• Page 1 of 1
  • 1
Forum moderator: ZAPPA, NSBOP, batkosio  
Ръжда и борбата с нея
MkillaДата: Сряда, 25.01.2012, 00:00:14 | Message # 1
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
Колеги , бях написал тема за корозията в друг форум.Ако намерите за добре я изтрийте но все пак ще я напиша и тук.Ето един видео материал на една много добра кола

Всеки може да си преведе какво казва човека. Сами виждаме за какво иде реч и как при лек натиск по ходовата част корозията си казва тежката дума.За мен лично защитата от корозия най-ефективно се изрязава в това , да се обработва автомобила независимо от марката и модела с препарати против корозия през няколко години. След нагледни примери около мен съм се удивил след края на зимен сезон как една ЛАДА няма точка ръжда по купето както и един високо проходим джип от марката Тойота. За жалост нямам снимки които да предоставя на тези автомобили но мога да добавя свои такива а ето ги и тях :

1. Това е автомобила :



2. Следващите снимки са на обработената вече ходова част и няма да ги описвам една по една:









Под ламарините на самата генерация лично според мен няма смисъл да се боядисва с каквото и да е било поради простата причина , че колкото и влага да има заради високата температура няма как да се задържи вода. Пак казвам , че за мен това е един добър начин за грижа и запазване на купето през зимни условия. Имам и други снимки но тук мога да кача само пет. Пролетта живи и здрави , ще направя снимки отново след зимният сезон да се види как е. И да добавя , че според мен цялата процедура е редно да се прави ако няма никаква ръжда , защото иначе я запечатваме и следват по-лоши последствия за автомобила. Това е от мен ;)
Приложени файлове: 1337551.jpg (297.4 Kb) · 6191444.jpg (265.4 Kb) · 3725241.jpg (295.6 Kb) · 4049072.jpg (294.6 Kb) · 8636879.jpg (264.2 Kb)


Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now


Редактирано от Mkilla - Сряда, 25.01.2012, 00:06:32
 
pikaso906Дата: Сряда, 25.01.2012, 00:20:25 | Message # 2
Кудан (9)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
Помня темата от червения форум,там някои беше дал линка на сайта от които си купил боята на асфалтова основа.Много полезен линк,аз си взех въпросното защитно покритие и намазах където моето фабричното вече паднало.Въобще на всякъде отдолу дебел хубав слои.Намазах и метала около амортесиорите където подкалника не пази от снега.Скоро гледах на въпросното място покритието не е мръднало.

 
nightfighterДата: Сряда, 25.01.2012, 01:08:58 | Message # 3
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Темата е хубава и това което от мои личен опит мога да кажа е че борбата с ръждата е гадна,мръсна и неблагодарна работа!Ако едно купе си го изпуснал и вече е доста корозирало оправяне няма!Такава кола аз лично веднага бих я пуснал в mobile,bg ;)
Това което ти предлагаш колега е хубаво,в никакъв случай не е излишно,но според мен да мажеш там по пода ,където има около 2-3мм,дебел шегрен няма голяма полза.Естествено ако не е наранено покритието от нещо.Ако там е тръгнало да ръждясва представи си какво ще е примерно под резервоара ти или на доста многото закътани местенца отдолу които фабрично не са пръснати с защитно покритие!
Най-интересно е,че в повечето случай корозията почва от вътре на вън и коли от австрия,англия и други от по северните страни са неспасяем случай.Лугата и разните му химикали които ги хвърлят проникват на най-невъобразими места точно примерно под тези ламарини на ауспуха,резервоара и т.н където няма почити никакво сериозно защитно покритие.
Ако купето ти е що годе запазено много по добре ще е да си купиш няколко флакона с една специална грес за запълване на кухини и с пистолет(не бояджийски има си специален) да напръскаш през някои отвор прагове, носещи греди и общо взето всички затворени кухини до които можеш да се добереш.Тази грес или вакса съдържа някои антикорозионни съставки а и образува защитен парафинов слой.
А ако повече ти се занимава погледни и на местата където ти изброих,може да се изненадаш какво ще откриеш там в някои случаи :'(
Поздрави!
 
MkillaДата: Сряда, 25.01.2012, 01:53:25 | Message # 4
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
Колега , прав си за написаното но ако си обърнал внимание , не навсякаде има покритие по купето :) Точно заради това да не правя "петна" тук там направих всичко за да ми е мирна главата.А ръжда нямах и точка по ходовата част и затова предпочетох да запазя купето отдолу за по-дълго време в добро състояние.Ползвах и вакса за кухини , тя е на спрей както ти казваш и предпазва заварките по гредите малко или много.Но всичко зависи от къде идва автомобила , ако е от Германия/Австрия няма начин да не е избило някаде.При мен имах ръжда от долната страна на вратите , защото естествено не се бяха сетили да извядат "сламата" която се беше сабрала в отводнителните канали на вратите..Като махнах корите и имаше нови видове организми там ^_^ но това е друга тема.Та надявам се да бъда полезен на някой и затова и написах тези неща.

Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now
 
nightfighterДата: Сряда, 25.01.2012, 02:48:55 | Message # 5
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Колега,аз говорех по принцип,за възможните мерки срещу корозията!За съжаление, в някои случаи единствената разумна мярка е да се отървеш от колата възможно най-бързо %) ( аз съм имал 2 такива).
Аз също съм минал с антикор голяма част пода на моята кола.Но ако имаш възможност наистина погледни под резервоара,и гредата на задния мост от страната към него.По моята кола никъде нямаше и точка ръжда освен там,и то се видя чак когато се наложи да го сваля по друга причина.Добре че беше в начален стадий, но въпреки това ми отне много време и доста труд докато го оправя.
Точно върху това че не навсякъде има покритие от шагрен исках да акцентирам и аз!
Аз ползвах едни битумни спрейове на Ниргин,като външно защитно покритие и съм много доволен от тях.Получава се супер гладко дебело и еластично покритие,много подобно на оригиналното.
Ваксата която е на спрей,е хубава но е малко и не точно нея имах предвид.Има едни по големи флакони за които ти трябва компресор и пистолет,но ефекта е много по добър.


Редактирано от nightfighter - Сряда, 25.01.2012, 02:53:51
 
NSBOPДата: Сряда, 25.01.2012, 10:18:06 | Message # 6
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
Quote (Mkilla)
Имам и други снимки но тук мога да кача само пет.

Няма проблем да постваш няколко пъти един след друг ако имаш повече снимки.


 
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda