Почистване на Fast Idle Valve
|
|
|
rollin | Дата: Петък, 02.03.2012, 13:35:46 | Message # 2 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Съмнява ме мене, че това моторче ми прави проблеми понеже като е стъдена колата и клати оборотите от 1000 до 2000об. което много ме дразни... Ще гледам да го почистя и аз тея дни Много полезна тема и инфо!
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
batkosio | Дата: Петък, 02.03.2012, 17:44:34 | Message # 3 |
BKDM
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 915
Статус: Офлайн
| На стария ми двигателимах такъв проблем, но така и не се престраших да направя итервенцията. Все пак преди 5 години да пипам по двигателя ми изглеждаше като светотатство
|
|
| |
sean__john | Дата: Вторник, 06.03.2012, 16:40:37 | Message # 4 |
Йондан (4)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 96
Статус: Офлайн
| Колеги след почистването на тоя клапан колата взе да ми прави едни мизери... При студено стартиране на мотора оборотите на двигателя са много променливи, двигателя загасва държи около 1200 оборота на смукач.... Като позагре нещата се пооправят, та на какво да се далжи, само го почистих по начина на колегата и го събрах.
|
|
| |
Mkilla | Дата: Вторник, 06.03.2012, 16:52:52 | Message # 5 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Виж как си го събрал след почистването , да не е запецнала пружинката вътре.Ти сигурен ли си , че е точно от него проблема ?
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Вторник, 06.03.2012, 17:11:14 |
|
| |
NSBOP | Дата: Вторник, 06.03.2012, 17:24:40 | Message # 6 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Аз бих го разглобил пак за да видя дали някое уплътнение не е прищипано например.
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Вторник, 06.03.2012, 17:30:24 | Message # 7 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available for users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
Mkilla | Дата: Вторник, 06.03.2012, 17:31:55 | Message # 8 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Zappa е прав Само , че затвори всички врати преди това , че ще има да ти свети лампа по-таблото за отворена врата.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
sean__john | Дата: Вторник, 27.03.2012, 19:45:27 | Message # 9 |
Йондан (4)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 96
Статус: Офлайн
| Колеги откачих клемите на акомулатора, разглобявах и зглобявах тоя клапан 4-5 пъти, разглобих го от доло почистих и там. Колата я карам вече две седмици загрявала е достатачно пъти и въпреки това сутрин при студен старт ако не изгасне оборотите на смукач който държи са около 1100-1200 или падат до 100-200, загре е ли още на първото деление всичко се нормализира и колата си работи нормално... Имах въпрос от един колега сутринта който след същата процедура има сходен проблем с оборотите. Не знам какво да правя вече Благодаря за всички съвети.
|
|
| |
ManiaK | Дата: Вторник, 27.03.2012, 21:00:32 | Message # 10 |
Templar
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 365
Статус: Офлайн
| застани срещу колата, погледни от дясната страна на всмукателния колектор някъде в района на очертанието
трябва да има едни трабички които излизат от колектора те са за вакумите ... трябва да са запушени. Пробвай да запалиш колата и когато оборотите ти започнат да играят пробвай да ги запушиш с пръст или с някое затапено мъркутче всички трабички. Ако и от там не се оправи значи е от EACV-то. Успех
ManiaK's Lude
|
|
| |
sean__john | Дата: Петък, 30.03.2012, 20:16:02 | Message # 11 |
Йондан (4)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 96
Статус: Офлайн
| Колеги благодаря на всички помогнали и отзовали се. След почистването на клапана при сглобяването му завих пластмасовата капачка с двата прореза до край и колата угасваше като е студена, днес сутринта отвих двата винта държащи най-горната ламаринена капачка и с 3-4 оборота отвих жълтата пластмасова капачка с прорезите за отверка. Колата си заработи с хубав смукач, оборотите се успокоиха и всичко се нормализира, явно жълтата капачка е със ситна резба и с много навивки точно за да може да се регулира. Специални благодарности на prelud4o, който ме посъветва да го отвия.
|
|
| |
eDaniel | Дата: Петък, 30.03.2012, 23:13:32 | Message # 12 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Хубаво е да се споделят тези неща публично за да знаят другите, които евентуално биха могли да имат подобен проблем Благодаря, че сподели с нас.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |