Проблем с прелюда на baba_mrav
|
|
ZAPPA | Дата: Сряда, 15.03.2017, 00:21:46 | Message # 1 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Quote baba_mrav () Здравейте нов съм във форума и имам нужда от вашата помощ.Опитах да пусна тема но не успях -някаква анти спам защита .Моля ако не е проблем да я пуснете имам нужда от информация. По проблема. Притежавам Прелюд 4 H23A2 двигател . След гонка по магистралата с друга кола се появи теч на масло от двигателя.Тече около ремъчната шайба по пластмасите на ангренажните ремъци . Някъде бях чел(не помня къде) за проблем със семе ринга на балансиращия вал при някой двигатели на Хонда. Въпроса ми е има ли слабо място към което да се насоча или да отварям и да се моля да си личи от къде е текло. И още трябва ли да се спуска двигателя но долу при смяна на ремъците и ролките. Всяка информация ще ми е от полза. Благодаря. Ако нарушавам някое правило моля вземете необходимите мерки.
Пускам темата от името на baba_mrav. Горе съм цитирал съобщението му. Когато админът има възможност, предполагам ще направи нужното.
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
eDaniel | Дата: Сряда, 15.03.2017, 01:22:25 | Message # 2 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Проблемът с анти-спам защитата за конкретния акаунт е решен. baba_mrav би трябвало да може да пише свободно вече.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
baba_mrav | Дата: Сряда, 15.03.2017, 06:59:10 | Message # 3 |
Сандан (3)
Град/Държава: /
Група: Напреднали
Съобщения: 76
Статус: Офлайн
| Благодаря за което. Теч на масло има от щеката за проверка на маслото и от семеринга на предния балансиращ вал. Има нещо което ме притеснява.Балансиращия вал има аксиален луфт няколко милиметра 3-5 не съм го мерил. Това нормално ли е или не.
|
|
| |
eDaniel | Дата: Четвъртък, 16.03.2017, 12:29:34 | Message # 4 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Без да искам да те обидя, аз мисля, че най-доброто решение е да я закараш на майстор, който да я види защото форумната диагностика особено на проблеми по двигателя рядко води до нещо добро. Теч от семеринга се оправя и е познат проблем. Теч от щеката може да имаш от уплътнението където влиза щеката. Колкото до аксиалния луфт можеш да видиш в сервизното ръководство колко е максималният допуск, но при условие, че и ти не си сигурен колко е точно не знам и как ще определиш дали е проблем или не. Балансиращите валове могат да се премахнат изцяло или да се сменят с втора употреба. Успех
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
baba_mrav | Дата: Четвъртък, 16.03.2017, 18:46:22 | Message # 5 |
Сандан (3)
Град/Държава: /
Група: Напреднали
Съобщения: 76
Статус: Офлайн
| Здр. колата е събрана с нов семе ринг и о пръстен на щеката. Мотора работи гладко без шумове и вибрации. Хода на вала е 5мм (мерено с шублер) и при завъртане на мотора застава в средно положение. Нагажда се по ремъка. Благодаря на всички отзовали се.
|
|
| |
eDaniel | Дата: Четвъртък, 16.03.2017, 21:17:05 | Message # 6 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Това да се чува. Дано това да е всичко! Пиши като покараш дали всичко е наред.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
baba_mrav | Дата: Петък, 28.04.2017, 19:09:05 | Message # 7 |
Сандан (3)
Град/Държава: /
Група: Напреднали
Съобщения: 76
Статус: Офлайн
| Здр. С ремъка на балансиращите валове всичко е наред. Консултирах се с човек болен по марката и той каза - нормално е да има луфт вала. Друг ми е зора.Ремъка на разпределителните валове върви по външния ръб на колелата (горе на валовете). На колелото на коляновия вал и на водната помпа е по средата а горе е по ръба. С нови ремъци и ролки (старата водна помпа) и новия върви по ръба.Каква може да е причината. Благодаря.
