| 
				
				Съмнение за бавно загряващ двигател
				 | 
 | 
 | Garfi | Дата: Понеделник, 16.01.2012, 21:46:25 | Message # 1 |  
 just driver 
  
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели 
Съобщения: 2104 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Здравейте   От няколко месеца наблюдавам прелюда и имам съмнение, че загрява малко по-бавно от колкото миналата зима. Това явление започнах да наблюдавам от както смених радиатора, и съмнението ми е, че след като съм източил антифриза нещо е станало с термостата, който смених преди година. Съмнението ми е, че термостата не затваря плътно и пропуска антифриз към големия кръг. Днес се видяхме с @eldesa и ми направи впечатление, че неговия прелюд загрява значително по-бързо с което моите притеснения се затвърдиха.   Какви предположение бихте дали вие на описания по този начин случай?
 |  
|   | 
 |    | 
 | Mkilla | Дата: Понеделник, 16.01.2012, 22:04:58 | Message # 2 |  
 5th gen F20A4 
  
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели 
Съобщения: 2171 
 
Статус: Офлайн 
 
 | А пада ли температурата когато си в движение ? Според мен за да загрява бавно е виновен термостата.С какъв си го сменил ако не е тайна ?     P.S От кога наблюдаваш , че бавно загрява ? Не е от радиатора това че загрява бавно по-скоро ще ПРЕгрява ако има проблем с него  
  Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold   Honda Civic FN2 Type R - now   Honda Civic Aerodeck - now
 
 Редактирано от Mkilla - Понеделник, 16.01.2012, 22:07:20  |  
|   | 
 |    | 
 | mom4i74 | Дата: Понеделник, 16.01.2012, 22:28:54 | Message # 3 |  
 Джудан (10) 
  
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели 
Съобщения: 2166 
 
Статус: Офлайн 
 
 | И според мен проблема ще е в термостата.То няма друга причина. Ровера много бьрзо загряваше дори на място като работи.
  HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
 |  
|   | 
 |    | 
 | Garfi | Дата: Вторник, 17.01.2012, 12:27:08 | Message # 4 |  
 just driver 
  
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели 
Съобщения: 2104 
 
Статус: Офлайн 
 
 | В движение си държи нормалната температура, има си парно, само бавно загрява когато е стояла колата дълго време т.е цяла нощ. Принципно съм запознат с проблемите които дава развален термостат но това което сега се случва ми е непознато.   Първия термостат си го монтирах сам и нямах проблеми, наложи се да посетя прехваления Омбре за отстраняване на един теч на антифриз при което видял, че термостата не ми бил какъвто трябва и го сменил с незнам какъв. Тези смени стават преди около година както съм написъл по-горе. Добре, че си взех стария термостата и мисля да си го сложа пък да видя как ще е.
 |  
|   | 
 |    | 
 | Mkilla | Дата: Вторник, 17.01.2012, 13:20:49 | Message # 5 |  
 5th gen F20A4 
  
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели 
Съобщения: 2171 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Има вариант всичко да е наред тогава но до сега е било топло а сега е студено и не си му обръщал такова внимание.Според мен си вземи оригинален термостат и забравяш за всякакви проблеми.
  Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold   Honda Civic FN2 Type R - now   Honda Civic Aerodeck - now
 
 Редактирано от Mkilla - Вторник, 17.01.2012, 14:22:32  |  
|   | 
 |    | 
 | HRC | Дата: Вторник, 17.01.2012, 14:25:54 | Message # 6 |  
 HONDA LOVER 
  
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели 
Съобщения: 252 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Quote (Garfi)  Съмнението ми е, че термостата не затваря плътно и пропуска антифриз към големия кръг.     Аз споделям тази теория, че не затваря напълно и топлиш големия кръг.    
 
  
 |  
|   | 
 |    | 
 | NSBOP | Дата: Вторник, 17.01.2012, 14:35:19 | Message # 7 |  
 МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT 
  
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка 
Съобщения: 2055 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Quote (Mkilla) Има вариант всичко да е наред тогава но до сега е било топло а сега е студено и не си му обръщал такова внимание.Според мен си вземи оригинален термостат и забравяш за всякакви проблеми.     И аз бих сменил термостата дори и при най-малко съмнение, че в него е проблема (стига да не е сменян наскоро).
 
