Снимки , видео и въпроси за шарнири на прелюд 5ген Ф20А4
|
|
Mkilla | Дата: Вторник, 20.03.2012, 20:45:34 | Message # 1 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Днес след избиване на задните долни шарнири поствам снимки на свалените.Оказаха се оригиналните
Цялата процедура се извърши заради лек луфт във тях.След като бяха свалени се оказа , че полужението не е въобще толкова зле и е можело според майсторите да изкарат още не малко километри което естествено е божа работа.Поствам и клип за да ги видите и си прецените и вие преди да сваляте шарнири дали наистина е нужно.Въпроса ми е дали тези шарнири са еднакви за 4тирите колела на хондата както и дали са еднакви като размери със останалите модели с по-голям двигател а именно H22 и H23.Ето и клипа :
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 20.03.2012, 20:58:58 | Message # 2 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Първия шарнир се движи много леко ,значи е охлабил.Втория се движи трудно но това не значи че не е износен.Може да има пукане от него.Все пак,няма как да преценя като не е в ръцете ми.Шарнира трябва да се движи мазно и много трудно Износения шарнир в напреднала фаза има луфт нагоре-надолу и е хлабав.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
pikaso906 | Дата: Вторник, 20.03.2012, 21:02:39 | Message # 3 |
Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| На Х22 и 23 трябва да са по-големи поне долните,защото аз съм с Ф20 и когато ми се наложи да ги сменям миналата година майстора се измъчи понеже долните шарнири ми бяха по-големи от тези които излизали по каталог за моята кола.Тя преди е била състезателна и е катастрофирала и се е наложило да махнат големия двигател и да сложат малкия,но са оставили големите шарнири.Ако някои по-запознат каже,че са еднакви значи при мен е някакъв тунинг
|
|
| |
Mkilla | Дата: Вторник, 20.03.2012, 21:06:43 | Message # 4 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Не съм съгласен с ViperCH.Днес точно гледах чисто нов шарнир оригинален и се движеше като моят на 13 години , леко и свободно точно както този на клипчето с тази разлика , че моите имаха луфт при напън със щангата.Хванах и шарнир с корейска марка който така и не можах да направя 1см. оборот на ябълката.А относно големината незнам..Шенкелите излизат с едни и същи парт номера на F20 и H22.Не би трябвало шарнира да е по-голям като диаметър.Скоро ще се постарая и да потърся и парт номера при F20
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Вторник, 20.03.2012, 21:10:38 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 20.03.2012, 21:16:52 | Message # 5 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Държал съм стотици нови шарнири в ръцете си и не съм виждал нов шарнир да се върти като на клипа но е твое право да не си съгласен Хлабината между ябълката и леглото и е много малка и като е гресиран и с това малко рамо,което е дължината на болта ,движението е много трудно и мазно. Мнението е като гъз.Всеки го има
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
Mkilla | Дата: Вторник, 20.03.2012, 21:41:34 | Message # 6 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Колега със сигурност имаш къде къде по-голям опит от мен Констатирам просто какво видях.Оригиналният шарнир в пликче хонда се движи по-много подобен начин а такъв от друга марка даже не успях да го поместя със сила.Просто факт , както и да е но друго е интересно...Ето парт номера на F20A4 за целият заден шенкел - 52111-S30-000 а ето и парт номера от H22 52111-S30-000 което не пречи да има разлика в големината на шарнирите в което се съмнявам но все пак като номер са еднакви.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Вторник, 20.03.2012, 21:44:59 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 20.03.2012, 22:00:18 | Message # 7 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Опита ми с японското окачване и оригиналните им части е почти равен на нула.Ако не са немските кочини да съм умрял от глад Интересно е това,оригинален шарнир и друг такъв за сравнение....
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
Garfi | Дата: Вторник, 20.03.2012, 22:06:55 | Message # 8 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| От къде ги купи и за колко пари?
|
|
| |
nightfighter | Дата: Вторник, 20.03.2012, 22:48:13 | Message # 9 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Нещо не ми харесва тази работа!Не съм държал оригинален нов шарнир на хонда, но съм виждал много други,и при всеки един от тях не би трябвало да можеш да го мръднеш не с пръст ами и с цяла ръка да натискаш при това малко рамо.Обикновено при монтажа ги нагласям като слагам тръбичка на болта с която удължавам рамото.Обикновено такова леко движение е признак че шарнира си е заминал.А като гледам тук и за двата модела, излиза шарнир с еднакав парт номер 51225-SL5-003.
Редактирано от nightfighter - Вторник, 20.03.2012, 22:59:33 |
|
| |
Mkilla | Дата: Вторник, 20.03.2012, 23:17:57 | Message # 10 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Колега а когато е стегнат на "камък" , не се ли разбива заради това точно ?
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Вторник, 20.03.2012, 23:31:34 | Message # 11 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available for users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 20.03.2012, 23:41:57 | Message # 12 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| И на мен ми е странно,как толкова леко ще се движи нов шарнир.... И не,не се разбива като е стегнат на камък.Ако е качествен като материали и изработка,хлабината трябва да е такава,че да се движи трудно Движи се трудно защото рамото е малко-примера с тръбичката
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
Mkilla | Дата: Вторник, 20.03.2012, 23:50:04 | Message # 13 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Не забравяйте , че тези са и без маншоните Казвам , че не трябва да се прилага огромна сила а трябва на ръка да се мести.Както и да е , някой ден като се сдобие някой с ОЕМ такъв нека пусне тема.Аз лично нямам такава възможност за жалост поне за сега
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Сряда, 21.03.2012, 00:05:43 | Message # 14 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available for users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
KONI | Дата: Четвъртък, 22.03.2012, 12:57:45 | Message # 15 |
Годан (5)
Град/Държава: Burgas/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 119
Статус: Офлайн
| Здравейте колеги. От това което съм правил по колата като смяна на шарнири мога да ви кажа ,че разликата е в предните и задните шарнири. Предните са с по малък конус (13 на 14 мм.) а задните (18 на 20мм.) това са мерки в началото на конуса и в най-широката част отзад. Иначе мисля ,че са еднакви за всички модификации на 4г. поздрави. пп. поне при мен е така.
Редактирано от KONI - Четвъртък, 22.03.2012, 12:59:27 |
|
| |