mom4i74 | Дата: Събота, 08.10.2011, 15:34:00 | Message # 1 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| ИНСТРУКЦИЯ ЗА ПОЧИСТВАНЕ НА ВЪЗДУШНИ ФИЛТРИ K&N
1. Почистетете филтъра от набитата в него мръсотия, след това внимателно изчеткайте с четчица с мек косъм.
2. Обилно напръскайте с “K&N- почистващ спрей” елементите на филтъра, нека престои така 10 минути.
Внимание: Използвайте само “K&N- почистващ спрей”. Да не се използва бензин! Да не се използва пара! Да не се използват разтвори с разяждащо действие! Да не се използват препарати със силно измиващо действие! Да не се използва вода под високо налягане! Да не се използват разтворители!
3. Изплакнете елементите с бавно течаща вода, винаги обливайте от чистата към мръсната повърхност на филтъра. По този начин мръсните частици се премахват, като не преминават през самия филтър.
Внимание: Филтъра трябва да изсъхне естествено, след неговото изплакване, останалата вода трябва да се отцеди внимателно. Да не се използва сгъстен въздух за изсушаване! Да не се използва открит пламък! Да не се използва пистолет за топъл въздух!
4. След първоначалното почистване, филтъра ВИНАГИ трябва да се подлага на обработка с K&N- масло (99-5000), преди да бъде използван отново. Ако разполагате с аерозолна опаковка напръскайте равномерно по цялата повърхност на филтъра, но не задържайте струята на аерозола на едно място! (K&N 99-5000)
Омасляването се извършва с едно напръскване по повърхността! Изчакайте 10 мин. и ако са останали по-светли петна по неговата повърхност повторете до отстраняването им. Ако разполагате с течно масло K&N наведете бутилката и минете равномерно по повърхността, не задържайте струята на едно място! Оставете маслото да попие в материята на филтъра за около 20 мин. . Ако има по- светли петна третирайте отново с “K&N- масло”.След третирането попийте отаналите капчици масло със суха памучна кърпа и монтирайте филтъра на определеното за него място при двигателя. Ако не попиете капчиците,рискувате те да попаднат в дебитомера,след което работата му е некоректна.
Внимание: Никога не използвайте неомаслен K&N филтър (филтъра не спира мръсните частици, когато не е третиран с “K&N- масло”). Използвайте само “K&N- масло”. “K&N-маслото” е съставено от подбрани минерални и животински мазнини смесени със специални полимери за да формират един високо ефективен прилепващ слой към повърхността на филтъра. Никога не използвайте флуид за автоматични трансмисии! Никога не използвайте моторно масло! Никога не използвайте дизелово гориво! Никога не използвайте WD-40, LPS, или др. тежки масла. Във кутията на всеки филтър има комплект лепенки, поставете на видно място (Върху кутията на въздушния филтър) стикера “DO NOT DISCARD” (ДА НЕ СЕ ИЗХВЪРЛЯ!).
Сервизирането на Въздушни филтри K&N се извършва на всеки 10-50 хил. километра (зависи от терена). Въпреки това,проверявайте неговата запрашеност периодично , и ако забележите значителен слой прах,почистете незабавно.
Инструкция за почистване на български Инструкция за почистване на английски
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |