• Page 1 of 1
  • 1
Forum moderator: ZAPPA, NSBOP, batkosio  
отопляеми огледала
NightRiderДата: Вторник, 12.01.2016, 22:30:40 | Message # 1
Aristocrat

Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
Пичове може ли някой да ми обясни как да си свържа  реотаните . За сега нямам копче за огледалата с допълнение за нагревателите.  Имам идея за момента да го вържа на отделен бутон. Обаче окабеляването ми е тъмна индия .Ако някой може да ми обясни как да го свържа ще съм благодарен. :)




The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
 
bladesuxДата: Сряда, 13.01.2016, 12:16:27 | Message # 2
Рокудан (6)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 167
Статус: Офлайн
Сваляш си контролния модул за парното/климатроника и отзад търсиш Yel/GRN кабел, режеш хващаш една женска кабелна обувка, вкарваш 3те кабела вътре ( по един от всеки нагряващ модул и продължението на Yel/GRN )

Другия кабел,който идва от нагряващите модули можеш да го хванеш някъде по купето ( препоръчително е да не е за някоя от вратите защото те чат пат губят контакт.
 
NightRiderДата: Сряда, 13.01.2016, 15:29:14 | Message # 3
Aristocrat

Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
Така излиза ,че като пусна нагревателя на задния прозорец и огледалата ще се нагряват. Правилно ли съм разбрал ?




The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
 
AzzДата: Сряда, 13.01.2016, 17:22:49 | Message # 4
Рокудан (6)

Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 173
Статус: Офлайн
Quote NightRider ()
Така излиза ,че като пусна нагревателя на задния прозорец и огледалата ще се нагряват. Правилно ли съм разбрал ?

Да. Обикновенно това е най-лесния начин за свързване. + от огледалата към кабела, който колегата спомена и маса към купето.
 
bladesuxДата: Сряда, 13.01.2016, 17:29:01 | Message # 5
Рокудан (6)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 167
Статус: Офлайн
Точно така :) на повечето коли е така фабрично.Иначе да не те притеснява дали инсталацията ще издържи, консумацията не нагревателите е някви mW което не е почти нищо.
 
NightRiderДата: Сряда, 13.01.2016, 18:17:58 | Message # 6
Aristocrat

Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
Благодаря ще пробвам тия дни. А и още нещо трябва ли да демонтирам целите огледала за да прокарам кабелите или мога да сваля само стъклата . И някаква идея как се свалят последните?




The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
 
bladesuxДата: Сряда, 13.01.2016, 18:55:06 | Message # 7
Рокудан (6)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 167
Статус: Офлайн
Теоретично можеш и без да ги махаш като се опитваш да прокараш кабелите през дупката на вратата и огледалото, НО реално аз пробвах и не ми се получи така че ги махнах целите.
 
GarfiДата: Четвъртък, 14.01.2016, 11:11:24 | Message # 8
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
Трябва да свалиш огледалата, няма как иначе. По-труден е момента с прокарване на кабел от купето към вратата. bladesux, аз до сега винаги съм мислел, че реотаните имат голяма консумация.
 
eldesaДата: Четвъртък, 14.01.2016, 19:43:15 | Message # 9
Джудан (10)

Град/Държава: /Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1207
Статус: Офлайн
За да ти заработят огледалата трябва да провериш и направиш следното:
първо дали имаш фабрично заложени в инсталацията кабели за това (или поне да са заложени до куплунга на вратата през който влизат кабелите от купето във вратата)
Нямаш ли заложени трябва да си прекараш кабели от купето във вратите . В зависимост от схемата която ще изпълниш има разлика в броя на кабелите( в лявата врата).
Ако включваш(изкл) нагревателите с бутон който не е на врата , а някъде по таблото или купето трябва да прекараш по 1 кабел за " + " за всяка врата( от ключа до нагревателя на огледалото).Плюса го вземаш от някъде вътре в купето и през ключа го подаваш на нагревателя , а минуса (маса) го хващаш някъде във вратата.Това е най лесната схема.

Ако ползваш ключ на  лявата врата кабелите които трябва да вкараш в тази врата са 2 .Един за плюс от купето до ключа и втория за да се върне плюса през ключа за дясното огледало. Лявато огледало си е на самата врата и трябва само да си го захраниш от ключа.
това са най опростените схеми  за да си пуснеш нагревателите на  огледалата.
Ако се използват релета става по сложно изпълнението.
Относно консумацията на огледалата моите нагреватели са по 2 А всеки т.е. бушона ми е минимум 6 А и ключа също трябва да издържа този ток.Ако се използват реле което се управлява от ключа той вече може и да не е толкова мощен
Ето как съм го направил аз но за 5 та.Схемата няма нищо общо с оригинала на хонда а си е мое решение
http://preludebg.com/forum/12-934-1

п.п. Най трудно и сложно както е казал по горе Garfi е прекарването на кабелите от купето  във вратите .В темата съм обяснил какво съм направил аз.
Не съм запознат със схемата на 4 та и дали превкючвателя за когото говорите по горе в темата има необходимата мощност и дали и е уместно да се върже направо за него кабелите за огледалата.Според мен той управлява реле ,което подава захранване на нагревателя на задното стъкло .Ако кабелът споменат по горе е след релето и захранва нагревателя на задното стъкло ,тогава става .Ако схемата е изпълнена само с ключ и той подава напрежение директно на нагревателя на задното стъкло тогава става също но има и неудобство това свързване на огледалата .Ще са постоянно включени докато работи нагревателя на задното  стъкло и не могат да се изключват само те при по дълга работа на задния нагревател.
Може и да бъркам но нямам схема за 4 та.
Успех Дани




Редактирано от eldesa - Четвъртък, 14.01.2016, 21:13:03
 
NightRiderДата: Четвъртък, 14.01.2016, 21:11:40 | Message # 10
Aristocrat

Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
Мерси бат Сашо.Аз ще си купя копче което е за ел. огледалата с добавка за отоплението .При мен седи по средата между предните седалки . Купих окабеляване от американски Прелюд за вратите ,което още не съм монтирал защото на моите кабели няма  извод за централно заключване от вътре .утре ще ги погледна




The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
 
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda