Защо Хондите ни не спират добре?
|
|
nightfighter | Дата: Вторник, 21.02.2012, 01:11:55 | Message # 16 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote (rollin) Според мене целия проблем е в това, че задния мост спира в пъти по слабо и много малко помага на предния.
Ако всичко е нормално няма как да спира слабо,спирачното усилие което ще оказва ще зависи от сцеплението,ABS системата ще намали спирачното усилие върху апарата в момента когато гумата загуби сцепление с пътя.Водещи са предните спирачки,те свършват по голяма част от работата,защото тежеста на колата пада основно на тях при спиране,не се сещам сега как е разпределена масата на прелюда,но във всички случаи отпред е доста по тежък,от там ефективноста на задните спирачки е по малка естествено.Фабричния апарат е достатъчно мощен да блокира 235мм широки гуми на сух път.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 21.02.2012, 01:53:03 | Message # 17 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Според мен има няколко причини за лошите спирачки; 1.Лоша спирачна течност-при екстремна употреба завира. 2.Лоши спирачни маркучи-раздуват се при налягането и отслабва натиска към диска 3.износена помпа-не прави необходимото налягане 4.лоши накладки-бързо прегряват 5.гумите също са от голямо значение
Моята също не блести със страхотни спирачки и мисля да инвестирам в нова помпа или такава с по-голямо бутало и тефлонови маркучи на спирачките.При мотоциклетите това е достатъчно за да увеличиш спирането с 50%
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
rollin | Дата: Вторник, 21.02.2012, 02:10:53 | Message # 18 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| То хубаво, ама от къде тая помпа с по голямо бутало и тефлонови маркучи? Сподели ако знаеш от къде могат да се набавят
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 21.02.2012, 02:27:26 | Message # 19 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Съжалявам но опита ми е само с мотоциклетите(за тях има всичко) и не съм се интересувал все още но съм сигурен,че ще има по-големи спирачни помпи.Ако не за прелюд,то поне от друга хонда с по-голяма помпа която би паснала.А за маркучите,това имам предвид;
Uploaded with ImageShack.us има фирми които предлагат спортни маркучи,просто трябва да се разровя. Разликата в спирачния педал е осезаема ей от тук може би ще си поръчаш каквито искаш и по размер; http://www.adventurecar.com/bulcate....%20.pdf или тук; http://www.remapfiles.com/index.p....lang=bg
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Вторник, 21.02.2012, 02:37:13 |
|
| |
nightfighter | Дата: Вторник, 21.02.2012, 02:34:20 | Message # 20 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Често срещан проблем,при спирачните апарати с едно бутало е блокирането на осичките във водачите.Това не дава възможност за движение на спирачния апарат,и съответно диска не се стиска от двете накладки.Получава се това ,че само вътрешната натиска и след като външната не може да мръдне ,апарата се опитва да изкриви диска за да го опре в блокиралата външна.
Quote (VIPER-CH) Моята също не блести със страхотни спирачки и мисля да инвестирам в нова помпа или такава с по-голямо бутало и тефлонови маркучи на спирачките.При мотоциклетите това е достатъчно за да увеличиш спирането с 50%
Нова оригинална помпа не е евтина.А при условие,че гумите ти блокират на сух път,значи че спирачното усилие е достатъчно.Антиблокиращата система ограничава спирачното усилие за да не ти се влачат гумите по пътя по 2 причини: 1.За да запазиш управляемостта на колата 2.Установено е ,че гумата има по голямо сцепление и колата спира по-бързо, когато се превърта а не когато се влаче. Целта е не да смажеш диска от натиск и да блокираш гумите,а да си максимално близо,до граничния момент в който инерцията ще накара гумата да се провлачи по пътя.При влачене на гумите се получава намаляване на сцеплението с пътя. Според мен най-ефективното подобрение на спирачките се получава с хубави,по-широки гуми.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 21.02.2012, 02:43:12 | Message # 21 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Така е но зависи и с каква скорост си За това и се продават всички тези тунинг компоненти за да се подобри спирачната ефективност.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
Mkilla | Дата: Вторник, 21.02.2012, 10:12:06 | Message # 22 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| От оригиналните чарколяци според мен по-хубава част не може да се сложи.Изчислено е така , правени са тестове а това , че са ни стари колите е друга работа Ако всичко е наред по спирачната система няма да има проблеми със спирането ^_^.Ако тръгна да сменям някой ден спирачни маркучи , ще си взема пак същите поради причината , че са карали само 13 години и ще карат и още
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
nightfighter | Дата: Вторник, 21.02.2012, 11:10:26 | Message # 23 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote (Mkilla) От оригиналните чарколяци според мен по-хубава част не може да се сложи
Оригиналната част,не винаги е най-добрата.Тя е компромис между цена и качество, за да може крайния продукт да е конкурентно способен на пазара.С качествени тунинг части, може да се подобрят много неща.Но истинските тунинг части са много скъпи, ако ще се прави тунинг с китайски ментета по-добре колата да си стои сток с оригиналните части.
