JDM Honda Prelude Type S буталца в Н22А5
|
|
Age | Дата: Четвъртък, 01.12.2011, 17:31:06 | Message # 1 |
H22 Team
Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 91
Статус: Офлайн
| Здравейте колеги, имам намерение да поставя бутала(оригинални-стокови) от JDM Honda Prelude Type S в двигател Н22А5.До сега ровя по разни форуми но не успях да разбера дали е правена такава конверсия(буталата да не са афтърмаркет).Целта е да повиша степента на сгъстяване.Дали ще се получи?Моля за вашите мнения Поздрави.
|
|
| |
aλexandro | Дата: Четвъртък, 01.12.2011, 21:19:21 | Message # 2 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Разбира се че е правено . Степента на сгъстяване ще ти стане почти 11:1. Ето го и калкулатора http://www.zealautowerks.com/hfseries.html
|
|
| |
eDaniel | Дата: Четвъртък, 01.12.2011, 23:35:42 | Message # 3 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Това май не е много добре за живота на двигателя, а?
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Четвъртък, 01.12.2011, 23:57:33 | Message # 4 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available for users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
Age | Дата: Петък, 02.12.2011, 00:45:51 | Message # 5 |
H22 Team
Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 91
Статус: Офлайн
| Прав си ZAPPA по всяка вероятност няма да е лесно а за скъпото е гаранция че е така.Но съм си наумил да се пробвам(да се наиграя поне) А читав двигател да се намери и наистина да е такъв също е инвестиция.Надявам се и с ваша помощ да успея. По темата: вариянтите бяха скъпи бутала с ризи Дартън или таип С(стокови) на стокови ризи.Тези стоковите се изработват в два варианта А и В а дори имало двигатели които комбинирали АиВ.Но каква е разликата в А и В аз не можах да разбера.Някой знае ли нещо повече относно тази разлика?
|
|
| |
aλexandro | Дата: Петък, 02.12.2011, 09:26:27 | Message # 6 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Разликата между А и Б е в диаметъра на буталото и е равна на една стотна от мм. На блока би трябвало да пише за какви бутала е. Ултимативния тунинг за H22 за минимална сума (bang for bucks) според мен включва точно това - отваряне на двигателя, изолиране на балансиращите валове, смяна на лагерите, сегментите и бутала от H22A type-s. За изолирането на бал. валове и защо е нужно да се прави беше писал някъде Иво (prelude), както и беше описал правилния начин да се направи това. Хоп, намерих го -> Въпроси за балансиращи валове Н22 и Н23 H22 е известен с някои свои проблеми и да си купиш H22 без да го отвориш, определено няма да ти увеличи живота на двигателя, напротив - доста хора счупиха моторите си поради различни причини.
|
|
| |