Спирачни дискове
|
|
VIPER-CH | Дата: Петък, 04.04.2014, 01:03:28 | Message # 16 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| http://www.ebay.com/itm....a3bae66
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Петък, 04.04.2014, 01:05:20 |
|
| |
MonsterOOD | Дата: Петък, 04.04.2014, 01:06:48 | Message # 17 |
ARBITER
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 198
Статус: Офлайн
| Дисковете не ми харесват като ги гледам. Имат бразди (пътеки) не са огледални. Ще видя да ги махна тези накладки. За помпата, не съм стигнал до нея. Ще я разглобя като сменям течността и ще видя как са луфтовете. За Гуметата са си перфектни.
Engine: H23A2 160 ps
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Петък, 04.04.2014, 01:08:51 | Message # 18 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote MonsterOOD ( ) Дисковете не ми харесват като ги гледам. Имат бразди (пътеки) не са огледални. От тук трябваше да започнеш,нямаш достатъчна контактна повърхност Сменяй ги заедно с накладките
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Петък, 04.04.2014, 01:09:22 |
|
| |
eDaniel | Дата: Петък, 04.04.2014, 01:10:42 | Message # 19 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Спирачките на новите коли са по-директни. Това не значи обаче във всички случаи, че спират по-добре. Все пак за 14 години или колкото там е разликата между твоята кола и тази Октавия бая са подобрили така нареченият pedal feel. На новите коли като натиснеш спирачката и коват много бързо и рязко. По-старите трябва да се натиснат повече за да се получи същият ефект. С пълно ревизиране на системата вероятно ще получиш подобрение, но не очаквай чудеса.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
MonsterOOD | Дата: Петък, 04.04.2014, 01:14:20 | Message # 20 |
ARBITER
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 198
Статус: Офлайн
| За повече видима информация, утре ще ги снимам за да се види точно и ясно в какво състояние са.
Айде сега пак на въпроса, гладки или нарязани дискове
Engine: H23A2 160 ps
|
|
| |
MonsterOOD | Дата: Петък, 04.04.2014, 01:18:17 | Message # 21 |
ARBITER
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 198
Статус: Офлайн
| eDaniel, така е Дани, прав си, но искам просто да съм сигурен че утре от 160 ще мога да спра, и да съм още на пътя е не забучен някъде.
И да ти се оплача, избождам си очите с тоя код за сигорност да го въвеждам!
Engine: H23A2 160 ps
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Петък, 04.04.2014, 01:36:27 | Message # 22 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote MonsterOOD ( ) Айде сега пак на въпроса, гладки или нарязани дискове http://www.iwsti.com/forums....rs.html
А нарязаните също имат по-малка контактна площ.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
NSBOP | Дата: Петък, 04.04.2014, 10:40:13 | Message # 23 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Благодарение на кода за сигурност в нашия форум няма ботове, които продават часовници, кремове за уголемяване на мъжкото достойство и т.н. Ще го махна твоя код довечера като се прибера.
Да, нарязаните дискове имат по-малка контактна площ, но пък като дисковете се охлаждат по-бързо при агресивно спиране и фейдинга е по-малък.
|
|
| |
pikaso906 | Дата: Петък, 04.04.2014, 12:23:04 | Message # 24 |
Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| Моите дискове също са набраздени и надупчени и съм много доволен от спирачната сила.Мисля.че набраздяването и за да се увеличи контактната площ и да се компенсира загубата и от дупките.Като бях със старите заводски дискове колата спираше също толкова добре.
|
|
| |
MonsterOOD | Дата: Петък, 04.04.2014, 14:36:04 | Message # 25 |
ARBITER
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 198
Статус: Офлайн
| Ето ги обещаните снимки.
Нарезите на дисковете са за да отведят топлината и прахта от феродото. Дупките са за келепир
Четох че тъй наречените нарязани дикове са шумни. Да ли е така?
Ето малко да се изфукам С новата боя
Engine: H23A2 160 ps
Редактирано от NSBOP - Петък, 04.04.2014, 14:41:20 |
|
| |
NSBOP | Дата: Петък, 04.04.2014, 14:45:36 | Message # 26 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Това за шума за пълни глупости. Няма никаква разлика между нарязаните и стоковите. Освен може би ако не лежиш на капака с глава до джантата за да сравняваш шума
Моите изглеждат така:
|
|
| |
pikaso906 | Дата: Петък, 04.04.2014, 15:14:06 | Message # 27 |
Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| За дупките също не е вярно.Това се отнася само за тези които са само с вдлъбнатини. Довечера ще кача и моите.
Редактирано от pikaso906 - Петък, 04.04.2014, 15:14:49 |
|
| |
MonsterOOD | Дата: Петък, 04.04.2014, 15:30:19 | Message # 28 |
ARBITER
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 198
Статус: Офлайн
| Мисля на тези да се спра.....
http://www.ebay.co.uk/itm/GROOVED-BRAKE-DISCS-FRONT-REAR-BB2-PRELUDE-2-3-16v-/180315980917?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3APrelude&hash=item29fbab8475
Мнения?
Engine: H23A2 160 ps
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Петък, 04.04.2014, 18:57:49 | Message # 29 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote pikaso906 ( ) Мисля.че набраздяването и за да се увеличи контактната площ и да се компенсира загубата и от дупките. Как може да отнемаш материал(От набраздяване) и да увеличиш контактната повърхност? Дупките по диска са за олекотяване и отвеждане на газовете.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
pikaso906 | Дата: Петък, 04.04.2014, 20:17:30 | Message # 30 |
Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| Quote VIPER-CH ( ) Как може да отнемаш материал(От набраздяване) и да увеличиш контактната повърхност?
По същия начин по които плочите на акомулатора (не знам как се наричат) са на разни квадратчета за да се увеличи контактната повърхност с киселината.
На снимките се вижда даже и част от набраздяването.
Редактирано от pikaso906 - Петък, 04.04.2014, 20:23:18 |
|
| |