|
|
| |
nightfighter | Дата: Петък, 28.04.2017, 20:14:59 | Message # 8 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Съжалявам че ще те разочаровам но 5мм луфт е абсурдно много!! Не виждам нищо нормално в това, ако твоят човек ти казва че това е нормално, то той е наистина болен само че не по марката!!!! Нормалния луфт на предния балансиращ вал е 0,1-0,35мм , на задния 0,1-0,2мм На предния балансиращ вал има една малка пластинка ( retainer) която го застопорява и играе ролята на аксиален лагер.Задния балансиращ вал се фиксира с компонентите от balanse gear case
|
|
| |
baba_mrav | Дата: Събота, 29.04.2017, 06:45:58 | Message # 9 |
Сандан (3)
Град/Държава: /
Група: Напреднали
Съобщения: 76
Статус: Офлайн
| Намерих схема където е показана въпросната част (retainer). Явно има нещо нередно с нея или липсва. Явно имам още един проблем за отстраняване. Ще пробвам на място да извадя капачката със семе ринга и да проверя какво става. Ще пиша като има развитие. Благодаря на колегата nightfighter за отговора. Имам познат който каза че е нормално да има луфт и този проблем е отсвирен.Човека е маняк на тема honda и е автомонтьор (малееееееее).
|
|
| |
nightfighter | Дата: Събота, 29.04.2017, 15:35:20 | Message # 10 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Може би ти не си му обяснил или той не е разбрал колко точно е твоят луфт, 0,3мм или да кажем 0,4мм луфт (при по износен двигател) се усеща като значително мърдане на вала.Но ти говориш за 5мм това е изключително много Провери нещата,вероятно нещо липсва!!
п.с. В форума има качено техническото описание на Хонда,свали си го и следвай инструкциите за проверка и ремонт!Ако имаш някакъв проблем със свалянето пиши на лични и ще се разберем как да ти го пратя, по skype или нещо такова.
Редактирано от nightfighter - Събота, 29.04.2017, 15:40:51 |
|
| |
baba_mrav | Дата: Неделя, 30.04.2017, 08:03:44 | Message # 11 |
Сандан (3)
Град/Държава: /
Група: Напреднали
Съобщения: 76
Статус: Офлайн
| Здр. На тази снимка се вижда колко се е движил аксиално вала . Съдя по излъсканата част .Вижда се че семеринга не е текъл. Снимката е от тази тема. http://hondapreludeclub.com/viewtopic.php?f=25&t=161 При мен излъсканата част изглеждаше по същия начин. Моята кола е 4та генерация а мотора е H23. Може ли този аксиален луфт (на балансиращия вал) да е масов дефект.
|
|
| |
nightfighter | Дата: Неделя, 30.04.2017, 16:46:17 | Message # 12 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Не знам дали е масов дефект,но ми се струва че ако гледаш снимките от темата която си ми показал бъркаш за кой retainer говорим. Това което на снимката са означили като retainer, е допълнително поставяне на една пластинка за да не изкача семеринга на балансиращия вал.Установили са че това е фабричен дефект който се проявявал при определена серия Х22/Х23 мотори и от Хонда пускат сервизен бюлетин да се сложи тази пластина за да се гарантира че семеринга няма да изкочи.
Аз ти говоря за ТОВА 14 номер от схемичката
|
|
| |
baba_mrav | Дата: Неделя, 30.04.2017, 19:01:25 | Message # 13 |
Сандан (3)
Град/Държава: /
Група: Напреднали
Съобщения: 76
Статус: Офлайн
| Мисълта ми бе че и този вал се е движил по оста си. А това от схемата го видях в ръководството. Не предполагах че се продава като отделна част. Ще го поръчам и като му дойде времето да се смени или сложи ако липсва.
|
|
| |
nightfighter | Дата: Понеделник, 01.05.2017, 16:04:35 | Message # 14 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Ами съдейки по снимките вероятно се е движил, а не трябва да се движи! Явно си свалил ръководството и сам виждаш какви са стойностите на аксиалния луфт.Поръчай си пластинката, семеринги и каквото друго ти е необходимо и дерзай Не виждам какво повече има да коментираме по този въпрос, това че и на друг не му е наред колата, теб нито те топли нито трябва да те успокоява. Ако мога с нещо друго да ти помогна, питай смело, ако го знам ще ти го кажа. Успех колега!
|
|
| |