Forum moderator: ZAPPA, NSBOP, batkosio  
Спирачни дискове
VIPER-CHДата: Петък, 04.04.2014, 01:03:28 | Message # 16
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
http://www.ebay.com/itm....a3bae66

Приложени файлове: 8122143.jpg (42.5 Kb)


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро

Редактирано от VIPER-CH - Петък, 04.04.2014, 01:05:20
 
MonsterOODДата: Петък, 04.04.2014, 01:06:48 | Message # 17
ARBITER

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 198
Статус: Офлайн
Дисковете не ми харесват като ги гледам. Имат бразди (пътеки) не са огледални. Ще видя да ги махна тези накладки. За помпата, не съм стигнал до нея. Ще я разглобя като сменям течността и ще видя как са луфтовете. За Гуметата са си перфектни.

Engine: H23A2 160 ps
 
VIPER-CHДата: Петък, 04.04.2014, 01:08:51 | Message # 18
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote MonsterOOD ()
Дисковете не ми харесват като ги гледам. Имат бразди (пътеки) не са огледални.
От тук трябваше да започнеш,нямаш достатъчна контактна повърхност B) Сменяй ги заедно с накладките


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро

Редактирано от VIPER-CH - Петък, 04.04.2014, 01:09:22
 
eDanielДата: Петък, 04.04.2014, 01:10:42 | Message # 19
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Спирачките на новите коли са по-директни. Това не значи обаче във всички случаи, че спират по-добре. Все пак за 14 години или колкото там е разликата между твоята кола и тази Октавия бая са подобрили така нареченият pedal feel. На новите коли като натиснеш спирачката и коват много бързо и рязко. По-старите трябва да се натиснат повече за да се получи същият ефект.
С пълно ревизиране на системата вероятно ще получиш подобрение, но не очаквай чудеса.



プレリュード 夢のカ
 
MonsterOODДата: Петък, 04.04.2014, 01:14:20 | Message # 20
ARBITER

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 198
Статус: Офлайн
За повече видима информация, утре ще ги снимам за да се види точно и ясно в какво състояние са.

Айде сега пак на въпроса, гладки или нарязани дискове :)


Engine: H23A2 160 ps
 
MonsterOODДата: Петък, 04.04.2014, 01:18:17 | Message # 21
ARBITER

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 198
Статус: Офлайн
eDaniel, така е Дани, прав си, но искам просто да съм сигурен че утре от 160 ще мога да спра, и да съм още на пътя е не забучен някъде.

И да ти се оплача, избождам си очите с тоя код за сигорност да го въвеждам! :)


Engine: H23A2 160 ps
 
VIPER-CHДата: Петък, 04.04.2014, 01:36:27 | Message # 22
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote MonsterOOD ()
Айде сега пак на въпроса, гладки или нарязани дискове
http://www.iwsti.com/forums....rs.html

А нарязаните също имат по-малка контактна площ.


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
NSBOPДата: Петък, 04.04.2014, 10:40:13 | Message # 23
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
Благодарение на кода за сигурност в нашия форум няма ботове, които продават часовници, кремове за уголемяване на мъжкото достойство и т.н. Ще го махна твоя код довечера като се прибера.

Да, нарязаните дискове имат по-малка контактна площ, но пък като дисковете се охлаждат по-бързо при агресивно спиране и фейдинга е по-малък.


 
pikaso906Дата: Петък, 04.04.2014, 12:23:04 | Message # 24
Кудан (9)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
Моите дискове също са набраздени и надупчени и съм много доволен от спирачната сила.Мисля.че набраздяването и за да се увеличи контактната площ и да се компенсира загубата и от дупките.Като бях със старите заводски дискове колата спираше също толкова добре.

 
MonsterOODДата: Петък, 04.04.2014, 14:36:04 | Message # 25
ARBITER

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 198
Статус: Офлайн
Ето ги обещаните снимки.



Нарезите на дисковете са за да отведят топлината и прахта от феродото. Дупките са за келепир ;)

Четох че тъй наречените нарязани дикове са шумни. Да ли е така?

Ето малко да се изфукам ;) С новата боя :)


Engine: H23A2 160 ps

Редактирано от NSBOP - Петък, 04.04.2014, 14:41:20
 
NSBOPДата: Петък, 04.04.2014, 14:45:36 | Message # 26
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
Това за шума за пълни глупости. Няма никаква разлика между нарязаните и стоковите. Освен може би ако не лежиш на капака с глава до джантата за да сравняваш шума :D

Моите изглеждат така:

Приложени файлове: 4326683.jpg (120.4 Kb)


 
pikaso906Дата: Петък, 04.04.2014, 15:14:06 | Message # 27
Кудан (9)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
За дупките също не е вярно.Това се отнася само за тези които са само с вдлъбнатини. :D Довечера ще кача и моите.



Редактирано от pikaso906 - Петък, 04.04.2014, 15:14:49
 
MonsterOODДата: Петък, 04.04.2014, 15:30:19 | Message # 28
ARBITER

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 198
Статус: Офлайн
Мисля на тези да се спра.....

http://www.ebay.co.uk/itm/GROOVED-BRAKE-DISCS-FRONT-REAR-BB2-PRELUDE-2-3-16v-/180315980917?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3APrelude&hash=item29fbab8475

Мнения?


Engine: H23A2 160 ps
 
VIPER-CHДата: Петък, 04.04.2014, 18:57:49 | Message # 29
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote pikaso906 ()
Мисля.че набраздяването и за да се увеличи контактната площ и да се компенсира загубата и от дупките.
Как може да отнемаш материал(От набраздяване) и да увеличиш контактната повърхност? B)
Дупките по диска са за олекотяване и отвеждане на газовете.


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
pikaso906Дата: Петък, 04.04.2014, 20:17:30 | Message # 30
Кудан (9)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
Quote VIPER-CH ()
Как може да отнемаш материал(От набраздяване) и да увеличиш контактната повърхност?


По същия начин по които плочите на акомулатора (не знам как се наричат) са на разни квадратчета за да се увеличи контактната повърхност с киселината.

На снимките се вижда даже и част от набраздяването.
Приложени файлове: 1969930.jpg (44.2 Kb) · 3715213.jpg (87.2 Kb)




Редактирано от pikaso906 - Петък, 04.04.2014, 20:23:18
 
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda