Филтър К&N Американски или китайски е този модел?
|
|
valu_ | Дата: Неделя, 10.12.2017, 17:25:22 | Message # 1 |
Сандан (3)
Град/Държава: /
Група: Напреднали
Съобщения: 58
Статус: Офлайн
| Здравейте! Имам конкретен въпрос за този филтър К&N понеже туко що отидох да си го купя(от магазин за авточасти в Германия!)и на опаковката пише,че е произведен в китай.Това го пише само на универсалните конусовидни филтри от този тип опаковка(двоен конус)В същия магазин се продават и с един конус(затапен отпред) но по големи и дълги и не ми пасват.Те са в кутия K&N и с малко по тъмен цвят.Освен това имат и панелни филтри.На единичния конус и панелните филтри пише MADE IN U.S.A само на тези универсалните К&N двоен конус в различна опаковка и различни цветове(малко по светло червен от другите,син и сив)пише MADE IN CHINA. Универсалния е 45 евро,тези в кутийте с единичен конус 65-80 евро. К&N RD 1001 RG е модела.
|
|
| |
Mkilla | Дата: Неделя, 10.12.2017, 18:28:28 | Message # 2 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| А въпроса какъв е? Ако той е в заглавието на темата, филтрите може да се произвеждат навсякаде и това не ги прави ментета.Този който си гледал от China е също толкова оригинален както и другите произведени да кажем в USA.Ако магазина в който пазаруваш е сигурен то не трябва да се притесняваш, поне аз не бих.Покажи после какво си избрал
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Неделя, 10.12.2017, 18:51:30 |
|
| |
rollin | Дата: Неделя, 10.12.2017, 18:58:09 | Message # 3 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| На оригинала си има парт номер който в сайта на K&N може да провериш за съответствие Също така K&N филтрите са червени от маслото с което са третирани и след измиване с обезмаслител си стават тъмно сиви(мръсно бели или разбирай го както искаш) За разлика от тях Китайските реплики са си вечно червени щото братя китайци са ги вапцали( демек боядисали) с боя и все са червени. Няма Китаец дето да дойде омаслен нов, а всички K&N нови идват омаслени !!!
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
Редактирано от rollin - Неделя, 10.12.2017, 19:02:24 |
|
| |
valu_ | Дата: Неделя, 10.12.2017, 21:57:38 | Message # 4 |
Сандан (3)
Град/Държава: /
Група: Напреднали
Съобщения: 58
Статус: Офлайн
| https://www.knfilters.com/search/product.aspx?prod=RG-1001RD Ето го в сайта на К&N.На снимките там на кутията също пише,че е от китай. Парт номера си го пише на кутията точно както си е в сайта същата е,но на филтъра трябва ли да го пище?
И има ли значение дали ще е двоен конус или затапен отпред.
|
|
| |
guroo | Дата: Понеделник, 18.12.2017, 12:56:07 | Message # 5 |
Годан (5)
Град/Държава: /
Група: Напреднали
Съобщения: 111
Статус: Офлайн
| Rollin Много точно ти го е обяснил. Винаги когато съм купувал нови КН филтри са идвали омазнени в опаковката (запечатано найлоново пликче и филтърът е готов за употреба). Не се учудвай и недей да имаш резерви, че е мейд ин чайна. КН си следят за качеството, а ментета не съм срещал. Дори да има, ще си личи от километри, най-малкото като погледнеш нещата, които е написал Ролин.
Ако не е тайна каква ти е идеята за конусния филтър? Аз съм с Type S интейк и панелен КН...и честно казано, ако правех турбо проект, щеше да е единствения вариант да си търся конусен филтър...
|
|
| |
rollin | Дата: Понеделник, 18.12.2017, 14:05:00 | Message # 6 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Конусния губи в целия диапазoн и е малко отгоре в най високите обороти. Но да изгубиш в ниския и средния диапазон дето масово се кара май няма смисъл. И аз съм ЗА панелния K&N
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
Редактирано от rollin - Понеделник, 18.12.2017, 14:05:22 |
|
| |
valu_ | Дата: Петък, 22.12.2017, 21:11:40 | Message # 7 |
Сандан (3)
Град/Държава: /
Група: Напреднали
Съобщения: 58
Статус: Офлайн
| Quote guroo ( ) Ако не е тайна каква ти е идеята за конусния филтър? Аз съм с Type S интейк и панелен КН...и честно казано, ако правех турбо проект, щеше да е единствения вариант да си търся конусен филтър... Идеята на конусния е да е с алуминиев интейк,който стига зад акумулатора,който в последствие се оказа не толкова качествено като изпълнение.Quote rollin ( ) Конусния губи в целия диапазoн и е малко отгоре в най високите обороти В крайна сметка купих този от снимката.Изглежда истински.Впечатленията ми са във високите е по-добре,средните по-скоро се влошиха а ниските са много по-добре от стоковия интейк и филтър.Но при повече градско каране филтъра става топъл и си трябва cold air intake.
|
|
| |