този случай трябва добре да обмислиш, какво наистина ще правиш.Понеже дали ще се сглобява, Ф20,Х22,Х23 и т.н. парите за труд са си все едни и същи, цената на частите също е горе долу еднаква. Такива експерименти,(блок от една серия,глава от друга) за които четеш в форумите,могат да си позволят 2 вида хора: 1.Разполагащи с достатъчно пари, които да дават по сервизите! 2.Такива които сами си ,,майстори"- добри или лоши, това е друг въпрос Но спестяващи перото ,,труд" в разходите. Прецени си ти сам от кои си, и действай разумно! По-добре е да купиш по-скъпо, по-добрия двигател,и да го смениш plug and play отколкото с разни проекти да похарчиш маса пари по сервизи,с несигурен (неясен, незадоволителен) краен резултат. Повярвай ми перото ,,труд" за смяна и обслужване на двигател при свестен майстор не е малко! Направи го два пъти, и си похарчил един Х22 Решавайки да спестиш, и ползвайки за майстор ,,Бай Иван комшията" рискуваш да си докараш още по-големи проблеми и разходи.И в крайна сметка,маса похарчени пари,а на лице нищо! Това са съветите които мога да ти дам,ти си решаваш какво да правиш!
|
|
| |
nurs | Дата: Понеделник, 14.10.2013, 22:32:24 | Message # 28 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 173
Статус: Офлайн
| nightfighter, когато си прав прав си....кво да кажа ...така е...
|
|
| |