|
|
| |
ManiaK | Дата: Вторник, 21.02.2012, 11:30:08 | Message # 24 |
Templar
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 365
Статус: Офлайн
| Да кажа и аз сега някоя друга глупост относно контрите на Хонда... Аз лично също не съм доволен как спира любимата ни марка автомобили (цитирам предимно Хонди м/у 89-00г) Според мен проблема идва от спирачните апарати и дисковете. Не може "спортна" кола да излиза заводски с 260мм диск при положение че има марки коли които на фамилен хеч слагат по сериозни спирачки! На Хонда съм слагал 280мм дискове от Corrado (тогава ми трябваха да са 4х100) с двубутални апарати от Legend като всичко друго от спирачната система беше сток и колата спираше много добре... Слагал съм и 300мм диск със четирибутални апарати и пак всичко друго сток и колата стана с брутални контри. В момента на Прелюда карам с надупчени и нарязани предни дискове и съм доста по доволен от както беше преди... но така или иначе смятам пак да слагам и двубутални апарати от Legend.
ManiaK's Lude
|
|
| |
Mkilla | Дата: Вторник, 21.02.2012, 11:53:47 | Message # 25 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Е добре но колко често карате и спирате от 180-200км/ч примерно ? Аз лично съм пробвал 1 път макс скорост и не успях до край а принципно повече от 150 не вдигам дори и на магистралата.Не ме кефи като се сетя няколко мои познати на какво приличат след такива катастрофи като последният се удари челно в рейс със 100км/ч и сега няма възстановяване след няколко операции.Дори и да стигна 1 час по-късно поне да знам , че съм жив и здрав..Не мисля , че имаме условия да караме бързо и няма и да имаме скоро
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
NSBOP | Дата: Вторник, 21.02.2012, 12:07:17 | Message # 26 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Колеги, оплетените маркучи са доста популярен мод, а и казват, че е смислен, и има ефект. http://www.ebay.com/itm....e68bfd6
|
|
| |
eldesa | Дата: Вторник, 21.02.2012, 12:57:47 | Message # 27 |
Джудан (10)
Град/Държава: /Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1207
Статус: Офлайн
| ето колко събират като количество нашите автомобили за различните системи ЗА спирачна течност не пише но като гледам другите модели Хонда трябва да е м/у 1- 1.2литра
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 21.02.2012, 20:11:39 | Message # 28 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Maniauk,директно ли пасват апаратите от "Легенд" и на коя генерация си ги монтирал?
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
ManiaK | Дата: Сряда, 22.02.2012, 00:57:33 | Message # 29 |
Templar
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 365
Статус: Офлайн
| Аз апаратите от Legend ги слагах на civic 5 ген. и пасваха перфектно, но с дискове от VW Corrado (мисля че 280мм бяха). А за Прелюд са direct bolt on... все едно за там са правени Ето тук една много интересна и подробна тема по повода... Legend calipers install
ManiaK's Lude
Редактирано от ManiaK - Сряда, 22.02.2012, 01:00:10 |
|
| |
ZAPPA | Дата: Сряда, 22.02.2012, 01:38:05 | Message # 30 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available for users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |