H22 или F20b
|
|
nurs | Дата: Неделя, 13.10.2013, 14:01:34 | Message # 1 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 173
Статус: Офлайн
| Здравийте колеги и аз като повечето с Ф20а4 след няколко месеца се замислям за Х22 и гледам да поизчета квото може в нета.Та имам въпрос с евентуалната покупка към хората които вече са се сблъскали с този филм...Прегледах цените в ebay и забелязах че ф20б е доста по евтин от х22 и искам да попитам дали има проблем с поставянето му в 5-та генерация или по други причини...а относно х22 кое ще ми препоръчате покупка на двигател в добро състояние и поставянето му,покупка на по-евтин двигател и съживяването му ,покупка на цяла кола от UK и продаването и на части следкато си взема мотора и квото ми трябва друго? Наи-вероятно въпросите ми са доста тъпи или реторични но ще се радвам някои които има 10 мин да ми напише кои е наи -добрия вариант .
|
|
| |
Mkilla | Дата: Неделя, 13.10.2013, 14:19:22 | Message # 2 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Колега , само да ти кажа че неотварян двигател на 15-20 години и добро състояние са самоизключващите се понятия.Каквото и да вземеш в 90% от случаите очаквай отваряне на двигател + неговото пълно обслужване което обслужване винаги надскача цената на мотора ако се прави с качествени части.Според това което пишеш си мисля , че разчиташ да вземеш мотор за 900-1000 лева и само да караш което няма как да стане освен ако този който ти го продава не ти е супер приятел или мега закъсал.Ако искаш да вземеш H22 е добре да имаш и скоростите което е + още от 200 до 500лв. в зависимост от кутията.Трябва да помислиш и за спирачки , защото 200 коня мотор със спирачките от Ф20А4 не ми се вижда добре като идея.Сметни си и този разход т.е спирачни апарати + дискове + накладки + обслужването на самите апарати.
1.Двигател от 850 до 1200лв ( ако не е H22A7 ) 2.Скорости от 200 до 500лв. 3.Към мотора има ли инсталация , комп и тн..? Кабеляците от десен волан са средно с 1 метър по-къси и не стават за ляв волан или ако стават трябва преправяне. 4.Генерация ?! - XXX или XXXX пари 5.Обслужване - ремъци , ролки , помпа.Ако се наложи ( а то ще се наложи ) сегменти , гумички , г-ра глава , лагери , семеринги и гарнитури по мотора.Това ако го правиш с ОЕМ части ти е около 1200 лева с общите поръчки.С афтърмаркет части пак не е евтино ако искаш да са добри. 6.Спирачни апарати + дискове + накладки + обслужването им - тук цифрата зависи само от теб какво искаш като качество но да кажем най най-тънко 200-250лв. 7.Работа за swap - от 300 до 500лв в зависимост къде идеш ако искаш да ти го направят качествено и да ти вържат всичко като хората.
Затова съм на мнение , че ако мотора не се нуждае от смяна или нямаш излишни пари не се занимавай със swap а си карай колата.Ако имаш едни 3-4 хиляди ей така излишни да ги хвърлиш тук във форума има хора които продават всякакви двигатели.Не твърдя , че съм прав но лично аз така ги виждам нещата.
P.S Може би доста хора няма да са съгласни с мен но имаш и още 1 разход а той е регистрация в КАТ с новият мотор.Искам да ти кажа , че имам преки наблюдение в/у хора които са го минавали не само в София и там трябва да си перфектен освен ако нямаш дядо ВЛАДИКА.
Пиша ти всичко това , защото бях на косъм да направя същата процедура и след като разучих всичко което трябва да се направи за да си спокоен не се навих.Чисто и просто нямах нито нерви , нито толкова излишни пари а да не говорим за времето което трябва да отделиш в търсене на читави части , поръчки и ходене по мъките.Ако ти е изпушил сегашният мотор то това е нещо съвсем друго.Да , може и без да го регистрираш новият мотор , така е но само 1 път ще те спрат някаде точно когато не очакваш и ще си имаш доста разправии.Двигателя в България не се води резервна част като в повечето други държави.Глупости или не ако искаш да си наред документално най-малкото и искаш да си ползваш колата ежедневно а да не ти е само за писта трябва да се съобразиш и с това.Пак казвам , не държа да съм прав но това е моето виждане за нещата към момента.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Неделя, 13.10.2013, 14:38:27 |
|
| |
rollin | Дата: Неделя, 13.10.2013, 17:06:41 | Message # 3 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| С Ф20Б няма да постигнеш кой знае какви резултати понеже му е малка кубатурата и е заводски доста по изцеден от едно Х22 Само като видиш че е сгъстен заводски на 11.1:1 трябва да си направиш сметка, че по нагоре не може да се ходи много или поне не със ниско октанов бензин дето караме ние и с обикновени валове и от тука идва многото даване на пари за валове и тн...
