GK007 | Дата: Вторник, 22.12.2015, 23:19:53 | Message # 1 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 159
Статус: Офлайн
| Колеги, реших да ви разкажа какво ми се случи с прелюда (5та ф20а4) преди 3 седмици. След като го обслужих с каквото имаше нужда (смяна хубаво масло Петронас от Мони, филтри, нов маркуч на хидравликата и нова гарнитура и реглаж на клапаните) абе като цяло, всичко от което имаше нужда с надежда за идната година да не ходя на механик в Италия. Тръгваме от София с един колега и супер пълна и тежка кола. След като минах към 250км някъде на магистралата в Сърбия спираме на ОМВ за тоалетна. Като влизам в завоя ми присветна лампата на маслото. И го споделям с колегата и той ми вика, абе на мен ми замираса на масло преди малко. Аз му казвам уверено, споко аз съм го сменил всичко е ок, но все пак отваряме капака. И какво да гледам, зад двигателя от страната на волана, всичко пълно с масло, ама яка мацаница. Звъним телефони ала бала портокала, викам 100% е сложена зле гарнитурата, тъй като е смениха предния ден и не бях карал колата. Както и да е, гледаме яко масло липсва, лампата още не свети. За късмет на 2 км имаше лудо сръбско село и ни упътиха до един майстор. Представете си огромен сърбин, абе от филмите на Костурица, пълно хахо! Ама сервизът му беше ок, чист, аз очаквах да разглабя колата в кукушарника. Та човекът изми целия двигателен отсек, подсуши я и отвори капака на клапаните. Какво да гледаме, сега не ми се качват снимки ама гарнитурата от едната страна, прехапана, скъсана почти до края. Майсторът в Сф като я слагал, явно я е притиснал и се е скъсала, да не говорим че 3л. ЧИСТО ново и скъпо масло липсват. Сърбина псува, псувахме и ние яко, доливаме 2 лт. Тотал 5в40 (като Петронаса) обаче пак не стига. Тоя пак почва нещо да псува и изкарва още литър Мотул 5в40. Викам му, брат ако налеш това, вече ще е с 3 различни марки. Но нямахме друго и бяхме на зор та така.... Човекът залепи гарнитурата, силиконизира отвътре по улея и отвън капака на клапаните и изчакахме да засъхне на спрял и запален двигател.
След 3 часа работа и малко псуване, тръгнахме, все пак трябва да стигнем до Милано, чака ни много път. На сърбина му оставих 75евра за работата и 4 литра масло. Викам си, дай да погледна колко струват разговорите в Сърбия, бях навъртял над 20мин обаждания и приемания. Тук идва големият бич, тъй като е извън ЕС, на мин 6.70лв. Та на операторът за тези безмислини разговори задължах 175лв. Късмет, кво да праиш, майсторът в Сф вдига ръце и вика че колата 10мин е била запалена и всичко било ок.... Нямам думи, викам му, приятел тази грешка ми струваше със старото масло към 450лв и едвам не останах без двигател по средата на Сърбия. Колата си стигна до Милано без проблеми и сега няма и следа от масло...късметът все пак беше на наша страна! Извинявам се за романа....Поздрави и Весела Коледа! Бъдете здрави, всичко друго се оправя! Галин
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Сряда, 23.12.2015, 00:08:41 | Message # 2 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
NSBOP | Дата: Сряда, 23.12.2015, 11:07:05 | Message # 3 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Голям филм колега. Радвам се, че в крайна сметка си се оправил, макар и да ти е излезнало скъпо. Защото има и по-лош филм... Поздрави!
|
|
| |