Каква е разликата между H22A и H22A2
|
|
eDaniel | Дата: Понеделник, 27.02.2012, 01:32:24 | Message # 1 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Понеже са ме питали доста пъти пък досега не си бях правил труда да разбера... Разликите са:
- по-висока компресия (10.6:1), която идва от разлика в буталата - различен диаметър на отвора по цялата дължина на изходящия колектор - катализаторът е по-къс на дължина и конструкцията му позволява на газовете да преминават по-свободно - има датчик за детонации
Главите са едни и същи
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
policaja_old | Дата: Сряда, 07.03.2012, 12:06:31 | Message # 2 |
Полицай
Град/Държава: PZ-област/
Група: Приятели
Съобщения: 108
Статус: Офлайн
| и другата разлика е,че Н22А е 200кс,а Н22А2-е 185кс
|
|
| |
NSBOP | Дата: Сряда, 07.03.2012, 12:20:19 | Message # 3 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Интересно ми е колко по-бърз е H22A от H22A2 с неговите 15 коня отгоре ManiaK-а ще може да ни каже скоро ми се струва....
|
|
| |
pikaso906 | Дата: Сряда, 07.03.2012, 13:35:07 | Message # 4 |
Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| Х22А2 има 15 нютонметра повече от по-силния си събрат Х22.Вече говорихме,че въртящия момент е доста важен критерий за силата на един двигател.15 коня по-малко и 15 нютонметра повече,за мен са напълно равностоини.Другата разлика е,че Х22 има 11:1 степен на згъстяване.Малко повече от другия.Тези разлики виждам поне от моите източници.
Редактирано от pikaso906 - Сряда, 07.03.2012, 13:48:05 |
|
| |
ManiaK | Дата: Сряда, 07.03.2012, 13:46:19 | Message # 5 |
Templar
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 365
Статус: Офлайн
| Quote (NSBOP) ManiaK-а ще може да ни каже скоро ми се струва....
той ManiaK-a може да ви каже от близо година насам ... в моята тема аз не пиша какво правя в момента по колата а описвам какво вече съм направил
иначе по темата: в интерес на истината никога не съм се замервал с друг Прелюд (H22...) за да разбера дали има разлика или всичко е плот на въображението ни. Както ми е и много интересно каква би била разликата между H22A и H22A7 (на batkosio примерно). Макар че според мен при такива що годе равностойни дуели според мен ще си окаже голямо влияние периферията на двигателя (дали е сток или с колектори генерации интейк, размера на гумите и джантите както и тежестта им... като цяло и разликата в тежестта на колите... та даже и било от музика или 4ws или каквото щете)
ManiaK's Lude
|
|
| |
NSBOP | Дата: Сряда, 07.03.2012, 14:11:29 | Message # 6 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Задкормилното устройство също има решаващо значение За да се намали възможността за грешка трябва няколко старта
|
|
| |
ManiaK | Дата: Сряда, 07.03.2012, 14:38:31 | Message # 7 |
Templar
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 365
Статус: Офлайн
| Май ще е добре като организираме национална Prelude среща да е някъде където има писта за да можем да си сверим часовниците...
Quote (pikaso906) Х22А2 има 15 нютонметра повече от по-силния си събрат Х22
или твоето инфо не е вярно или на ZAPPA
Quote (ZAPPA) 2.2i VTEC BB1 2WS, BB1 4WS Prelude 4 EU H22A2 10.0:1 185 hp/6800 215 Nm/5300
...
2.2i DOHC VTEC BB4 2WS, 4WS BB1 Prelude 4 JDM H22A 10.6:1 200 hp/6800 223 Nm/5500
...
2.2 Vti BB6 2WS, BB8 4WS Prelude 5 EU H22A8 11.0:1 200 hp/7100 212 Nm/5300
ТЕМА
ManiaK's Lude
Редактирано от ManiaK - Сряда, 07.03.2012, 14:39:04 |
|
| |
batkosio | Дата: Сряда, 07.03.2012, 15:03:54 | Message # 8 |
BKDM
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 915
Статус: Офлайн
| Япоснката версия е с по-големия въртящ момент
|
|
| |