Дино графики / резултати
|
|
rollin | Дата: Неделя, 28.12.2014, 21:21:55 | Message # 16 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Мда така е, аз не казвам че след това спира но на диното това са показанията... Мога да ти кача и моята дето който я е карал знае как вървеше след 5500 об. ама момента ми падаше яко. Наистина не е нормално в началото да е като кардиограма, но няма и как до последния оборот да расте въртящия момент.
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
murdera | Дата: Неделя, 28.12.2014, 21:58:39 | Message # 17 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 372
Статус: Офлайн
| Графиката на Заппа е по-скоро теоритична как би трябвало да изглежда, но реално конете ще са доста надолу, а въртящия ще почне да пада доста по-рано. Има качвани на дино х22а7ци , пишете в гоогле h22a7 dyno и гледайте ps. нито х23,нито х22а/2/4/5/7 и т.н ще си изкара конете , които са обявени на хартия....
Редактирано от murdera - Неделя, 28.12.2014, 22:08:30 |
|
| |
eDaniel | Дата: Понеделник, 29.12.2014, 00:03:57 | Message # 18 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Имайте предвид, че всяко едно дино има параметър, който се нарича (груб превод) "фактор на заглаждане". Лично според мен на заводските графики този фактор (поне по мои наблюдения) е винаги почти на макс. Първо това изглажда малките разлики от кола до кола, и после дава по-осреднен резултат, по-мазна и плавна графика, с по-малко резки пикове.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
murdera | Дата: Понеделник, 29.12.2014, 10:56:51 | Message # 19 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 372
Статус: Офлайн
| И това е така, но 3те графики , които си качил са на 1 и също дино. Ти пикваш 221нМ, докато при Перси са 191 при 2500об.(а на 2700 падат до 171(което трудно ще се заглади, разликата е много голяма за мн малко обороти). Иначе тея заводските коне са обявени при някакви идеални условия(като темп,налягане,влажност) , на чисто нов мотор, на който липсват катализатори,резонатори,гърнета,генерации,хидравлика,алтернатор и т.н. Гол мотор с колектор и към маховика е закачено диното... И като накичиш колата обратно с всичките изборени неща + 200хил+ км и ето как от 200к.с вади 175-180 ps. нормално в въртящия да пада след 5200-5500, все пак обороти х нМ идват коне, ако момента стои до 7к, конете ще станат ужасно много(пример за двигател с ГОЛЯМО VE - F20C)
Редактирано от murdera - Понеделник, 29.12.2014, 10:59:52 |
|
| |
NSBOP | Дата: Понеделник, 29.12.2014, 10:59:24 | Message # 20 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Имах предвид за стоковите графики, че са много замазани.
|
|
| |
murdera | Дата: Понеделник, 29.12.2014, 11:37:14 | Message # 21 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 372
Статус: Офлайн
| Ето сравнение м/у авансовите таблици на сток P13 JDM ЕКУ и след кат малко съм ги "пипнал" .
No vtec, stock
Vtec, stock
No vtec, пипната
Vtec, пипната
Редактирано от murdera - Понеделник, 29.12.2014, 11:44:09 |
|
| |
ZAPPA | Дата: Вторник, 30.12.2014, 00:04:29 | Message # 22 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
eDaniel | Дата: Вторник, 30.12.2014, 01:00:30 | Message # 23 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Не лъжат бре Просто правят графиката по-лесно разбираема и статистически по-вярна.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
Jack | Дата: Вторник, 30.12.2014, 02:08:34 | Message # 24 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
| Да кача ли и мойта тука?
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 30.12.2014, 02:53:11 | Message # 25 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Ко чакаш?
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
Jack | Дата: Вторник, 30.12.2014, 05:12:48 | Message # 26 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
| Това ми е със стоковия х22а и турбо
|
|
| |
Jack | Дата: Вторник, 30.12.2014, 05:17:37 | Message # 27 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
| Това с Mahle бутала и Eagle биели. Свалена компресия до 9:1 и куп други щуротии
Редактирано от Jack - Вторник, 30.12.2014, 05:26:09 |
|
| |
Jack | Дата: Вторник, 30.12.2014, 05:26:55 | Message # 28 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
| Не става от телефона да кача снимки. Сорри
|
|
| |
NSBOP | Дата: Вторник, 30.12.2014, 09:29:48 | Message # 29 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Сложи линк към снимката просто. От другият месец ще увелича максималният размер на снимките с една идея.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 30.12.2014, 23:03:17 | Message # 30 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Ех тез модерни технологии...свършиха се компютрите и с телефоните почнахме Той не е ли за "ало,ало"?
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |