IACV
|
|
bardyzi | Дата: Събота, 29.11.2014, 18:42:50 | Message # 1 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 332
Статус: Офлайн
| Колеги здравейте, да питам и аз по тази тема. Как точно се извършва процедурата, всмисъл ясно е, че се сваля почиства със спрей за карборатори, но трябва ли нещо друго да се прави по системата, някъде беше споменато че пробката се отваря на термостата или нещо подобно? И как се обучава после Iacv-то след монтаж? Поздрави.
Животът е кратък. Трябва ни скорост, за да постигнем това, което желаем. С.Хонда
|
|
| |
Garfi | Дата: Събота, 29.11.2014, 19:57:46 | Message # 2 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Ако имаш под ръка сервизно ръководство погледни там. Не че не искам да ти обясня но там си пише точните стъпки и обороти които се гонят в отделните етапи на настойка.
|
|
| |
bardyzi | Дата: Събота, 29.11.2014, 20:34:40 | Message # 3 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 332
Статус: Офлайн
| Не намирам точно след почистването какви стъпки се извършват в ръководството , но забелязах, че при наглсянето на оборотите на празен ход за h22a ги дават да са към 900 заради налягането на маслото . Вярно ли е това?
Животът е кратък. Трябва ни скорост, за да постигнем това, което желаем. С.Хонда
|
|
| |
Garfi | Дата: Неделя, 30.11.2014, 04:03:06 | Message # 4 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Надявам се да не съм объркал нещо. Спи ми се
Редактирано от Garfi - Неделя, 30.11.2014, 04:49:52 |
|
| |