bardyzi | Дата: Петък, 08.05.2015, 08:19:03 | Message # 1 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 332
Статус: Офлайн
| Здравейте колеги, та за сагата с горивния филтър. Както повечето бихте си помислили горивен филтър смяна , тва е фасулска работа дори за непрофисионалисти , да ама не! Тъй като моя майстор, който се грижи за нея -Дидо, ми отказа да го смени с извинението, че бил счупил някакъв ключ ме прати в Бултрако. Викам добре там, ще е . Взех филтър неоригинален (АМЦ) и се разбрахме с тях да им я оставя в 9ч и до 12ч да я взема.Обадиха се към 14ч имало проблем , новия филтър течал , три пъти го сваляли и слагали и не ставал после върнаха стария . Показват ми новия в долната част вътре в гнездото коносчето леко нарушено и явно от това не става . После погледнах от доло колата , шестостена който влиза във филтъра доста позамазан . Голяма тъпотия.
Животът е кратък. Трябва ни скорост, за да постигнем това, което желаем. С.Хонда
|
|
| |
Lordini | Дата: Петък, 08.05.2015, 13:45:31 | Message # 2 |
Paintballer
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 350
Статус: Офлайн
| При Чавдар, няма подобни грижи, сваля се половината окачване в ляво и работата се свършва без да се трошат и замазват тръбички и гайки.
Ако някой се е опитал мързеливата да го свали от горе, най-вероятно от там е получен проблема.
Продаден - SOLD Honda Prelude 1997 / H22a5 / 2.2 VTEC / 4WS / Горд собственик - Proud owner Honda CBR 2003 / F4i Sport / STUNT /
|
|
| |