Дино графики / резултати
|
|
|
murdera | Дата: Събота, 27.12.2014, 20:50:28 | Message # 2 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 372
Статус: Офлайн
| х 1.09 корекция по DIN за реалните коне
пс. на Перси графиката е отвратителна, защо е като кардиограма и в-тека включва доооста късно??? пс.2 сега съм изчистил дребни грешки и няма да има дупка м/у 3500 и 4500, като след 6300 ще държи още повече конете...
Редактирано от murdera - Събота, 27.12.2014, 20:51:50 |
|
| |
eDaniel | Дата: Събота, 27.12.2014, 22:14:44 | Message # 3 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Перси е с H22A7 мотор и стокова генерация за F20A4
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
persssi | Дата: Събота, 27.12.2014, 23:25:40 | Message # 4 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
| Странно защо VTECа се вклзчва толкова късно, чак при 5500 5600 RPM, а ECU то е оригиналното за мотора. Нкъде четох, че VTECа се включва при 5000 до 5600 оборота при различните H22A мотори.
"The VTEC engine's change-over from the low- to high-speed valve timing and lift operation occurs around 5000-5600 rpm." http://www.preludeonline.co.uk/5GenType-S.html
Редактирано от persssi - Неделя, 28.12.2014, 09:23:07 |
|
| |
ZAPPA | Дата: Неделя, 28.12.2014, 00:17:53 | Message # 5 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
persssi | Дата: Неделя, 28.12.2014, 09:44:15 | Message # 6 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
| За да може да сравняваме по добре графиките, ще напиша какви перформънс части има по колата: - Олекотен маховик - Fidanza; - Олекотени ролки (хидравлика, колнов вал, алтернатор) - Ralco; - Въздушен филтър - K&N панелен; - Type S air intake; - Катализатор, НЕ.
Двигател H22A7; ECU, оригналото за H22A7 с всички ламбди и датчици; Изпускателен колектор, оригинален от H22A7 до катализатора; Генерация, оригинална за F20A4.
Редактирано от persssi - Неделя, 28.12.2014, 09:52:03 |
|
| |
murdera | Дата: Неделя, 28.12.2014, 09:50:26 | Message # 7 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 372
Статус: Офлайн
| Значи-смени генерацията на поне 60мм вътрешно, защото губиш страшно много нМ и направи ремап на колата, да се изгладят куците авансови спадове на заводския комп и ест. за да държи правилните смеси в целия диапазон. Иначе с оглед на А7цата и нещата които си сложил, резултата е крайно слаб(искам да звучи като градивна критика, не като заяждане или нещо подобно)
|
|
| |
batkosio | Дата: Неделя, 28.12.2014, 09:50:58 | Message # 8 |
BKDM
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 915
Статус: Офлайн
| За Type S интейка що премълчаваш
|
|
| |
persssi | Дата: Неделя, 28.12.2014, 09:56:17 | Message # 9 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
| Quote batkosio ( ) За Type S интейка що премълчаваш Защото е аналогичен на този, който има в Акорд Тайп Р и който е стандартен за H22A7 . Според мен е Type S интейкът е перформънс част за H22A5 и другите H22A по 200 кс. За H22A8 и H22A 220 кс. с стандартно оборудване.
|
|
| |
eDaniel | Дата: Неделя, 28.12.2014, 13:13:50 | Message # 10 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Дори и само генерацията да се смени пак ще има осезаемо подобрение.
Очаквайте скоро "преди и след генерацията"
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
persssi | Дата: Неделя, 28.12.2014, 18:48:18 | Message # 11 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
| Quote murdera ( ) Значи-смени генерацията на поне 60мм вътрешно, защото губиш страшно много нМ и направи ремап на колата Генерацията, ... щом Дани е рекъл, ще трябва да я сменя нема начин , но за ремап на ECUто много се чудя. Аз специално исках да запазя оригиналният компютър към мотора. Според мен трудно ще намериш по добри настройки за сток или почти сток сетъп (за справка графиките, които ZAPPA е пуснал) и малко ми е странно, защо графиката на въртящият момент е толкова неравномерна.
|
|
| |
murdera | Дата: Неделя, 28.12.2014, 19:12:15 | Message # 12 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 372
Статус: Офлайн
| Защото има пикове и спадове на аванса в таблиците извън витек, не си мисли, че заводските настройки са оптималните,да не кажа, че (поне на хондите) са доста "ръбави" и без корекции се получават такива "кардиограми" .... ps. с ремап може да не изкараш много пикови коне, но в ниски и средни(там където има "дупка") като се изгладят авансовите и горивните карти, ще останеш изненадан от резултата. Виж на 5500рпм каква е разликата в конете м/у твоите и на Дани, като разликата в пиковите са 5-6к.с
Редактирано от murdera - Неделя, 28.12.2014, 19:20:59 |
|
| |
ZAPPA | Дата: Неделя, 28.12.2014, 21:00:35 | Message # 13 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
rollin | Дата: Неделя, 28.12.2014, 21:05:10 | Message # 14 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| ZAPPA, тая графика само на лист ще я видим ми се струва... Доста графики на Хонди (и не само) съм гледал, ама атмосферен двигател да държи момента до края не съм виждал... Масово след около 5500 6000 оборота започва доста бързо да спада.
пп.. имайте и в предвид, че голямото шарене на момента идва и от голямата резолюция на която излиза разпечатката.
Това е най праватя графика на въртящ момент дето съм виждал на H серия(щото нали за тях говорим все пак)
Ето тука намерих и дино графика на Иво на Х23-то с някви леки модове.
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
Редактирано от rollin - Неделя, 28.12.2014, 21:22:53 |
|
| |
ZAPPA | Дата: Неделя, 28.12.2014, 21:16:53 | Message # 15 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |