Ретрофит на фарове и стопове - ОФИЦИАЛНАТА ТЕМА ;)
|
|
xtuners | Дата: Петък, 18.12.2015, 23:02:26 | Message # 16 |
Годан (5)
Град/Държава: Vladaya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 130
Статус: Офлайн
| Днес минах през моя приятел в сервиза в Дружда ( Дженеръс Ауто - опел ) . Знам, че там имат една много добра машинка и един работник, който наистина знае какво прави.
Реглажа на фаровете протича по много интересен начин. Лъча на фара се проектира в машината при предварително зададени стойности за биксенон лупи и един индекс от Хонда ( не разбрах точно за какво става дума ). След това рефлекторите се позиционират според зададени три точки, които трябва да съвпаднат с чупките, които се виждат при проекцията на всяка лупа. За всеки фар, рефлектора се позиционира според една графика, тоест позицията на рефлекторите е различна. След като всичко е готово, фаровете се регулират на височина.
Към момента, на позиция на моторчето 1 ( тоест аз сам в купето ) , фаровете светят винаги под задното стъкло на предната кола, за да не заслепяват. От осовата линия надясно, светлината става два пъти по-силна, като се осветява много добре пространството пред самата кола, но в моята лента, а също така и банкета в дясно. Колите, които се движат срещу теб, не виждат светлината право в очите си, защото линията, която прави лупата на къси светлини, е винаги под предното стъкло на отсрещната кола.
Дългите светлини идват малко високо, поради позицията на лупата. Светлината на пътя е добра, но не е отлична, което за мен не е важно, защото късите са толкова добри, че дългите изобщо не ми трябват.
Като цяло, тези лупи без реглаж НЕ светят. Истината е в професионалния реглаж и разликата е осезаема.
Лупите като цяло не са сложени добре. Това се потвърди и при реглажа. Видимо няма забележка.. настроени са, колата не изглежда "кривогледа", но рефлекторите са завъртени почти максимално навътре ( е има още накъде, но като цяло са почти докрай ) . Лупите имаха нужда да отидат надолу ..много надолу, за да не светят в космоса, което е добре, защото се отдалечиха от стъклото. Има обаче разлика в нивото на рефлектора и на тази бленда, която е закачена на стъклото. Не знам дали това е нормално, не ми е направило впечатление как беше преди това. Ето снимки на къси и на дълги светлини с телефона ( качеството е наистина зле, няма нищо общо с действителността )
Къси:
Дълги:
Човека, който правеше реглажа веднага забеляза два дефекта:
1. На дълги светлини, лявата крушка дава някаква разсейка. Той смята, че това е от самата крушка, и че трябва да се смени с друга.
2. На къси светлини линията потъва надолу към края си, въпреки, че не трябва и човека нямаше обяснение защо е така. Аз имам, но не му го казах. Просто единия рефлектор беше закачен малко накриво !!! Не видях обаче да има сериозен проблем. Банкета се осветява много добре, но според него, линията трябва да е равна , дори с тенденция да се качва леко нагоре. Като например тази:
Било важно , особено когато колата се движи по разни широки булеварди като цяло. В такъв случай е възможно дясната част на пътя да не е толкова добре осветена, особено ако трябва да се четат знаци. Това не можах да го тествам, беше още светло , докато карах из широката част на София. Като цяло нещата са добре , не са на 100% , но са ок. Влагата от фаровете също започва да изчезва. Дано с боята всичко да е наред. Сега търся един модул, който да спира габаритите, като се пуснат късите. Искам на тъмно да свети само лупата във фара, а денем да свети само габарита и DRL модула. Това между другото са габаритите, които светят като за световно ( в черен фар без рефлектор )
http://www.xtuners.com
Редактирано от xtuners - Петък, 18.12.2015, 23:10:22 |
|
| |
xtuners | Дата: Петък, 18.12.2015, 23:14:23 | Message # 17 |
Годан (5)
Град/Държава: Vladaya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 130
Статус: Офлайн
| Quote persssi ( ) Да разбираме ли, че проектът е част от портфолиото ти и за поръчки да се обръщаме към теб:-) :-) :-) :-)
Да ти кажа .. не се чувствам сигурен в позиционирането на лупите. Останалата част за мен е лесна. Имам доста техника за рязане, а и по тази част ме бива много. Трябва от нета да изровим информация как точно се слагат лупите на позиция. Те се нагласят по дългите светлини и сигурно е лесно, но не знам как става. Не съм се интересувал просто.
http://www.xtuners.com
|
|
| |
xtuners | Дата: Петък, 18.12.2015, 23:22:07 | Message # 18 |
Годан (5)
Град/Държава: Vladaya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 130
Статус: Офлайн
| Quote ZAPPA ( ) ...и няма ли една снимка, да се види как стоят фаровете на колата? Ще взема да се зарибя. :D
Колата е много разглобена и мръсна към момента. Карам без брони, без прагове, без километраж и т.н. Имам ядове с лип кита , или по-точно с болтовете за закрепване ( не мога да намеря ), а също с мигачите и халогените. Мисля , че до една седмица ще сглобя всичко и ще направя снимки от всички ъгли. По принцип визията е въпрос на вкус и подлежи на промени за всеки индивидуален случай.
Това което ме кефи при моята кола, е че фаровете идват като завършек на цялата черна линия - стопове, заден капак, таван, преден капак, решетка. Освен това това изглеждат сякаш се сливат с капака и по-този начин са по-малко забележими и не се натрапват толкова много както преди.
http://www.xtuners.com
Редактирано от xtuners - Петък, 18.12.2015, 23:32:29 |
|
| |
xtuners | Дата: Петък, 18.12.2015, 23:29:31 | Message # 19 |
Годан (5)
Град/Държава: Vladaya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 130
Статус: Офлайн
| Quote NSBOP ( ) Калояне, смятай колко добре ги правиш нещата щом Запа се замисля за такава операция :D
Между другото и мен номер 3 ме радва доста за габарит/стоп...
Запа не мисля , че ще отвори фаровете си. Аз това го правих, защото с оригиналния сетъп нищо не виждам. Фаровете са ми като нови, но ...
В началото карах с 55W ксенон на късите и нещата бяха горе долу добре. Обаче много пречех на околните и полицията ( очевидно хаха ) После минах на 35W и спрях да виждам. Освен това в Германия примерно не можеш да караш с такъв ксенон .. трябва да е в лупа ако ще е афтър маркет. И понеже подготвям колата за едни по-добри времена, дай боже, когато ще имам време и средства да пътувам с нея към западна европа, та по този случай искам всичко да е изрядно за пътуване навън. Не искам да ми правят мизерии немски полицаи! Хубавото в случая е, че пътя отново се вижда като шофирам .. просто разликата е видима. Подобрих визията ( колата е като пепелянка ) , вече съм в 21 век и аз с DRL светлини и т.н.
http://www.xtuners.com
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Петък, 18.12.2015, 23:40:00 | Message # 20 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
xtuners | Дата: Събота, 19.12.2015, 00:25:10 | Message # 21 |
Годан (5)
Град/Държава: Vladaya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 130
Статус: Офлайн
| На чисто сив прелюд не става да се сложат чисто черни фарове. Стоят като тъмно петно.
http://www.xtuners.com
|
|
| |
xtuners | Дата: Събота, 19.12.2015, 01:01:03 | Message # 22 |
Годан (5)
Град/Държава: Vladaya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 130
Статус: Офлайн
| Странна работа. За сив Прелюд черни фарове не пасват, а на бял Прелюд черните фарове пасват повече от всичко на света
http://www.xtuners.com
Редактирано от xtuners - Събота, 19.12.2015, 01:02:12 |
|
| |
ZAPPA | Дата: Събота, 19.12.2015, 01:19:51 | Message # 23 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
xtuners | Дата: Събота, 19.12.2015, 01:37:47 | Message # 24 |
Годан (5)
Град/Държава: Vladaya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 130
Статус: Офлайн
| Моята боя пък лилавее. Не съм виждал друга такава.
http://www.xtuners.com
Редактирано от xtuners - Събота, 19.12.2015, 01:39:29 |
|
| |
xtuners | Дата: Събота, 19.12.2015, 02:15:14 | Message # 25 |
Годан (5)
Град/Държава: Vladaya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 130
Статус: Офлайн
|
http://www.xtuners.com
|
|
| |