Палене след престой
|
|
baba_mrav | Дата: Петък, 28.04.2017, 18:50:44 | Message # 1 |
Сандан (3)
Град/Държава: /
Група: Напреднали
Съобщения: 76
Статус: Офлайн
| Здравейте проблемите с моята кола нямат край.Имам няколко въпроса. 1. След продължителен престой колата пали трудно.Кара се предимно на газ. Пали на бензин(винаги) и преди да се паркира (за продължително време) се обръща на бензин около километър + времето докато се паркира . Колата се кара всеки ден и изминавам от 800 до около 1200км градско на месец. На месец изгаря минимум по 40лв 100октана от ОМВ. Горивния филтър е нов на около 2000км. Проблема е. Сутрин или след обед след престой (6-7часа) колата пали трудно на бензин (на газ не паля и не съм пробвал). Давам на контакт изгасва чека и завъртам за 3-4секунди и пускам.Втори път ,трети до четири пъти и все по 4сек.Пробвах да задържа повече 8-10сек (сърцето ми се скъса) не пали.Запали ли веднъж после пали от раз.Забелязвам че колкото повече стой пали по трудно. Каква може да е причината. 2. Като изгася колата се чува едно изсъскване това нормално ли е. 3.Като отвия капачката на резервоара пак съска мисля че става вакум в резервоара (не съм сигурен може и налягане да е) каква може да е причината. За сега това се сещам. Благодаря за отделеното време.
|
|
| |
bardyzi | Дата: Петък, 28.04.2017, 20:23:47 | Message # 2 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 332
Статус: Офлайн
| Съскането е нормално,непаленето е много възможно да е от нагорял палец.Зачистиго с нещо и виж как ще е.
Животът е кратък. Трябва ни скорост, за да постигнем това, което желаем. С.Хонда
|
|
| |
nightfighter | Дата: Петък, 28.04.2017, 20:55:21 | Message # 3 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| За мен това е симптом че няма гориво, тоест по някаква причина в бензиновите магистрали налягането на бензина пада и е необходимо време докато помпата нагнети отново. Простичко казано:на загасена кола,след като е престояла отвий болта с дифтунгите който е на бензиновия филтър, трябва да шурне бензин и то под налягане ,ако не,тогава на бензиновата рейката има едно клапанче с маркучле на него, смени го и виж как ще е след това.
|
|
| |
bardyzi | Дата: Петък, 28.04.2017, 21:20:08 | Message # 4 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 332
Статус: Офлайн
| Ако е с 5-та, ще се озори да одвие болта на горивният филтър.
Животът е кратък. Трябва ни скорост, за да постигнем това, което желаем. С.Хонда
Редактирано от bardyzi - Петък, 28.04.2017, 21:20:47 |
|
| |
nightfighter | Дата: Събота, 29.04.2017, 00:11:43 | Message # 5 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Защо? Какво е по особеното при 5 ген?Няма значение, мисля че идеята е ясна,да провери дали има налягане в бензиновата рейка.
|
|
| |
bardyzi | Дата: Събота, 29.04.2017, 14:56:20 | Message # 6 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 332
Статус: Офлайн
| Два дни ми сменяха горивният филтър в Хонда!
Животът е кратък. Трябва ни скорост, за да постигнем това, което желаем. С.Хонда
|
|
| |
baba_mrav | Дата: Неделя, 30.04.2017, 19:05:15 | Message # 7 |
Сандан (3)
Град/Държава: /
Група: Напреднали
Съобщения: 76
Статус: Офлайн
| Моя филтър го смених за около 30мин . Тези дни ще пробвам дали държи налягане и ще пиша.
|
|
| |
GK007 | Дата: Неделя, 30.04.2017, 23:32:02 | Message # 8 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 159
Статус: Офлайн
| Сменял ли си големия филтър на газта и малкия в редуктора? Имах същия проблем, филтрите си бяха за смяна. След като ги смених се оправи паленето.
|
|
| |
baba_mrav | Дата: Понеделник, 01.05.2017, 06:25:38 | Message # 9 |
Сандан (3)
Град/Държава: /
Група: Напреднали
Съобщения: 76
Статус: Офлайн
| Сменени са .Сменени са и кабели (не помня каква марка бяха) ,свещи (иридиеви), капачката и палеца са нови .
|
|
| |
nightfighter | Дата: Понеделник, 01.05.2017, 16:13:46 | Message # 10 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote baba_mrav ( ) Сменял ли си големия филтър на газта и малкия в редуктора? Тези филтри трябва периодично да се сменят,горе долу на всяка смяна на маслото.Само че не виждам какво общо имат те, с трудното първоначално палене на бензин след престой!!
п.с. Ти си с газов инжекцион нали?????
Редактирано от nightfighter - Понеделник, 01.05.2017, 16:16:10 |
|
| |
baba_mrav | Дата: Понеделник, 01.05.2017, 17:58:11 | Message # 11 |
Сандан (3)
Град/Държава: /
Група: Напреднали
Съобщения: 76
Статус: Офлайн
| Днес след престой от 4-5часа развих болта на филтъра (както каза колегата nightfighter) и нямаше бензин .Не да има под налягане едвам намокри дефтунгата. Колегата nightfighter беше прав бензиновите магистрали са празни .Ако беше клапана за налягането маркуча от рейката до филтъра щеше да е пълен с бензин. Заподозряна е бензиновата помпата или нещо около нея. Иначе на бензин колата си пълни километража.Това означава че помпата прави достатъчно налягане.
|
|
| |
nightfighter | Дата: Понеделник, 01.05.2017, 19:56:22 | Message # 12 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| В бензиновата помпа трябва да има клапан който да се затвори,след като помпата спре и да подържа налягането в бензиновите магистрали.Не знам дали е възможно да се отремонтира ( т.е. да се отвори и почисти, или е капсоловано - би трябвало да представлява съчма с пружинка), ако сваляш помпата моля снимай Клапанчето на рейката регулира налягането в рейката в зависимост от разреждането в смукателя, отваря и затваря маркуча за обратния бензин.Също има клапан със съчма и мембрана на която вакума в колектора въздейства и в зависимост от деференциалната разлика между двете налагания го отваря и затваря, регулира налягането на бензина по време на работа на двигателя ! По важното в твоя случай е че При загасен двигател трябва да е затворено.Правилната работа на тези два клапана определя да се запази налягането в бензинопроводите до следващото стартиране на двигателя. Един на входа и един на изхода.Понеже не знаем кой е прецакан ти предложих първо да провериш или смениш този на рейката понеже е на достъпно място.
Редактирано от nightfighter - Понеделник, 01.05.2017, 20:12:57 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 01.05.2017, 22:56:46 | Message # 13 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Сменяй клапана на рейла,ще се оправи.Има и още един вариант ако някой от инжекторите изтърва гориво но това е рядък случай.Как е нивото на маслото?
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
baba_mrav | Дата: Вторник, 02.05.2017, 06:04:40 | Message # 14 |
Сандан (3)
Град/Държава: /
Група: Напреднали
Съобщения: 76
Статус: Офлайн
| Маслото не съм забелязал да се покачва или да мирише на бензин. Клапана на рейката ще е първо. Остава да намеря клапан и да го сменя. Помпата после око не се оправи.
Редактирано от baba_mrav - Вторник, 02.05.2017, 06:48:26 |
|
| |
nightfighter | Дата: Вторник, 02.05.2017, 20:08:05 | Message # 15 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Твоя проблем явно се оказа силно "заразен" От тази сутрин и днес през деня, и аз имам същите "симптоми" само че не на Прелюда а на ЦРВ-то :(
|
|
| |