Сравнение на различни марки и модели интейкове
|
|
|
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 12.03.2012, 00:57:34 | Message # 2 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| евала
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
ManiaK | Дата: Понеделник, 12.03.2012, 11:39:41 | Message # 3 |
Templar
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 365
Статус: Офлайн
| Прави впечатление че при повишаване на оборотите пропускливостта на филтъра при различните марки е различна, тоест в зависимост от двигателя дали прави максимална мощност при 5700 оборота или при 8100 оборота трябва да си изберем и филтъра с най-добра ефективност точно в този диапазон!
ManiaK's Lude
Редактирано от ManiaK - Понеделник, 12.03.2012, 11:42:29 |
|
| |
NSBOP | Дата: Понеделник, 12.03.2012, 12:06:49 | Message # 4 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Забележи, че повечето филтри са еднакви - Cotton-Gauze на K&N
|
|
| |
ManiaK | Дата: Понеделник, 12.03.2012, 13:02:50 | Message # 5 |
Templar
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 365
Статус: Офлайн
| И какво излиза че какъвто и да е филтър да взема (дали Injen или AEM) в крайна сметка пак все едно с "K&N" карам. А какво мислите за филтрите тип "гъба" но не за турбо а за атмосферна кола. За предпочитане ли за сред конусните или... ? Кое ги прави по различни (изключвам формата) по-голям дебит ли може да се постигне с тях или... напротив.
ManiaK's Lude
Редактирано от ManiaK - Понеделник, 12.03.2012, 13:04:36 |
|
| |
NSBOP | Дата: Понеделник, 12.03.2012, 14:15:57 | Message # 6 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Геометрията на тръбата и конструкцията му правят разликата, не толкова самият филтър. Или поне това според мен е видимо от горните таблици. Има и гъби там, виж ги. Лично за мен AEM V2 е най-добрият избор за CAI защото дава сила между 4000 и 6000 оборота, което е най-полезният диапазон по мое мнение.
|
|
| |
ManiaK | Дата: Понеделник, 12.03.2012, 17:33:51 | Message # 7 |
Templar
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 365
Статус: Офлайн
| Quote (NSBOP) Лично за мен AEM V2 е най-добрият избор за CAI защото дава сила между 4000 и 6000 оборота най-полезния диапазон за H23А2 (160к.с. при 5800 rpm и 209 Nm при 4500 rpm) ама при примерно H22А (200к.с. при 6800 rpm и 223 Nm при 5500 rpm) точно когато двигателя има нужда от най-много, въздух нещата малко се разминават! Аз също съм чувал (аз лично съм нямал удоволствието да карам с такъв), че v2 много хора го предпочитат като най-добър вариант.
п.п. на мен ми се върти в главата една гъба на HKS и за това ме интересуваше мнения от първа ръка п.п.п. много ми е интересно как се представят филтри като GReddy, HKS, Blitz и Apexi спрямо да кажем AEM... ако някой има подобни характеристики на тези модели ще се радвам ако ги сподели!
ManiaK's Lude
Редактирано от ManiaK - Понеделник, 12.03.2012, 17:49:38 |
|
| |