  
 |  
|   | 
 |    | 
 | schnapps | Дата: Вторник, 17.01.2012, 16:22:29 | Message # 8 |  
 Рокудан (6) 
  
Град/Държава: Stara Zagora/Bulgaria
Група: Напреднали 
Съобщения: 241 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Колега,понеже моя го смених има няма преди 2-3 седмици,виж си двата маркуча за вода които излизат и влизат от радиатора,ако и двата са топли е за смяна,понеже до преди да сменя моя при мене се затопляше само единия,но в последствие и другия като позагрее,но сега не е така-сега единия е студен дори и в оптимален режим на работна температура.
 |  
|   | 
 |    | 
 | Mkilla | Дата: Вторник, 17.01.2012, 18:19:18 | Message # 9 |  
 5th gen F20A4 
  
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели 
Съобщения: 2171 
 
Статус: Офлайн 
 
 | В крайна сметка старите майстори знаете какви съвети даваха "Ооо термостата ли ти е проблем ? Еми нямам в момента наличен за твойта кола ама имам вестник !!:)) Хайде , дай 5 лева да пия 1 бира и да те няма  
  Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold   Honda Civic FN2 Type R - now   Honda Civic Aerodeck - now
 
 Редактирано от Mkilla - Вторник, 17.01.2012, 18:20:01  |  
|   | 
 |    | 
 | Garfi | Дата: Вторник, 17.01.2012, 18:57:34 | Message # 10 |  
 just driver 
  
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели 
Съобщения: 2104 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Момчета, няма някакъв сериозен проблем, просто ми се струва, че колата загрява по-бавно от тази на @eldesa. Ще сменя термостата при първа възможност и ще пиша.
 |  
|   | 
 |    | 
 | eldesa | Дата: Четвъртък, 19.01.2012, 12:58:40 | Message # 11 |  
 Джудан (10) 
  
Град/Държава: /Bulgaria
Група: Приятели 
Съобщения: 1207 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Ако искаш да премахнеш или потвърдиш съмненията само кажи кой ден да стане това. Казваш и часа и аз малко преди това засичам при студен двигател за колко време по инфоборда каква температура подържам и след това идвам при теб.Закачваме на твоята инфоборда и запускаме твоя двигател и сравняваме.Няма да е най точно защото моята е на вън а твоята в гараж но пак че получиш някаква представа.
 
  
 |  
|   | 
 |    | 
 | ManiaK | Дата: Четвъртък, 19.01.2012, 14:54:18 | Message # 12 |  
 Templar 
  
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Приятели 
Съобщения: 365 
 
Статус: Офлайн 
 
 | няма ли най-лесно да е да го демонтираш и с една тенджерка с вода върху котлона да измериш на какви градуси отваря термостата   ето ги техническите стойности    
  ManiaK's Lude
 |  
|   | 
 |    | 
 | Garfi | Дата: Четвъртък, 19.01.2012, 15:51:06 | Message # 13 |  
 just driver 
  
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели 
Съобщения: 2104 
 
Статус: Офлайн 
 
 | ManiaK, това би бил най-разумния подход, всичко друго ми се струва доста субективно, но с @eldesa не ни пречи да си направим експеримента за който той спомена.
 |  
|   | 
 |    | 
 | Mkilla | Дата: Четвъртък, 19.01.2012, 18:58:44 | Message # 14 |  
 5th gen F20A4 
  
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели 
Съобщения: 2171 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Само незнам защо пише 76-80 градуса като оригиналният отваря на 72 градуса на 100% съм сигурен поне при мотор F20A4;) И от тук се сещам за въпроса дали има вариант да ти е наред термостата но просто да отваря примерно на 80 градуса както е написано на снимката и от там да идва проблема ако може да се нарече проблем  
  Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold   Honda Civic FN2 Type R - now   Honda Civic Aerodeck - now
 
 Редактирано от Mkilla - Четвъртък, 19.01.2012, 19:00:00  |  
|   | 
 |    | 
 | Garfi | Дата: Петък, 20.01.2012, 12:33:58 | Message # 15 |  
 just driver 
  
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели 
Съобщения: 2104 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Mомчета, теста с @eldesa е направен!   Двете коли загряват за еднакво време, приблизително за 11мин. стигнаха 82 градуса засичано по инфоборд, с изглючено парно при работа на място. Лично за мен си доказах, че трябва да се внимава със субективните преценки.   Благодаря на всички включили се в темата      
 |  
|   | 
 |    |