Х22 заводски на около 10:1 като се сгъсти на 11 става друго, да не говорим, че за малко пари спрямо 1300лв за нови може да се направи един вал(копиран като при мене) и колата да се засили усезаемо
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
nurs | Дата: Неделя, 13.10.2013, 19:44:12 | Message # 4 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 173
Статус: Офлайн
| Да доста скъпо ще излезе разбирам.На моя мотор нищо му няма даже е в префектно здраве и това също леко ме разколебава...а как стоят нещата с глава от Ф20б...има ли го същия проблем както с главата от х22 с маслените отвори ?Все си мисля че само глава ще излезе доста по евтино.Примерно от ф20б все пак е ф серията ...незнам ...има ли някои в БГ които да го е правил ?Четох една тема в червения форум кадето слагар х22 глава и с извесни преправяния маи пасва.
|
|
| |
nightfighter | Дата: Неделя, 13.10.2013, 19:45:28 | Message # 5 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote nurs ( ) Прегледах цените в ebay и забелязах че ф20б е доста по евтин от х22 и искам да попитам дали има проблем с поставянето му в 5-та генерация или по други причини...а относно х22 кое ще ми препоръчате покупка на двигател в добро състояние и поставянето Добре си се насочил,аз преди време съм действал по аналогичен начин,само не забравяй че освен цената на двигателя има и доставка:) Трябва да знаеш, че покупката на двигател от eBay си е лотария,може да вземеш много хубав,може и пълен боклук.Това си е риск,който поемаш. Инсталация от двигател от кола с дясна дирекция не ти трябва,тя е неизползваема за теб! Преправя се твоята,като се пускат допълнително няколко кабелчета - не е сложно! Няма никакъв проблем да монтираш двигателя в твоята кола,при липса на средства, може да си ползваш твоята си скоростна кутия и съединител.Всичко пасва,но това е компромис,понеже скоростите от Ф20 са доста по дълги и Х22 няма да може да ,,блесне" така да се каже. Абсолютно нужни са ти всмукателния и изпускателния колектор, ЕКУ П13 от Х22!Всичко останало може да се дооправи и в последствие.
п.с. Знам един много хубав, изцяло обслужен двигател Х22,само не знам дали се продава Ако не бързаш,може да попиташ колегата mom4i74 , дали има намерение да продава настоящия си двигател, след като си сложи Х22А7 Може пък това да бъде една добра сделка и за двама ви!
|
|
| |
Mkilla | Дата: Неделя, 13.10.2013, 19:55:41 | Message # 6 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Потвърждавам за този мотор.До преди малко се возих в тази кола и наистина дърпа доста прилично а и работи като часовник !
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
nightfighter | Дата: Неделя, 13.10.2013, 20:01:20 | Message # 7 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote Mkilla ( ) Спирачни апарати + дискове + накладки + обслужването им - тук цифрата зависи само от теб какво искаш като качество но да кажем най най-тънко 200-250лв. Тук лесно разрешаваш проблема Гущеров е твоя човек Вземаш си предните главини, комплект със апаратите и имаш подходящите спирачки за Х22.
|
|
| |
nurs | Дата: Неделя, 13.10.2013, 20:01:50 | Message # 8 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 173
Статус: Офлайн
| Ами не небързам...това да го взема от колега със всички нужни карантии по него е наи добрия вариант....Ще говоря с него като се засечем на някоя от срещите да мойе да си поговорим както трябва
|
|
| |
Mkilla | Дата: Неделя, 13.10.2013, 21:16:15 | Message # 9 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Взима предните главини но задните му остават на 4 болта
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Неделя, 13.10.2013, 21:22:41 | Message # 10 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Алоооу,наредете се на опашката за тоа мотор ама май още 6мес. ще се чака
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
nurs | Дата: Неделя, 13.10.2013, 21:51:30 | Message # 11 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 173
Статус: Офлайн
| абе усетих аз че работата ще е със записване
|
|
| |
nightfighter | Дата: Неделя, 13.10.2013, 23:20:37 | Message # 12 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote Mkilla ( ) Взима предните главини но задните му остават на 4 болта Пак с тези болтове, да ви се невиди и 5ген Ха-ха Иначе имах в предвид, да сложи главини, или само дискове+спирачните апарати от 4 ген,от Х23 или Х22, би трябвало да стават и на 5 ген. По принцип може и четирите главини да смени,с такива от Х22 от 5 ген, таман колегата ще има повод да си вземе едни нови джанти
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Понеделник, 14.10.2013, 00:02:00 | Message # 13 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
eDaniel | Дата: Понеделник, 14.10.2013, 00:26:15 | Message # 14 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Аз си го харесвам 4WS-а и не бих го махнал Предимствата му са повече от недостатъците.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
NightRider | Дата: Понеделник, 14.10.2013, 01:48:38 | Message # 15 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| Я малко да изясним нещата с този прословут 4вс Предимства и недостатъци? Който има наблюдения да пише смело. Заппа не забравяй ,че не всеки от нас може да си позволи да си купи Х22А8 5 ген . от южна страна както теб. Повечето тук сме ентусиасти и мераклий ,но с проветрени джобове . Да найстина твоя Прелюд е класика ,но до там . Колегата както разбирам е ентусиаст роден както виждам наскоро през 1987 година .Ами сложи се на негово място хем колата да е спортна хем да върви много хем да е пичеловка и ако може предполагам да излезе не толкова дебело. Ти на 26 като си бил не вярвам да си мислил по начина по който мислиш днес .За жалост и аз вече не мисля като него което означава едно , остаряваме брат . Не им чупи кахъра на младите ,нека пробват ,така човек се учи . Ние само може да им казваме добре да ПОМИСЛЯТ преди да започнат. А че не може да си неутразимо бърз и неустоймо чаровен с Прелюд 5 си прав .Аз за това карам Прелюд 4 .:D
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |