Загуба на антифриз
|
|
schnapps | Дата: Неделя, 01.01.2012, 14:01:58 | Message # 1 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Stara Zagora/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 241
Статус: Офлайн
| Здравейте колеги,имам загуба на антифриз около 100-200 грама в рамките на последния месец някъде.Нямам течове,това нормално ли е или е станала няква беля от лошо масло или избила гарнитура ?
Taка,попрочетох мнения в други форуми и стигнах до извода,че може да е от дефектен термостат или проблем с газовата ( с газов инжекцион съм) ,вмъквам термостата понеже имах съмнения,че нещо не работи нормално,в смисъл колата загрява,но когато я пусна по инерция или карам по-надолнище на скорост без да давам газ от 90 градуса изстива до 45-50,което мисля,че не е нормално.Не знам нещатата дали са свързани.... Мнения... ?
Редактирано от schnapps - Неделя, 01.01.2012, 15:04:09 |
|
| |
Mkilla | Дата: Неделя, 01.01.2012, 17:22:09 | Message # 2 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Ако изстива е термостат.Смени го за предпочитане с оригинален такъв и ще спре да "настива".В града не се усеща много , че по задръствания си загрява що годе нормално , но като тръгнеш на по дълга отсечка да караш тогава си усещаш как пада температурата Все си мисля , че загубата на антифриз не е свързана с термостата но нека другите по-разбиращи споделят.Може да имаш лек теч от водна помпа а тя знаеш къде е завряна и е почти невъзможно да видиш дали тече или не ако не махнеш предпазният капак , защото при тези високи градуси течността се изпарява бързо.Може да се здала багажа гарнитурата на водната помпа.Огледай добре и радиатора навсякаде.Обикновенно тече когато е под налягане т.е колата да работи.Не бързай и виж едно по едно по-лесните неща и тогава мисли за по-сериозни.Поздрави
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
Garfi | Дата: Неделя, 01.01.2012, 18:44:57 | Message # 3 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Стрелката за температурата на антифриза трябва да седи като закована без значение от натоварването на двигателя! Определено си за термостат по това което обесняваш относно движението на стрелката. Загобата на антифриз има три варианта (поне най-разпространените) 1- Теч от радиатора. В много случаи доста трудно забележим, особенно ако е в долната част на радиатора и теча е сравнително малък. 2- Водната помпа. Също почти незабележим, защото има капаци които не позволяват директен визуален контакт с нея и в същото време антифриза се изпарява преди да е стигнал под капака на ангренажа. 3- Гарнитура на главата. Този проблем ако не се лъжа се хваща с някакъв тестер който улавя изгорели газове в антифриза вследствие изпуснала гарнитура на главата.
Разбира се има още варианти като например, връзките на изпарителя или радиаторчето на парното в купето.
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Неделя, 01.01.2012, 20:56:18 | Message # 4 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Вероятноста да е глава както ти е минавало като сьмнение е много малко. F серията са страхотно здрави и издьржливи двигатели. И аз подкрепям колегите за радиатор или водна помпа като повече клоня кьм радиатор. Ако си с оригиналния ,нищо чудно да е протекьл от местата кьдето се сьединяват казанчетата с радиатора. Такива са мойте наблюдения от моя Прелюд както и от Прелюди на колеги.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
nightfighter | Дата: Понеделник, 02.01.2012, 00:24:08 | Message # 5 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| И според мен, термостата ти е за смяна!Ако всичко ти е наред, температурата на двигателя не трябва да играе,независимо от режима на работата му.Относно загубата на антифриз,колегите доста точно са ти изброили възможностите.Огледай за течове,когато колата е загряла, надали ще видиш нещо ако теча е малък,затова погледни след като изстине също.Понякога тогава протича, и по добре се вижда.Може да пробваш с препарат за запушване на течове от охладителната система,макар че ефективността му е доста спорна(много зависи от къде тече). По мои наблюдения ,тези препарати са много ефективни ,когато има пробив в метална част,но когато тече при снадка между метал и гума не вършат много добра работа. Признаци за пробив в гарнитура на главата освен загубата на антифриза са:наличие на мехурчета газ в радиатора ,когато го напълниш до гърловината(иначе при хонда няма как да ги видиш),втвърдяване на маркучите,различен цвят на някоя от свещите. Но колега,гарнитура на глава не си заминава току ей така,затова първо провери всички останали възможности.
|
|
| |
Mkilla | Дата: Понеделник, 02.01.2012, 21:45:12 | Message # 6 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Имам и оригинална гарнитура за водната помпа та ако е от нея можеш да ми пишеш.Но провери първо всичко което е написано в редовете горе.Оригиналният термостат отваря на 72 градуса и ако не ти се дават 84лв за такъв то поне гледай да отговарят градусите като на твоя ( освен ако и той не е оригинален ).Да те питам , а капачката как е ? Затегнал ли си я добре ако си я отварял преди да видиш че има липса на течност ? От нея също би могло да се губи по малко
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
schnapps | Дата: Неделя, 08.01.2012, 12:26:04 | Message # 7 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Stara Zagora/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 241
Статус: Офлайн
| Да,всичко е затегнато добре,сега в момента го дебна от къде може да е,а термостата тези дни ще го сменям и ще ви кажа как е . Поздрави и ви благодаря за съветите Added (08.01.2012, 11:26:04) --------------------------------------------- Колеги,термостата го смених тази седмица и проблема се оправи,даже разхода слезна малко надолу. Колкото до антифриза,не съм открил още от къде е ,но пък и интересното е ,че няма загуба на течност последната седмица Сега обаче друг "проблем" ми излезна,но в друга тема Благодаря на всички които дадохте идеи
|
|
| |